Online Personalisatie (training)
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 9 okt. 2023Toon rooster event 9 oktober 2023, 09:30-16:30, Amsterdam, Online Personalisatie |
placeCapelle aan den IJssel 9 okt. 2023Toon rooster event 9 oktober 2023, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online Personalisatie |
placeEindhoven 9 okt. 2023Toon rooster event 9 oktober 2023, 09:30-16:30, Eindhoven, Online Personalisatie |
placeLeusden 9 okt. 2023Toon rooster event 9 oktober 2023, 09:30-16:30, Leusden, Online Personalisatie |
placeUtrecht 9 okt. 2023Toon rooster event 9 oktober 2023, 09:30-16:30, Utrecht, Online Personalisatie |
placeAmsterdam 15 dec. 2023Toon rooster event 15 december 2023, 09:30-16:30, Amsterdam, Online Personalisatie |
placeCapelle aan den IJssel 15 dec. 2023Toon rooster event 15 december 2023, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online Personalisatie |
placeEindhoven 15 dec. 2023Toon rooster event 15 december 2023, 09:30-16:30, Eindhoven, Online Personalisatie |
placeLeusden 15 dec. 2023Toon rooster event 15 december 2023, 09:30-16:30, Leusden, Online Personalisatie |
placeUtrecht 15 dec. 2023Toon rooster event 15 december 2023, 09:30-16:30, Utrecht, Online Personalisatie |
placeAmsterdam 26 feb. 2024Toon rooster event 26 februari 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Online Personalisatie |
placeCapelle aan den IJssel 26 feb. 2024Toon rooster event 26 februari 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online Personalisatie |
placeEindhoven 26 feb. 2024Toon rooster event 26 februari 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Online Personalisatie |
placeLeusden 26 feb. 2024Toon rooster event 26 februari 2024, 09:30-16:30, Leusden, Online Personalisatie |
placeUtrecht 26 feb. 2024Toon rooster event 26 februari 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Online Personalisatie |
Beschrijving
Omschrijving:
Online personalisatie is hot. Uit onderzoek van Smart Insights blijkt dat 48% van de bezoekers langer op een website blijven als ze een persoonlijke ervaring krijgen, en 74% van de bezoekers raken gefrustreerd als ze content te zien krijgen die niet relevant voor ze is. Eén homepage en één website voor iedereen kan niet meer. Maar hoe begin je met personalisatie, hoe pak je het aan? Leer in één dag hoe je je met online personalisatie je conversie doelstellingen kan verhogen.
Online personalisatie wordt steeds toegankelijker voor alle bedrijven en is inzetbaar voor zowel e-commerce als content gedreven websites. Je leert hoe je op basis van data en klantinzichten relevante dial…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Online personalisatie is hot. Uit onderzoek van Smart Insights
blijkt dat 48% van de bezoekers langer op een website blijven als
ze een persoonlijke ervaring krijgen, en 74% van de bezoekers raken
gefrustreerd als ze content te zien krijgen die niet relevant voor
ze is. Eén homepage en één website voor iedereen kan niet meer.
Maar hoe begin je met personalisatie, hoe pak je het aan? Leer in
één dag hoe je je met online personalisatie je conversie
doelstellingen kan verhogen.
Online personalisatie wordt steeds toegankelijker voor alle
bedrijven en is inzetbaar voor zowel e-commerce als content
gedreven websites. Je leert hoe je op basis van data en
klantinzichten relevante dialogen kunt maken waarmee je de beleving
van de bezoeker optimaliseert en daarmee de conversie verhoogt en
het succes van je website vergroot. Stap nu in en ga er zelf actief
aan de slag. Online personalisatie is een effectieve manier om
relevant te blijven en om je als bedrijf onmisbaar te maken.
Doel:
Je leert in één dag: - De doelstellingen die je met online
personalisatie kunt bereiken, - De verschillende vormen van online
personalisatie in de klantreis, - Bezoekers herkennen en profielen
opbouwen voor segmentatie en personalisatie, - Beter inspelen op de
wensen en behoeften van segmenten en individuele bezoekers, - Hoe
je aan de hand van personalisatie hypothesekaarten tot nieuwe
dialogen komt, - Hoe je impact kunt maken met je boodschap: juiste
copy, design en structuur, - Hoe je personalisatie implementeert
binnen je organisatie
Doelgroep:
Deze training is interessant voor iedereen die die zich bezighoudt
– of wilt gaan bezighouden - met online personalisatie.
Vooropleiding:
Er wordt verondersteld dat je reeds enige kennis en ervaring hebt
met online marketing en het ontwikkelen, optimaliseren en het
beheren van websites.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.