Data driven marketing (korte opleiding)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 161 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor Data driven marketing (korte opleiding)
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Marlies Slütter
8
Data driven marketing (korte opleiding)

"Veel docenten uit de praktijk, waardoor de lessen ook erg praktisch waren en goed toe te passen.
Het duurde helaas even voordat de opleiding van start ging en de communicatie hierover was niet heel duidelijk. Verder was het vooral gericht op B2C, terwijl ik werkzaam ben voor een B2B bedrijf en niet alles daar toepasbaar is. De literatuur vond ik niet heel veel toevoegen. " - 29-06-2017 12:06

"Veel docenten uit de praktijk, waardoor de lessen ook erg praktisch waren en goed toe te passen. Het duurde helaas even voordat de opleidi… alles lezen - 29-06-2017 12:06

Dag Marlies,
Bedankt voor je review op Springest. Fijn om te horen dat je de colleges positief beoordeeld. We hopen dat je met alle informatie uit de colleges direct aan de slag kan gaan. De verbeterpunten nemen we graag mee! Dank je wel en graag tot ziens bij onze alumni-activiteiten.

- 29-06-2017 12:06

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
23 sep. 2021 tot 20 jan. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 18:00-21:30, Amsterdam, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 30 september 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantinformatie: bronnen, methoden en marktonderzoek
event 4 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 14 oktober 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Digital analytics
event 11 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 25 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Van data en insights naar customer centric marketing
event 16 december 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 januari 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 20 januari 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
placeCapelle aan den IJssel
23 sep. 2021 tot 20 jan. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 30 september 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantinformatie: bronnen, methoden en marktonderzoek
event 4 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 14 oktober 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Digital analytics
event 11 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantwaardemanagement
event 25 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Van data en insights naar customer centric marketing
event 16 december 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 januari 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 20 januari 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
placeEindhoven
23 sep. 2021 tot 20 jan. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 18:00-21:30, Eindhoven, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 30 september 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantinformatie: bronnen, methoden en marktonderzoek
event 4 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 14 oktober 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Digital analytics
event 11 november 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantwaardemanagement
event 25 november 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Van data en insights naar customer centric marketing
event 16 december 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 januari 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 20 januari 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
placeLeusden
23 sep. 2021 tot 20 jan. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 18:00-21:30, Leusden, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 30 september 2021, 18:30-21:30, Leusden, Klantinformatie: bronnen, methoden en marktonderzoek
event 4 oktober 2021, 20:00-21:30, Leusden, Vraagstellingscollege
event 14 oktober 2021, 18:30-21:30, Leusden, Digital analytics
event 11 november 2021, 18:30-21:30, Leusden, Klantwaardemanagement
event 25 november 2021, 18:30-21:30, Leusden, Van data en insights naar customer centric marketing
event 16 december 2021, 18:30-21:30, Leusden, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 januari 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 20 januari 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
placeOnline Classroom
23 sep. 2021 tot 20 jan. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 18:00-21:30, Online Classroom, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 30 september 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantinformatie: bronnen, methoden en marktonderzoek
event 4 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 14 oktober 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Digital analytics
event 11 november 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantwaardemanagement
event 25 november 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Van data en insights naar customer centric marketing
event 16 december 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 januari 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 20 januari 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
placeUtrecht
23 sep. 2021 tot 20 jan. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 18:00-21:30, Utrecht, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 30 september 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Klantinformatie: bronnen, methoden en marktonderzoek
event 4 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 14 oktober 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Digital analytics
event 11 november 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 25 november 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Van data en insights naar customer centric marketing
event 16 december 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 januari 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 20 januari 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
placeZwolle
23 sep. 2021 tot 20 jan. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 18:00-21:30, Zwolle, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 30 september 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Klantinformatie: bronnen, methoden en marktonderzoek
event 4 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 14 oktober 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Digital analytics
event 11 november 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Klantwaardemanagement
event 25 november 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Van data en insights naar customer centric marketing
event 16 december 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 januari 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 20 januari 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
placeAmsterdam
12 okt. 2021 tot 14 dec. 2021
Toon rooster
event 12 oktober 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantinformatie: bronnen, methoden en marktonderzoek
event 12 oktober 2021, 08:30-12:00, Amsterdam, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 2 november 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Digital analytics
event 4 november 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 9 november 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 16 november 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Van data en insights naar customer centric marketing
event 30 november 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 7 december 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
event 14 december 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
12 okt. 2021 tot 14 dec. 2021
Toon rooster
event 12 oktober 2021, 08:30-12:00, Leusden, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 12 oktober 2021, 13:00-16:00, Leusden, Klantinformatie: bronnen, methoden en marktonderzoek
