Geavanceerde Search Engine Optimization (SEO) - Zoekmachine optimalisatie - eLearning

Type product

Geavanceerde Search Engine Optimization (SEO) - Zoekmachine optimalisatie - eLearning

Adding Value Consulting (AVC)
Logo van Adding Value Consulting (AVC)
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,5 Adding Value Consulting (AVC) heeft een gemiddelde beoordeling van 9,5 (uit 151 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Geavanceerde Search Engine Optimization (SEO) - Zoekmachine Optimalisatie - eLearning

Onze SEO-training (Search Engine Optimization) voor gevorderden verandert je in een full-stack SEO-professional die duurzame groei stimuleert in het meest kritische marketingkanaal van je website. Je krijgt de vele facetten van SEO onder de knie, waaronder zoekwoordonderzoek, technische SEO, linkbuilding, analyse en nog veel meer.

Inbegrepen

  • 35 uur hoogwaardige inhoud voor zelfstudie
  • 16 uur les onder leiding van een instructeur
  • Lifetime access to self-paced learning
  • Industry-erkend certificaat voor het voltooien van de cursus
  • 20+ levensechte projecten uit de industrie
  • Leer Google's populaire tools…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: SEO, Zoekmachine marketing (SEO/SEA), Schrijven voor het web, Online marketing en Google Analytics.

Geavanceerde Search Engine Optimization (SEO) - Zoekmachine Optimalisatie - eLearning

Onze SEO-training (Search Engine Optimization) voor gevorderden verandert je in een full-stack SEO-professional die duurzame groei stimuleert in het meest kritische marketingkanaal van je website. Je krijgt de vele facetten van SEO onder de knie, waaronder zoekwoordonderzoek, technische SEO, linkbuilding, analyse en nog veel meer.

Inbegrepen

  • 35 uur hoogwaardige inhoud voor zelfstudie
  • 16 uur les onder leiding van een instructeur
  • Lifetime access to self-paced learning
  • Industry-erkend certificaat voor het voltooien van de cursus
  • 20+ levensechte projecten uit de industrie
  • Leer Google's populaire tools kennen zoals Keywords, Trends en Search Console
  • Krijg een 360-graden inzicht in het plannen en vermarkten van een website

Doelgroep

SEO training is nuttig voor iedereen die bedreven wil raken in SEO best practices, in het bijzonder: marketing managers, digitale marketing professionals, content schrijvers, marketing en sales professionals; management, engineering, business en communicatie afgestudeerden; en ondernemers en bedrijfseigenaren.

Leerdoelen

Als je deze cursus hebt afgerond, kun je het volgende:

  • Creëer interessante en boeiende marketingcontent
  • Identificeer prospects en creëer een effectieve contentmarketingstrategie
  • Creëer merkberichten en passende inhoudsrichtlijnen
  • Leer hoe je beïnvloeders in de branche kunt vinden en promotiekansen kunt identificeren
  • Leer strategieën, tactieken en best practices voor contentmarketing om effectieve content te produceren
  • Leer hoe je geschikte inhoud ontwikkelt voor elk type publiekssegment
  • Creëer best practices voor content in verschillende mediatypen, waaronder sociale media, afbeeldingen, enz.
  • Gebruik gegevens uit verschillende bronnen om kwantitatief en kwalitatief onderzoek uit te voeren, en lever bruikbare, door gegevens onderbouwde zakelijke inzichten
  • Verricht digitale gegevensanalyses om belangrijke inzichten te verkrijgen voor alle aspecten van de klantlevenscyclus via digitale kanalen
  • Begrijp de concepten van web analytics vanaf de basis tot master analytics over digitale kanalen
  • Verwerf diepgaande kennis van web analytics, social analytics, mobile analytics en content analytics
  • Verwerf een end-to-end inzicht in hoe digitale en data-analyses de conversietrechter, klantbehoud en -werving, CPA, LTV en algehele klantbetrokkenheid beïnvloeden
  • Google Analytics, Google Digital Studio, Klipfolio en Tableau leren gebruiken

Cursusoverzicht

Cursus 1: Search Engine Optimization Foundations

  • Cursus Introductie.
  • Les 1 SEO Introductie
  • Les 2 Hoe zoekmachines werken
  • Les 3 Soorten SEO
  • Les 4 Trefwoordonderzoek en Competitive Intelligence
  • Les 5 On-Page Optimalisatie
  • Les 6 Off-Page Optimalisatie
  • Les 7 Dubbele inhoud
  • Les 8 Ontwerp en architectuur
  • Les 9 Lokale SEO
  • Les 10 Algoritme-updates en SEO-veranderingen
  • Les 11 SEO integreren met andere disciplines
  • Les 12 SEO Tools
  • Les 13 Hoe bouw je een succesvolle carrière op in SEO
  • Quiz voor zoekmachineoptimalisatie

Cursus 2: Verdere Zoekmachine Optimalisatie

  • Les 1 : Inleiding tot SEO
  • Les 2 : Hoe zoekmachines werken
  • Les 3 : Trefwoordonderzoek
  • Les 4 : On-Page Optimalisatie
  • Les 5 : Website Beheer en Optimalisatie
  • Les 6 : Off-Page SEO
  • Les 7 : Een nieuwe website plannen
  • Les 8 : Breng uw geoptimaliseerde website op de markt
  • Les 9 : Analytics and Measurement
  • Les 10: Wat is het volgende leerpad?

Cursus 3: Advanced Content Marketing

  • Les 1 : Inleiding tot Content Marketing
  • Les 2 : Het ontwikkelen van een visie op Content Marketing Succes
  • Les 3 : Het ontwikkelen van een Business Case voor Content Marketing
  • Les 4 : Het creëren van een succesvolle contentmarketingstrategie
  • Les 5 : Het creëren van een opmerkelijke redactionele missieverklaring
  • Les 6 : Targeting Customer Intent Instead of Demographics
  • Les 7 : Targeting Key Influencers
  • Les 8 : Consistent Help-, Hub- en Hero-inhoud produceren
  • Les 9 : Vaker boeiende inhoud produceren
  • Les 10 : Effectieve B2C en B2B Content Marketing Tactieken gebruiken
  • Les 11 : Succesvolle B2C en B2B Social Media Platforms bouwen
  • Les 12 : Klanten helpen de informatie te vinden die ze zoeken
  • Les 13 : Belangrijke beïnvloeders helpen het besluitvormingsproces van de koper te beïnvloeden
  • Les 14 : Measuring Content Effectiveness
  • Les 15 : Meten van rendement op Marketinginvestering
  • Les 16 : Verbeteren door te experimenteren met nieuwe initiatieven
  • Les 17 : De effectiviteit verbeteren door geavanceerder of volwassener te worden
  • Les 18 : Contentmarketing in de nabije toekomst

Cursus 4: Advanced Web Analytics

  • Les 1 : Inleiding tot Digital Analytics
  • Les 2 : Bouwstenen
  • Les 3 : Fundamentals of Digital Analytics
  • Les 4 : Zakelijk perspectief
  • Les 5 : Methodologie-Lean Six Sigma
  • Les 6 : Data Analysis Fundamentals
  • Les 7 : Analyseperspectief Inzichten verschaffen
  • Les 8 : Mogelijkheden inschakelen
  • Les 9 : Analytics beheren
  • Les 10 : Publiek
  • Les 11 : Acquisitie
  • Les 12 : Behavior
  • Les 13 : Conversies en Onboarding
  • Les 14 : Behoud en uitbreiding
  • Les 15 : Belangenbehartiging
  • Les 16 : Privacy en ethiek
  • Les 17 : Afronden

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.