Online Personalisatie (training)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Online Personalisatie (training)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 176 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
9 okt. 2023
Toon rooster
event 9 oktober 2023, 09:30-16:30, Amsterdam, Online Personalisatie
placeCapelle aan den IJssel
9 okt. 2023
Toon rooster
event 9 oktober 2023, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online Personalisatie
placeEindhoven
9 okt. 2023
Toon rooster
event 9 oktober 2023, 09:30-16:30, Eindhoven, Online Personalisatie
placeLeusden
9 okt. 2023
Toon rooster
event 9 oktober 2023, 09:30-16:30, Leusden, Online Personalisatie
placeUtrecht
9 okt. 2023
Toon rooster
event 9 oktober 2023, 09:30-16:30, Utrecht, Online Personalisatie
placeAmsterdam
15 dec. 2023
Toon rooster
event 15 december 2023, 09:30-16:30, Amsterdam, Online Personalisatie
placeCapelle aan den IJssel
15 dec. 2023
Toon rooster
event 15 december 2023, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online Personalisatie
placeEindhoven
15 dec. 2023
Toon rooster
event 15 december 2023, 09:30-16:30, Eindhoven, Online Personalisatie
placeLeusden
15 dec. 2023
Toon rooster
event 15 december 2023, 09:30-16:30, Leusden, Online Personalisatie
placeUtrecht
15 dec. 2023
Toon rooster
event 15 december 2023, 09:30-16:30, Utrecht, Online Personalisatie
placeAmsterdam
26 feb. 2024
Toon rooster
event 26 februari 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Online Personalisatie
placeCapelle aan den IJssel
26 feb. 2024
Toon rooster
event 26 februari 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online Personalisatie
placeEindhoven
26 feb. 2024
Toon rooster
event 26 februari 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Online Personalisatie
placeLeusden
26 feb. 2024
Toon rooster
event 26 februari 2024, 09:30-16:30, Leusden, Online Personalisatie
placeUtrecht
26 feb. 2024
Toon rooster
event 26 februari 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Online Personalisatie

Beschrijving

Omschrijving:

Online personalisatie is hot. Uit onderzoek van Smart Insights blijkt dat 48% van de bezoekers langer op een website blijven als ze een persoonlijke ervaring krijgen, en 74% van de bezoekers raken gefrustreerd als ze content te zien krijgen die niet relevant voor ze is. Eén homepage en één website voor iedereen kan niet meer. Maar hoe begin je met personalisatie, hoe pak je het aan? Leer in één dag hoe je je met online personalisatie je conversie doelstellingen kan verhogen.

Online personalisatie wordt steeds toegankelijker voor alle bedrijven en is inzetbaar voor zowel e-commerce als content gedreven websites. Je leert hoe je op basis van data en klantinzichten relevante dial…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Omschrijving:

Online personalisatie is hot. Uit onderzoek van Smart Insights blijkt dat 48% van de bezoekers langer op een website blijven als ze een persoonlijke ervaring krijgen, en 74% van de bezoekers raken gefrustreerd als ze content te zien krijgen die niet relevant voor ze is. Eén homepage en één website voor iedereen kan niet meer. Maar hoe begin je met personalisatie, hoe pak je het aan? Leer in één dag hoe je je met online personalisatie je conversie doelstellingen kan verhogen.

Online personalisatie wordt steeds toegankelijker voor alle bedrijven en is inzetbaar voor zowel e-commerce als content gedreven websites. Je leert hoe je op basis van data en klantinzichten relevante dialogen kunt maken waarmee je de beleving van de bezoeker optimaliseert en daarmee de conversie verhoogt en het succes van je website vergroot. Stap nu in en ga er zelf actief aan de slag. Online personalisatie is een effectieve manier om relevant te blijven en om je als bedrijf onmisbaar te maken.

Doel:
Je leert in één dag: - De doelstellingen die je met online personalisatie kunt bereiken, - De verschillende vormen van online personalisatie in de klantreis, - Bezoekers herkennen en profielen opbouwen voor segmentatie en personalisatie, - Beter inspelen op de wensen en behoeften van segmenten en individuele bezoekers, - Hoe je aan de hand van personalisatie hypothesekaarten tot nieuwe dialogen komt, - Hoe je impact kunt maken met je boodschap: juiste copy, design en structuur, - Hoe je personalisatie implementeert binnen je organisatie

Doelgroep:
Deze training is interessant voor iedereen die die zich bezighoudt – of wilt gaan bezighouden - met online personalisatie.

Vooropleiding:
Er wordt verondersteld dat je reeds enige kennis en ervaring hebt met online marketing en het ontwikkelen, optimaliseren en het beheren van websites.

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.