Customer Insight & Data Driven Marketing (post-HBO)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 161 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
23 sep. 2021 tot 20 jan. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 18:00-21:30, Amsterdam, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 30 september 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 4 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 oktober 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Cross Channel management co-creatie
event 14 oktober 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Digital analytics
event 4 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Insights en meetbare succesfactoren
event 11 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 18 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Customer insight processen en methoden
event 25 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Van data en insights naar customer centric marketing
event 2 december 2021, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 9 december 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 16 december 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 januari 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 20 januari 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
placeCapelle aan den IJssel
23 sep. 2021 tot 20 jan. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 30 september 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 4 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 oktober 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Cross Channel management co-creatie
event 14 oktober 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Digital analytics
event 4 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Insights en meetbare succesfactoren
event 11 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantwaardemanagement
event 18 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Customer Insight processen: van insight naar actie
event 25 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Van data en insights naar customer centric marketing
event 2 december 2021, 09:00-17:30, Capelle aan den IJssel, Casedag
event 9 december 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 16 december 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 januari 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 20 januari 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
placeEindhoven
23 sep. 2021 tot 20 jan. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 18:00-21:30, Eindhoven, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 30 september 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 4 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 oktober 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Cross Channel management co-creatie
event 14 oktober 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Digital analytics
event 4 november 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Insights en meetbare succesfactoren
event 11 november 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantwaardemanagement
event 18 november 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Customer Insight processen: van insight naar actie
event 25 november 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Van data en insights naar customer centric marketing
event 2 december 2021, 09:00-17:30, Eindhoven, Casedag
event 9 december 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 16 december 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 januari 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 20 januari 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
placeLeusden
23 sep. 2021 tot 20 jan. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 18:00-21:30, Leusden, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 30 september 2021, 18:30-21:30, Leusden, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 4 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 oktober 2021, 18:30-21:30, Leusden, Digital analytics
event 14 oktober 2021, 18:30-21:30, Leusden, Cross Channel management co-creatie
event 4 november 2021, 18:30-21:30, Leusden, Insights en meetbare succesfactoren
event 11 november 2021, 18:30-21:30, Leusden, Klantwaardemanagement
event 18 november 2021, 18:30-21:30, Leusden, Customer Insight processen: van insight naar actie
event 25 november 2021, 18:30-21:30, Leusden, Van data en insights naar customer centric marketing
event 2 december 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 9 december 2021, 18:30-21:30, Leusden, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 16 december 2021, 18:30-21:30, Leusden, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 januari 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 20 januari 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
placeOnline Classroom
23 sep. 2021 tot 20 jan. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 18:00-21:30, Online Classroom, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 30 september 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 4 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 oktober 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Cross Channel management co-creatie
event 14 oktober 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Digital analytics
event 4 november 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Insights en meetbare succesfactoren
event 11 november 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantwaardemanagement
event 18 november 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Customer Insight processen: van insight naar actie
event 25 november 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Van data en insights naar customer centric marketing
event 2 december 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 9 december 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 16 december 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 januari 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 20 januari 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
placeUtrecht
23 sep. 2021 tot 20 jan. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 18:00-21:30, Utrecht, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 30 september 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 4 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 oktober 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Cross Channel management co-creatie
event 14 oktober 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Digital analytics
event 4 november 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Insights en meetbare succesfactoren
event 11 november 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 18 november 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Customer Insight processen: van insight naar actie
event 25 november 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Van data en insights naar customer centric marketing
event 2 december 2021, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag
event 9 december 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 16 december 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 januari 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 20 januari 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
placeZwolle
23 sep. 2021 tot 20 jan. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 18:00-21:30, Zwolle, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 30 september 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 4 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 oktober 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Cross Channel management co-creatie
event 14 oktober 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Digital analytics
event 4 november 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Insights en meetbare succesfactoren
event 11 november 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Klantwaardemanagement
event 18 november 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Customer Insight processen: van insight naar actie
event 25 november 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Van data en insights naar customer centric marketing
event 2 december 2021, 09:00-17:30, Zwolle, Casedag
event 9 december 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 16 december 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 januari 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 20 januari 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
placeAmsterdam
12 okt. 2021 tot 14 dec. 2021
Toon rooster
event 12 oktober 2021, 08:30-12:00, Amsterdam, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 12 oktober 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 2 november 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Digital analytics
event 2 november 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Cross Channel management co-creatie
event 4 november 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 9 november 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Insights en meetbare succesfactoren
event 9 november 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 16 november 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Van data en insights naar customer centric marketing
event 16 november 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Customer Insight processen: van insight naar actie
event 23 november 2021, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 30 november 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 30 november 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 7 december 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 14 december 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
12 okt. 2021 tot 14 dec. 2021
Toon rooster
event 12 oktober 2021, 13:00-16:00, Leusden, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 12 oktober 2021, 08:30-12:00, Leusden, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 2 november 2021, 09:00-12:00, Leusden, Cross Channel management co-creatie
event 2 november 2021, 13:00-16:00, Leusden, Digital analytics
event 4 november 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 9 november 2021, 13:00-16:00, Leusden, Klantwaardemanagement
event 9 november 2021, 09:00-12:00, Leusden, Insights en meetbare succesfactoren
event 16 november 2021, 09:00-12:00, Leusden, Customer Insight processen: van insight naar actie
event 16 november 2021, 13:00-16:00, Leusden, Van data en insights naar customer centric marketing
event 23 november 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 30 november 2021, 13:00-16:00, Leusden, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 30 november 2021, 09:00-12:00, Leusden, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 7 december 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 14 december 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
placeOnline Classroom
12 okt. 2021 tot 14 dec. 2021
Toon rooster
