Geavanceerde Mobiele Marketing - certificeringstraining - Mobile Marketing

Type product

Geavanceerde Mobiele Marketing - certificeringstraining - Mobile Marketing

Adding Value Consulting (AVC)
Logo van Adding Value Consulting (AVC)
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,5 Adding Value Consulting (AVC) heeft een gemiddelde beoordeling van 9,5 (uit 165 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Geavanceerde Mobiele Marketing Geavanceerde Mobiele Marketing - certificeringstraining - Mobile Marketing - eLearning


Begrijp de basisprincipes van mobiele marketing en de best practices

Mobiele marketing is een belangrijke marketingstrategie die de toekomst van marketing vertegenwoordigt. Het is marketing op of met een mobiel apparaat, waarbij klanten tijd- en locatiegevoelige, gepersonaliseerde informatie krijgen waarmee goederen, diensten en ideeën worden gepromoot.

Met deze training in mobiele marketing kun je de kunst van mobiel adverteren, responsief ontwerp, geïntegreerde sociale-mediamarketing en nog veel meer onder de knie krijgen.

Over de cursus

Een effectieve marketeer die mo…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Mobile Marketing, Marketing, Google Analytics, Mobile Development en Gamification.

Geavanceerde Mobiele Marketing Geavanceerde Mobiele Marketing - certificeringstraining - Mobile Marketing - eLearning


Begrijp de basisprincipes van mobiele marketing en de best practices

Mobiele marketing is een belangrijke marketingstrategie die de toekomst van marketing vertegenwoordigt. Het is marketing op of met een mobiel apparaat, waarbij klanten tijd- en locatiegevoelige, gepersonaliseerde informatie krijgen waarmee goederen, diensten en ideeën worden gepromoot.

Met deze training in mobiele marketing kun je de kunst van mobiel adverteren, responsief ontwerp, geïntegreerde sociale-mediamarketing en nog veel meer onder de knie krijgen.

Over de cursus

Een effectieve marketeer die mobiel kan inzetten en de explosieve groei ervan kan bijhouden, zal het publiek voor zich winnen en onmisbaar worden. Deze Advanced Mobile Marketing cursus helpt deelnemers expertise te verwerven in het gebruik van het mobiele medium als marketingcommunicatiemiddel.

Duur

25 uur e-learning van hoge kwaliteit - 28 lessen.

Doelstellingen 

Aan het einde van de cursus ben je in staat om:

  • Mobiele apparaten, belangrijke mobiele producten en diensten begrijpen
  • Regels en voorschriften voor mobiele apparaten begrijpen
  • Mobiele marketing en sociale media begrijpen
  • Een overtuigend mobiel responsief ontwerp kunnen maken voor een geweldige gebruikerservaring
  • Mobiel adverteren en zoeken te begrijpen
  • Mobiele marketing combineren met andere kanalen
  • Expertise en kennis opdoen over het meten en analyseren van mobiele marketing.

Cursus Inhoud

Les 01 - Inleiding tot MobileChain

Les 02 - Mobiele apparaten begrijpen

Les 03 - Kernproduct- en serviceaanbod

  • Opties voor campagnebezorging - SMS- en mms-berichten
  • Leveringsopties voor campagnes: mobiele applicaties
  • Opties voor campagneweergave: mobiele websites
  • App-marketing

Les 04 - Aanvullende mobiele producten en serviceopties

  • Leveringsopties voor campagnes: QR-codes
  • Opties voor campagneweergave: Augmented Reality
  • Campagneleveringsopties: Interactive Voice Response (IVR)
  • Mobiele en traditionele marketing

Les 05 - Mobiel adverteren en zoeken

  • Mobiel adverteren
  • Mobiele marketing en zoeken
  • Programmatische advertentie-inkoop

Les 06 - Incentives en loyaliteitsprogramma

  • Mogelijkheden voor mobiele stimulansen
  • Mobiele loyaliteitsprogramma's

Les 07 - Mobiele marketing en sociale media

  • Mobiele en sociale media
  • Contentmarketing voor mobiel
  • Facebook-advertenties voor mobiel

Les 08 - Locatie en mobiel

  • Mobiele marketing Locatiegebaseerde services
  • Beacons, deel 1: kansen en uitdagingen
  • Beacons, Deel 2: Beacons gebruiken

Les 09 - Mobiele regels en voorschriften

  • Regels en voorschriften voor mobiele marketing
  • Naleving van mobiele campagnes

Les 10 - Mobiele website

  • Responsive design
  • Niet-mobiele websites converteren

Les 11 - Analyse van mobiele marketing

  • Mobiele meting

Les 12 - Carrières in mobiele marketing

  • Mobiele marketingmogelijkheden

Wat is inbegrepen in de cursus?

Materialen

  • Diverse praktische oefeningen
  • 5 oefen & praktijk projecten
  • Evaluatietest aan het einde van de cursus

Toegang tot de cursus

12 maanden online toegang tot geaccrediteerde e-learning.

Informatie over het examen

Er is geen examen beschikbaar, maar om je certificaat vrij te spelen moet je 85% van de cursus, drie projecten en een simulatietest afronden met een minimale score van 60%.

Doelgroep

Het programma is geschikt voor:

  • Marketeers in mobiele marketing
  • Digitale marketing professionals
  • Marketing managers
  • Bedrijfseigenaren
  • Business development professionals
  • Aspirant-marketeers
  • Freelancers en academici

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.