Design Thinking (training) - Online

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Design Thinking (training) - Online

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 180 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeOnline
24 apr. 2024 tot 8 mei. 2024
Toon rooster
event 24 april 2024, 09:30-16:30, Online, De basis van Design Thinking en het begrijpen van de uitdaging en de doelgroep
event 8 mei 2024, 09:30-16:30, Online, Ideeëngeneratie en het ontwerpen en testen van de oplossing
placeOnline
24 jun. 2024 tot 1 jul. 2024
Toon rooster
event 24 juni 2024, 09:30-16:30, Online, De basis van Design Thinking en het begrijpen van de uitdaging en de doelgroep
event 1 juli 2024, 09:30-16:30, Online, Ideeëngeneratie en het ontwerpen en testen van de oplossing
placeOnline
17 jul. 2024 tot 18 jul. 2024
Toon rooster
event 17 juli 2024, 09:30-16:30, Online, De basis van Design Thinking en het begrijpen van de uitdaging en de doelgroep
event 18 juli 2024, 09:30-16:30, Online, Ideeëngeneratie en het ontwerpen en testen van de oplossing
placeOnline
27 aug. 2024 tot 28 aug. 2024
Toon rooster
event 27 augustus 2024, 09:30-16:30, Online, De basis van Design Thinking en het begrijpen van de uitdaging en de doelgroep
event 28 augustus 2024, 09:30-16:30, Online, Ideeëngeneratie en het ontwerpen en testen van de oplossing
placeOnline
8 okt. 2024 tot 15 okt. 2024
Toon rooster
event 8 oktober 2024, 09:30-16:30, Online, De basis van Design Thinking en het begrijpen van de uitdaging en de doelgroep
event 15 oktober 2024, 09:30-16:30, Online, Ideeëngeneratie en het ontwerpen en testen van de oplossing

Beschrijving

Omschrijving

Wil je op een andere manier leren kijken naar problemen om tot oplossingen te komen? In de training Design Thinking leer je met de combinatie van creatief en analytisch denken tot andere inzichten en innovatieve resultaten te komen. Dit met als doel het ontwerpen van een optimale klantbeleving en onderscheidende momenten in de klantreis.

Doel:
Je leert: - Methodieken om klantinzichten te verwerven, - Klantinzichten benutten voor de ontwikkeling van persona’s, - In kaart brengen van huidige en gewenste customer journey en touchpoints, - Co-creatie met de doelgroep, - Genereren van ideeën, - Ontwikkeling en testen van prototypes, - Uitwerking van het gekozen idee in een service de…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Design Thinking, Lean, Lean Startup, Grafische Vormgeving en Domain-Driven Design (DDD).

Omschrijving

Wil je op een andere manier leren kijken naar problemen om tot oplossingen te komen? In de training Design Thinking leer je met de combinatie van creatief en analytisch denken tot andere inzichten en innovatieve resultaten te komen. Dit met als doel het ontwerpen van een optimale klantbeleving en onderscheidende momenten in de klantreis.

Doel:
Je leert: - Methodieken om klantinzichten te verwerven, - Klantinzichten benutten voor de ontwikkeling van persona’s, - In kaart brengen van huidige en gewenste customer journey en touchpoints, - Co-creatie met de doelgroep, - Genereren van ideeën, - Ontwikkeling en testen van prototypes, - Uitwerking van het gekozen idee in een service design blue print, - Design Thinking en Service Design tools, - Implementatie binnen de eigen organisatie en succesfactoren, - Toepassing op basis van een eigen case, - De 5 stappen van Design Thinking: begrijp de klant, definieer de uitdaging, creëer ideeën, prototype en test.

Doelgroep:
De training is voor iedereen die invloed heeft op de customer experience: marketing managers, brand managers, e-commerce managers, product managers, communicatie professionals, category managers, online marketeers, content specialisten en UX ontwikkelaars. Kortom, iedereen die zich richt op het optimaliseren van klantbeleving en het creëren van merkambassadeurs.

Vooropleiding:
De training kent geen voorvereisten.

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.