event 12 oktober 2021, 08:30-12:00, Online Classroom, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 12 oktober 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 2 november 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Digital analytics
event 2 november 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Cross Channel management co-creatie
event 4 november 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 9 november 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Insights en meetbare succesfactoren
event 9 november 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Klantwaardemanagement
event 16 november 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Van data en insights naar customer centric marketing
event 16 november 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Customer Insight processen: van insight naar actie
event 23 november 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 30 november 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 30 november 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 7 december 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege
event 14 december 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege
placeUtrecht
12 okt. 2021 tot 14 dec. 2021
Toon rooster
event 12 oktober 2021, 08:30-12:00, Utrecht, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 12 oktober 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 2 november 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Digital analytics
event 2 november 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Cross Channel management co-creatie
event 4 november 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 9 november 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Insights en meetbare succesfactoren
event 9 november 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 16 november 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Customer Insight processen: van insight naar actie
event 16 november 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Van data en insights naar customer centric marketing
event 23 november 2021, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag
event 30 november 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 30 november 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 7 december 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
event 14 december 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
placeAmsterdam
24 mar. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 24 maart 2022, 18:00-21:30, Amsterdam, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 4 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Cross Channel management co-creatie
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Digital analytics
event 21 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Insights en meetbare succesfactoren
event 28 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 12 mei 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Customer Insight processen: van insight naar actie
event 19 mei 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Van data en insights naar customer centric marketing
event 24 mei 2022, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 2 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
placeCapelle aan den IJssel
24 mar. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 24 maart 2022, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 4 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 april 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Cross Channel management co-creatie
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Digital analytics
event 21 april 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Insights en meetbare succesfactoren
event 28 april 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantwaardemanagement
event 12 mei 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Customer Insight processen: van insight naar actie
event 19 mei 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Van data en insights naar customer centric marketing
event 24 mei 2022, 09:00-17:30, Capelle aan den IJssel, Casedag
event 2 juni 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
placeEindhoven
24 mar. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 24 maart 2022, 18:00-21:30, Eindhoven, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 4 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 april 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Cross Channel management co-creatie
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Digital analytics
event 21 april 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Insights en meetbare succesfactoren
event 28 april 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantwaardemanagement
event 12 mei 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Customer Insight processen: van insight naar actie
event 19 mei 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Van data en insights naar customer centric marketing
event 24 mei 2022, 09:00-17:30, Eindhoven, Casedag
event 2 juni 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
placeLeusden
24 mar. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 24 maart 2022, 18:00-21:30, Leusden, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Leusden, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 4 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Cross Channel management co-creatie
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Digital analytics
event 21 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Insights en meetbare succesfactoren
event 28 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Klantwaardemanagement
event 12 mei 2022, 18:30-21:30, Leusden, Customer Insight processen: van insight naar actie
event 19 mei 2022, 18:30-21:30, Leusden, Van data en insights naar customer centric marketing
event 24 mei 2022, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 2 juni 2022, 18:30-21:30, Leusden, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Leusden, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
placeOnline Classroom
24 mar. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 24 maart 2022, 18:00-21:30, Online Classroom, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 4 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 april 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Cross Channel management co-creatie
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Digital analytics
event 21 april 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Insights en meetbare succesfactoren
event 28 april 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantwaardemanagement
event 12 mei 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Customer Insight processen: van insight naar actie
event 19 mei 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Van data en insights naar customer centric marketing
event 24 mei 2022, 09:00-17:30, Online Classroom, Casedag
event 2 juni 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
placeUtrecht
24 mar. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 24 maart 2022, 18:00-21:30, Utrecht, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 4 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Cross Channel management co-creatie
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Digital analytics
event 21 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Insights en meetbare succesfactoren
event 28 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 12 mei 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Customer Insight processen: van insight naar actie
event 19 mei 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Van data en insights naar customer centric marketing
event 24 mei 2022, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag
event 2 juni 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
placeZwolle
24 mar. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 24 maart 2022, 18:00-21:30, Zwolle, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 4 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 april 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Cross Channel management co-creatie
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Digital analytics
event 21 april 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Insights en meetbare succesfactoren
event 28 april 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Klantwaardemanagement
event 12 mei 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Customer Insight processen: van insight naar actie
event 19 mei 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Van data en insights naar customer centric marketing
event 24 mei 2022, 09:00-17:30, Zwolle, Casedag
event 2 juni 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
placeAmsterdam
13 apr. 2022 tot 13 jun. 2022
Toon rooster
event 13 april 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 13 april 2022, 08:30-12:00, Amsterdam, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 20 april 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Cross Channel management co-creatie
event 20 april 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Digital analytics
event 21 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 11 mei 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Insights en meetbare succesfactoren
event 11 mei 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 18 mei 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Van data en insights naar customer centric marketing
event 18 mei 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Customer Insight processen: van insight naar actie
event 1 juni 2022, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 8 juni 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 8 juni 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 13 juni 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege
event 13 juni 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
13 apr. 2022 tot 13 jun. 2022
Toon rooster
event 13 april 2022, 13:00-16:00, Leusden, Klantinformatie: bronnen en methoden en marktonderzoek
event 13 april 2022, 08:30-12:00, Leusden, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 20 april 2022, 13:00-16:00, Leusden, Digital analytics
event 20 april 2022, 09:00-12:00, Leusden, Cross Channel management co-creatie
event 21 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 11 mei 2022, 13:00-16:00, Leusden, Klantwaardemanagement
event 11 mei 2022, 09:00-12:00, Leusden, Insights en meetbare succesfactoren
event 18 mei 2022, 09:00-12:00, Leusden, Customer Insight processen: van insight naar actie
event 18 mei 2022, 13:00-16:00, Leusden, Van data en insights naar customer centric marketing
event 1 juni 2022, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 8 juni 2022, 13:00-16:00, Leusden, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 8 juni 2022, 09:00-12:00, Leusden, Voorwaarden en organisatie data driven marketing en customer insight management
event 13 juni 2022, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege
event 13 juni 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege

Beschrijving

Omschrijving:

De hoeveelheid beschikbare data lijkt eindeloos en het aantal bronnen groeit ook. Alleen al binnen jouw eigen bedrijf zijn er naast klant relatie data (CRM) waarschijnlijk ook webstatistieken en social media data beschikbaar. Het combineren van deze data, levert een beter klantinzicht op. Inzicht dat ons kan helpen bij strategievorming, maar ook bij het relevanter en winstgevender maken van onze (marketing) communicatie met de individuele klant. Relevantie is wat de hedendaagse klant vraagt, maar voor veel bedrijven en professionals nog onbekend terrein.

Doel:
Om die relevantie te bereiken is meer nodig dan data op een rij zetten. Met de post-HBO opleiding Customer Insight & Da…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Omschrijving:

De hoeveelheid beschikbare data lijkt eindeloos en het aantal bronnen groeit ook. Alleen al binnen jouw eigen bedrijf zijn er naast klant relatie data (CRM) waarschijnlijk ook webstatistieken en social media data beschikbaar. Het combineren van deze data, levert een beter klantinzicht op. Inzicht dat ons kan helpen bij strategievorming, maar ook bij het relevanter en winstgevender maken van onze (marketing) communicatie met de individuele klant. Relevantie is wat de hedendaagse klant vraagt, maar voor veel bedrijven en professionals nog onbekend terrein.

Doel:
Om die relevantie te bereiken is meer nodig dan data op een rij zetten. Met de post-HBO opleiding Customer Insight & Data Driven Marketing leer je deze informatie om te zetten naar een strategie en concrete acties. Customer Insight voegt hiermee waarde toe voor de klant en de organisatie.

Doelgroep:
De opleiding Customer Insight & Data Driven Marketing is bedoeld voor marketingprofessionals die betrokken zijn bij klantdata. Of het nu om verzamelen, analyseren, adviseren of onderzoek gaat. Met deze brede opleiding leer je de data driven strategie op tactisch niveau vorm te geven. Je wilt naast data driven marketing en customer insights ook kennis van processen, KPI's, cross channelmanagement en organisatie.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Post-HBO

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.