Customer Relationship Management (korte opleiding)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Customer Relationship Management (korte opleiding)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 169 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Customer Relationship Management (korte opleiding)
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Groot Koerkamp
manager operations
10
Customer Relationship Management (korte opleiding)

"De lesstof is direct toepasbaar. Interessante lessen met inspirerende docenten. De toetsmethode daagt je uit. Verder stellen de medewerkers bij Beeckestijn zich veerkrachtig op en denken met je mee. Al met al een zeer positieve ervaring. De klant staat centraal bij deze opleiding! " - 01-09-2016 10:48

"De lesstof is direct toepasbaar. Interessante lessen met inspirerende docenten. De toetsmethode daagt je uit. Verder stellen de medewerkers … alles lezen - 01-09-2016 10:48

Hallo Arno,
Dank je voor jouw mooie review! Uiteraard zijn we blij te horen dat je een zeer positieve ervaring hebt gehad bij Beeckestijn Business School. We hopen je graag weer te mogen begroeten tijdens de bijeenkomsten, clinics of andere events.

- 01-09-2016 10:48

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
3 nov. 2022 tot 15 dec. 2022
Toon rooster
event 3 november 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 3 november 2022, 08:30-12:00, Amsterdam, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 10 november 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 17 november 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 1 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Managen van CRM programma's en de business case
event 8 december 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege
event 8 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 15 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
3 nov. 2022 tot 15 dec. 2022
Toon rooster
event 3 november 2022, 08:30-12:00, Leusden, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 3 november 2022, 13:00-16:00, Leusden, Klantwaardemanagement
event 10 november 2022, 09:00-12:00, Leusden, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 17 november 2022, 09:00-12:00, Leusden, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 1 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Managen van CRM programma's en de business case
event 8 december 2022, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege
event 8 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 15 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
placeUtrecht
3 nov. 2022 tot 15 dec. 2022
Toon rooster
event 3 november 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 3 november 2022, 08:30-12:00, Utrecht, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 10 november 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 17 november 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 1 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Managen van CRM programma's en de business case
event 8 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 8 december 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege
event 15 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
placeAmsterdam
28 mar. 2023 tot 13 jun. 2023
Toon rooster
event 28 maart 2023, 18:00-21:30, Amsterdam, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 4 april 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 5 april 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 11 april 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 25 april 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 23 mei 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Managen van CRM programma's en de business case
event 6 juni 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 12 juni 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 13 juni 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
placeCapelle aan den IJssel
28 mar. 2023 tot 13 jun. 2023
Toon rooster
event 28 maart 2023, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 4 april 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantwaardemanagement
event 5 april 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 11 april 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 25 april 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 23 mei 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Managen van CRM programma's en de business case
event 6 juni 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 12 juni 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 13 juni 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
placeEindhoven
28 mar. 2023 tot 13 jun. 2023
Toon rooster
event 28 maart 2023, 18:00-21:30, Eindhoven, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 4 april 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantwaardemanagement
event 5 april 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 11 april 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 25 april 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 23 mei 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Managen van CRM programma's en de business case
event 6 juni 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 12 juni 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 13 juni 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
placeLeusden
28 mar. 2023 tot 13 jun. 2023
Toon rooster
event 28 maart 2023, 18:00-21:30, Leusden, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 4 april 2023, 18:30-21:30, Leusden, Klantwaardemanagement
event 5 april 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 11 april 2023, 18:30-21:30, Leusden, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 25 april 2023, 18:30-21:30, Leusden, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 23 mei 2023, 18:30-21:30, Leusden, Managen van CRM programma's en de business case
event 6 juni 2023, 18:30-21:30, Leusden, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 12 juni 2023, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 13 juni 2023, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
placeUtrecht
28 mar. 2023 tot 13 jun. 2023
Toon rooster
event 28 maart 2023, 18:00-21:30, Utrecht, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 4 april 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 5 april 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 11 april 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 25 april 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 23 mei 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Managen van CRM programma's en de business case
event 6 juni 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 12 juni 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 13 juni 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
placeZwolle
28 mar. 2023 tot 13 jun. 2023
Toon rooster
event 28 maart 2023, 18:00-21:30, Zwolle, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 4 april 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Klantwaardemanagement
event 5 april 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 11 april 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 25 april 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 23 mei 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Managen van CRM programma's en de business case
event 6 juni 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 12 juni 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 13 juni 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
placeAmsterdam
12 apr. 2023 tot 14 jun. 2023
Toon rooster
event 12 april 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 12 april 2023, 08:30-12:00, Amsterdam, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 19 april 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 19 april 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 20 april 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 31 mei 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Managen van CRM programma's en de business case
event 7 juni 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 7 juni 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege
event 14 juni 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
12 apr. 2023 tot 14 jun. 2023
Toon rooster
event 12 april 2023, 13:00-16:00, Leusden, Klantwaardemanagement
event 12 april 2023, 08:30-12:00, Leusden, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 19 april 2023, 13:00-16:00, Leusden, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 19 april 2023, 09:00-12:00, Leusden, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 20 april 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 31 mei 2023, 09:00-12:00, Leusden, Managen van CRM programma's en de business case
event 7 juni 2023, 09:00-12:00, Leusden, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 7 juni 2023, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege
event 14 juni 2023, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
placeUtrecht
12 apr. 2023 tot 14 jun. 2023
Toon rooster
event 12 april 2023, 08:30-12:00, Utrecht, Introductie, strategie, beleid & CRM plan
event 12 april 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 19 april 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Klantprocessen: marketing, sales en service
event 19 april 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Klantgerichte ICT infrastructuur
event 20 april 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 31 mei 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Managen van CRM programma's en de business case
event 7 juni 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege
event 7 juni 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Klantgerichte organisatie, Human Resources en werkcollege
event 14 juni 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege

