Digital & Web analytics (training) - Online
Startdata en plaatsen
placeOnline 10 mei. 2023 tot 31 mei. 2023Toon rooster event 10 mei 2023, 09:30-16:30, Online, Introductie Digital Analytics en Google Analytics 4 event 17 mei 2023, 09:30-16:30, Online, Verdieping in Google Analytics 4 event 24 mei 2023, 13:30-16:30, Online, Dashboarding event 24 mei 2023, 09:30-12:30, Online, Social Analytics event 31 mei 2023, 13:30-16:30, Online, A/B testen event 31 mei 2023, 09:30-12:30, Online, Conversie optimalisatie |
Beschrijving
Omschrijving:
De training Digital & Webanalytics is erop gericht je praktisch en concreet verder te helpen op het gebied van digital analytics en in het bijzonder Google Analytics. Je leert hoe je met behulp van analyse tools de resultaten van je websites, social media kanalen en online campagnes kunt meten, analyseren en optimaliseren. Met als doel om betere resultaten te halen uit je website en online campagnes.
Doel:
Je leert: - De belangrijkste KPI’s en metrics voor je website en online campagnes vast te stellen, - De resultaten van je online activiteiten te meten, analyseren en optimaliseren, - Rapportages te maken in de belangrijkste tools voor web- en social media analytics, waaronder…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
De training Digital & Webanalytics is erop gericht je praktisch en concreet verder te helpen op het gebied van digital analytics en in het bijzonder Google Analytics. Je leert hoe je met behulp van analyse tools de resultaten van je websites, social media kanalen en online campagnes kunt meten, analyseren en optimaliseren. Met als doel om betere resultaten te halen uit je website en online campagnes.
Doel:
Je leert: - De belangrijkste KPI’s en metrics voor je website en
online campagnes vast te stellen, - De resultaten van je online
activiteiten te meten, analyseren en optimaliseren, - Rapportages
te maken in de belangrijkste tools voor web- en social media
analytics, waaronder Google Analytics, - De conversie van je
website(s) en campagnes te verhogen, - Hoe je testen zoals A/B
testen kunt inzetten voor optimalisatie.
Je leert de basics van digital- en webanalytics direct toe te
passen in de praktijk. Zo kun je direct aan de slag met het
verbeteren van je websites en online campagnes!
Doelgroep:
De training is bedoeld voor iedereen die die aan de slag willen
gaan met digital- en webanalytics en een volwaardig gesprekspartner
willen worden op het gebied van analytics. Je wilt met deze nieuwe
kennis en inzichten direct toepassen om de performance van je
website en campagnes te optimaliseren.
Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je reeds
enige kennis hebt online marketing.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.