B2B Marketing & Sales Management (korte opleiding) - Online
Startdata en plaatsen
placeOnline 27 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 27 september 2023, 18:00-21:30, Online, B2B Marketing & sales strategie event 4 oktober 2023, 18:30-21:30, Online, Sales- en accountmanagement in digitale tijdperk event 10 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 11 oktober 2023, 18:30-21:30, Online, Klantwaardemanagement event 8 november 2023, 18:30-21:30, Online, B2B online marketing event 6 december 2023, 18:30-21:30, Online, CRM en marketing automation event 13 december 2023, 18:30-21:30, Online, Lead management en account based marketing event 20 december 2023, 18:30-21:30, Online, Sales- marketing organisatie, KPI's en business case event 10 januari 2024, 18:30-21:30, Online, Reservecollege event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Online, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Online, Diploma uitreiking |
placeOnline 7 nov. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 7 november 2023, 08:30-12:00, Online, B2B Marketing & sales strategie event 7 november 2023, 13:00-16:00, Online, Sales- en accountmanagement in digitale tijdperk event 13 november 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 14 november 2023, 09:00-12:00, Online, Klantwaardemanagement event 21 november 2023, 09:00-12:00, Online, B2B online marketing event 5 december 2023, 13:00-16:00, Online, Lead management en account based marketing event 12 december 2023, 13:00-16:00, Online, Sales- marketing organisatie, KPI's en business case event 12 december 2023, 09:00-12:00, Online, CRM en marketing automation event 19 december 2023, 13:00-16:00, Online, Reservecollege event 19 december 2023, 09:00-12:00, Online, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Online, Diploma uitreiking |
Beschrijving
Omschrijving:
Ook voor B2B organisaties is het must in te spelen op digitalisering en het toenemende belang van customer experience. De tijd dat marketing met name leads genereerde en zich primair met communicatie bezighield is voorbij. Om succesvol te zijn is het cruciaal dat marketing en sales elkaar beter begrijpen en over de hele customer journey intensiever samenwerken. Digitale kanalen en inbound marketing spelen daarbij een belangrijke rol.
Doel:
De klassieke organisatie van sales, service en marketing is dan ook aan herziening toe. Ook service kan een belangrijke rol spelen in marketing en sales. In de korte opleiding B2B Marketing & Sales Management ontwikkel je naast kennis een eig…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Ook voor B2B organisaties is het must in te spelen op digitalisering en het toenemende belang van customer experience. De tijd dat marketing met name leads genereerde en zich primair met communicatie bezighield is voorbij. Om succesvol te zijn is het cruciaal dat marketing en sales elkaar beter begrijpen en over de hele customer journey intensiever samenwerken. Digitale kanalen en inbound marketing spelen daarbij een belangrijke rol.
Doel:
De klassieke organisatie van sales, service en marketing is dan ook
aan herziening toe. Ook service kan een belangrijke rol spelen in
marketing en sales. In de korte opleiding B2B Marketing & Sales
Management ontwikkel je naast kennis een eigen B2B marketing &
sales visie en plan van aanpak waarmee je zowel het resultaat als
de klantbeleving in jouw organisatie naar een hoger niveau
tilt.
Doelgroep:
De korte opleiding B2B Marketing & Sales Management is bedoeld
voor marketing- en salesprofessionals die willen groeien en de
laatste kennis op het gebied van B2B marketing en sales eigen
willen maken, zoals account- en sales managers, product managers,
marketeers en commercieel medewerkers.
Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.