event 2 november 2021, 13:00-16:00, Leusden, Digital analytics
event 4 november 2021, 20:00-21:30, Leusden, Vraagstellingscollege
event 9 november 2021, 13:00-16:00, Leusden, Klantwaardemanagement
event 16 november 2021, 13:00-16:00, Leusden, Van data en insights naar customer centric marketing
event 30 november 2021, 13:00-16:00, Leusden, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 7 december 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
event 14 december 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege
placeOnline Classroom
12 okt. 2021 tot 14 dec. 2021
Toon rooster
event 12 oktober 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Klantinformatie: bronnen, methoden en marktonderzoek
event 12 oktober 2021, 08:30-12:00, Online Classroom, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 2 november 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Digital analytics
event 4 november 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 9 november 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Klantwaardemanagement
event 16 november 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Van data en insights naar customer centric marketing
event 30 november 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 7 december 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege
event 14 december 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege
placeUtrecht
12 okt. 2021 tot 14 dec. 2021
Toon rooster
event 12 oktober 2021, 08:30-12:00, Utrecht, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 12 oktober 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Klantinformatie: bronnen, methoden en marktonderzoek
event 2 november 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Digital analytics
event 4 november 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 9 november 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 16 november 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Van data en insights naar customer centric marketing
event 30 november 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 7 december 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
event 14 december 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege
placeAmsterdam
24 mar. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 24 maart 2022, 18:00-21:30, Amsterdam, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantinformatie: bronnen, methoden en marktonderzoek
event 4 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Digital analytics
event 28 april 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 19 mei 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Van data en insights naar customer centric marketing
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
placeCapelle aan den IJssel
24 mar. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 24 maart 2022, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantinformatie: bronnen, methoden en marktonderzoek
event 4 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Digital analytics
event 28 april 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantwaardemanagement
event 19 mei 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Van data en insights naar customer centric marketing
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege
placeEindhoven
24 mar. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 24 maart 2022, 18:00-21:30, Eindhoven, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantinformatie: bronnen, methoden en marktonderzoek
event 4 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Digital analytics
event 28 april 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantwaardemanagement
event 19 mei 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Van data en insights naar customer centric marketing
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege
placeLeusden
24 mar. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 24 maart 2022, 18:00-21:30, Leusden, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Leusden, Klantinformatie: bronnen, methoden en marktonderzoek
event 4 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Digital analytics
event 28 april 2022, 18:30-21:30, Leusden, Klantwaardemanagement
event 19 mei 2022, 18:30-21:30, Leusden, Van data en insights naar customer centric marketing
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Leusden, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege
placeOnline Classroom
24 mar. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 24 maart 2022, 18:00-21:30, Online Classroom, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantinformatie: bronnen, methoden en marktonderzoek
event 4 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Digital analytics
event 28 april 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Klantwaardemanagement
event 19 mei 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Van data en insights naar customer centric marketing
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
placeUtrecht
24 mar. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 24 maart 2022, 18:00-21:30, Utrecht, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Klantinformatie: bronnen, methoden en marktonderzoek
event 4 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Digital analytics
event 28 april 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Klantwaardemanagement
event 19 mei 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Van data en insights naar customer centric marketing
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
placeZwolle
24 mar. 2022 tot 16 jun. 2022
Toon rooster
event 24 maart 2022, 18:00-21:30, Zwolle, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 31 maart 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Klantinformatie: bronnen, methoden en marktonderzoek
event 4 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 14 april 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Digital analytics
event 28 april 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Klantwaardemanagement
event 19 mei 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Van data en insights naar customer centric marketing
event 9 juni 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 13 juni 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
event 16 juni 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege
placeAmsterdam
13 apr. 2022 tot 8 jun. 2022
Toon rooster
event 13 april 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantinformatie: bronnen, methoden en marktonderzoek
event 13 april 2022, 08:30-12:00, Amsterdam, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 20 april 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Digital analytics
event 21 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 11 mei 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantwaardemanagement
event 18 mei 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Van data en insights naar customer centric marketing
event 1 juni 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 8 juni 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege
event 8 juni 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
13 apr. 2022 tot 8 jun. 2022
Toon rooster
event 13 april 2022, 13:00-16:00, Leusden, Klantinformatie: bronnen, methoden en marktonderzoek
event 13 april 2022, 08:30-12:00, Leusden, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan
event 20 april 2022, 13:00-16:00, Leusden, Digital analytics
event 21 april 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 11 mei 2022, 13:00-16:00, Leusden, Klantwaardemanagement
event 18 mei 2022, 13:00-16:00, Leusden, Van data en insights naar customer centric marketing
event 1 juni 2022, 13:00-16:00, Leusden, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard
event 8 juni 2022, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege
event 8 juni 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege

Beschrijving

Omschrijving:

De hoeveelheid beschikbare data lijkt eindeloos en het aantal bronnen groeit ook. Alleen al binnen jouw eigen bedrijf zijn er naast klant relatie data (CRM) waarschijnlijk ook webstatistieken en social media data beschikbaar. De essentie van Data Driven Marketing is de data die beschikbaar is te analyseren en dat om te zetten tot relevantere en winstgevendere klantinteractie. Relevantie is wat de hedendaagse klant vraagt, maar voor veel bedrijven en professionals nog onbekend terrein.

Doel:
Om die relevantie te bereiken is meer nodig dan data op een rij zetten. Met de korte opleiding Data Driven Marketing leer je deze informatie om te zetten naar een op data gebaseerde marketin…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Data Driven Marketing, Data Driven, Google Analytics, Marketingstrategie en Database Marketing.

Omschrijving:

De hoeveelheid beschikbare data lijkt eindeloos en het aantal bronnen groeit ook. Alleen al binnen jouw eigen bedrijf zijn er naast klant relatie data (CRM) waarschijnlijk ook webstatistieken en social media data beschikbaar. De essentie van Data Driven Marketing is de data die beschikbaar is te analyseren en dat om te zetten tot relevantere en winstgevendere klantinteractie. Relevantie is wat de hedendaagse klant vraagt, maar voor veel bedrijven en professionals nog onbekend terrein.

Doel:
Om die relevantie te bereiken is meer nodig dan data op een rij zetten. Met de korte opleiding Data Driven Marketing leer je deze informatie om te zetten naar een op data gebaseerde marketingstrategie en concrete acties.

Doelgroep:
De opleiding Data Driven Marketing is geschikt als je je huidige kennis wilt verbreden en verdiepen en deze graag wil toepassen in de praktijk.

Wil je een volledige opleiding op het gebied van customer insight & data driven marketing, dan is de post-HBO opleiding Customer Insight & Data Driven Marketing wellicht iets voor jou.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Korte opleiding

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

8
Gemiddeld cijfer voor Data driven marketing (korte opleiding)
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_border
Marlies Slütter
8
Data driven marketing (korte opleiding)

"Veel docenten uit de praktijk, waardoor de lessen ook erg praktisch waren en goed toe te passen.
Het duurde helaas even voordat de opleiding van start ging en de communicatie hierover was niet heel duidelijk. Verder was het vooral gericht op B2C, terwijl ik werkzaam ben voor een B2B bedrijf en niet alles daar toepasbaar is. De literatuur vond ik niet heel veel toevoegen. " - 29-06-2017 12:06

"Veel docenten uit de praktijk, waardoor de lessen ook erg praktisch waren en goed toe te passen. Het duurde helaas even voordat de opleidi… alles lezen - 29-06-2017 12:06

Dag Marlies,
Bedankt voor je review op Springest. Fijn om te horen dat je de colleges positief beoordeeld. We hopen dat je met alle informatie uit de colleges direct aan de slag kan gaan. De verbeterpunten nemen we graag mee! Dank je wel en graag tot ziens bij onze alumni-activiteiten.

- 29-06-2017 12:06

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.