Beschrijving

Omschrijving:

Customer Relationship Management is meer dan een CRM-systeem of technologie. Het is een strategie, gericht op het hart van jouw organisatie: de klant. Naast een klantgerichte informatievoorziening, raakt het relatiemanagement, cultuur en verandermanagement.

Doel:
De opleiding Customer Relationship Management geeft je handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met customer management in je eigen organisatie.

Doelgroep:
De opleiding Customer Relationship Management is bedoeld voor professionals die meer willen weten over klantgerichtheid management en social CRM en daarmee in hun organisatie aan de slag willen.

Wil je een volledige opleiding op…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Omschrijving:

Customer Relationship Management is meer dan een CRM-systeem of technologie. Het is een strategie, gericht op het hart van jouw organisatie: de klant. Naast een klantgerichte informatievoorziening, raakt het relatiemanagement, cultuur en verandermanagement.

Doel:
De opleiding Customer Relationship Management geeft je handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met customer management in je eigen organisatie.

Doelgroep:
De opleiding Customer Relationship Management is bedoeld voor professionals die meer willen weten over klantgerichtheid management en social CRM en daarmee in hun organisatie aan de slag willen.

Wil je een volledige opleiding op het gebied van CRM, dan is de post-HBO opleiding Customer Relationship Management wellicht iets voor jou.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Customer Relationship Management (korte opleiding)
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar
Groot Koerkamp
manager operations
10
Customer Relationship Management (korte opleiding)

"De lesstof is direct toepasbaar. Interessante lessen met inspirerende docenten. De toetsmethode daagt je uit. Verder stellen de medewerkers bij Beeckestijn zich veerkrachtig op en denken met je mee. Al met al een zeer positieve ervaring. De klant staat centraal bij deze opleiding! " - 01-09-2016 10:48

"De lesstof is direct toepasbaar. Interessante lessen met inspirerende docenten. De toetsmethode daagt je uit. Verder stellen de medewerkers … alles lezen - 01-09-2016 10:48

Hallo Arno,
Dank je voor jouw mooie review! Uiteraard zijn we blij te horen dat je een zeer positieve ervaring hebt gehad bij Beeckestijn Business School. We hopen je graag weer te mogen begroeten tijdens de bijeenkomsten, clinics of andere events.

- 01-09-2016 10:48
starstarstarstarstar_half
Cindy van Hettema
Rayonmanager
9
Customer Relationship Management (korte opleiding)

"Zeer goede opleiding met inspirerende docenten uit de praktijk. Daardoor een erg praktijkgerichte studie. Het examen bestaat oa uit een groepsopdracht en individuele opdracht waarbij je een uitgebreid CRM-plan moet schrijven en presenteren/verdedigen. Heel leerzaam en leuk om te doen !" - 04-03-2015 11:08

"Zeer goede opleiding met inspirerende docenten uit de praktijk. Daardoor een erg praktijkgerichte studie. Het examen bestaat oa uit een groe… alles lezen - 04-03-2015 11:08

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.