Programmatic Advertising (training)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Programmatic Advertising (training)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 168 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
9 mar. 2022 tot 16 mar. 2022
Toon rooster
event 9 maart 2022, 13:30-16:30, Amsterdam, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 9 maart 2022, 09:30-12:30, Amsterdam, Introductie Programmatic Advertising
event 16 maart 2022, 13:30-16:30, Amsterdam, Implementatie in de organisatie
event 16 maart 2022, 09:30-12:30, Amsterdam, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
placeCapelle aan den IJssel
9 mar. 2022 tot 16 mar. 2022
Toon rooster
event 9 maart 2022, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 9 maart 2022, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Introductie Programmatic Advertising
event 16 maart 2022, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Implementatie in de organisatie
event 16 maart 2022, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
placeEindhoven
9 mar. 2022 tot 16 mar. 2022
Toon rooster
event 9 maart 2022, 13:30-16:30, Eindhoven, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 9 maart 2022, 09:30-12:30, Eindhoven, Introductie Programmatic Advertising
event 16 maart 2022, 13:30-16:30, Eindhoven, Implementatie in de organisatie
event 16 maart 2022, 09:30-12:30, Eindhoven, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
placeLeusden
9 mar. 2022 tot 16 mar. 2022
Toon rooster
event 9 maart 2022, 13:30-16:30, Leusden, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 9 maart 2022, 09:30-12:30, Leusden, Introductie Programmatic Advertising
event 16 maart 2022, 13:30-16:30, Leusden, Implementatie in de organisatie
event 16 maart 2022, 09:30-12:30, Leusden, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
placeOnline
9 mar. 2022 tot 16 mar. 2022
Toon rooster
event 9 maart 2022, 09:30-12:30, Online , Introductie Programmatic Advertising
event 9 maart 2022, 13:30-16:30, Online , Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 16 maart 2022, 09:30-12:30, Online , Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
event 16 maart 2022, 13:30-16:30, Online , Implementatie in de organisatie
placeUtrecht
9 mar. 2022 tot 16 mar. 2022
Toon rooster
event 9 maart 2022, 13:30-16:30, Utrecht, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 9 maart 2022, 09:30-12:30, Utrecht, Introductie Programmatic Advertising
event 16 maart 2022, 13:30-16:30, Utrecht, Implementatie in de organisatie
event 16 maart 2022, 09:30-12:30, Utrecht, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
placeZwolle
9 mar. 2022 tot 16 mar. 2022
Toon rooster
event 9 maart 2022, 13:30-16:30, Zwolle, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 9 maart 2022, 09:30-12:30, Zwolle, Introductie Programmatic Advertising
event 16 maart 2022, 13:30-16:30, Zwolle, Implementatie in de organisatie
event 16 maart 2022, 09:30-12:30, Zwolle, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
placeAmsterdam
13 mei. 2022 tot 20 mei. 2022
Toon rooster
event 13 mei 2022, 13:30-16:30, Amsterdam, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 13 mei 2022, 09:30-12:30, Amsterdam, Introductie Programmatic Advertising
event 20 mei 2022, 09:30-12:30, Amsterdam, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
event 20 mei 2022, 13:30-16:30, Amsterdam, Implementatie in de organisatie
placeCapelle aan den IJssel
13 mei. 2022 tot 20 mei. 2022
Toon rooster
event 13 mei 2022, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 13 mei 2022, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Introductie Programmatic Advertising
event 20 mei 2022, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
event 20 mei 2022, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Implementatie in de organisatie
placeEindhoven
13 mei. 2022 tot 20 mei. 2022
Toon rooster
event 13 mei 2022, 13:30-16:30, Eindhoven, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 13 mei 2022, 09:30-12:30, Eindhoven, Introductie Programmatic Advertising
event 20 mei 2022, 13:30-16:30, Eindhoven, Implementatie in de organisatie
event 20 mei 2022, 09:30-12:30, Eindhoven, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
placeLeusden
13 mei. 2022 tot 20 mei. 2022
Toon rooster
event 13 mei 2022, 13:30-16:30, Leusden, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 13 mei 2022, 09:30-12:30, Leusden, Introductie Programmatic Advertising
event 20 mei 2022, 09:30-12:30, Leusden, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
event 20 mei 2022, 13:30-16:30, Leusden, Implementatie in de organisatie
placeOnline
13 mei. 2022 tot 20 mei. 2022
Toon rooster
event 13 mei 2022, 09:30-12:30, Online , Introductie Programmatic Advertising
event 13 mei 2022, 13:30-16:30, Online , Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 20 mei 2022, 13:30-16:30, Online , Implementatie in de organisatie
event 20 mei 2022, 09:30-12:30, Online , Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
placeUtrecht
13 mei. 2022 tot 20 mei. 2022
Toon rooster
event 13 mei 2022, 13:30-16:30, Utrecht, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 13 mei 2022, 09:30-12:30, Utrecht, Introductie Programmatic Advertising
event 20 mei 2022, 09:30-12:30, Utrecht, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen
event 20 mei 2022, 13:30-16:30, Utrecht, Implementatie in de organisatie
placeZwolle
13 mei. 2022 tot 20 mei. 2022
Toon rooster
event 13 mei 2022, 13:30-16:30, Zwolle, Het Programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
event 13 mei 2022, 09:30-12:30, Zwolle, Introductie Programmatic Advertising
event 20 mei 2022, 13:30-16:30, Zwolle, Implementatie in de organisatie
event 20 mei 2022, 09:30-12:30, Zwolle, Advanced mogelijkheden Programmatic Advertising, meten en bijsturen

Beschrijving

Omschrijving:

Wil je zelf het resultaat van online advertising campagnes kunnen verbeteren? Beter je publiek online kunnen bereiken? Snel bijsturen op basis van realtime resultaten?
Of wil je bedrijf meer marketing activiteiten gaan inhousen?

Dan is de training Programmatic Advertising - Google DV360 de perfecte eerste stap. Je leert in twee dagen tijd hoe te werken met een programmatic buying platform. Wij trainen je in Google Display & Video 360.
Aan het einde van de training krijg je een eigen account in het platform en kun je ook direct beginnen met je eigen campagnes.

Doel:
Je leert in 2 dagen; - Wat programmatic advertising is en hoe het werkt, De belangrijkste begrippen, kennis en in…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Advertenties, LinkedIn, Facebook, Social Media Marketing en Zoekmachine adverteren (SEA).

Omschrijving:

Wil je zelf het resultaat van online advertising campagnes kunnen verbeteren? Beter je publiek online kunnen bereiken? Snel bijsturen op basis van realtime resultaten?
Of wil je bedrijf meer marketing activiteiten gaan inhousen?

Dan is de training Programmatic Advertising - Google DV360 de perfecte eerste stap. Je leert in twee dagen tijd hoe te werken met een programmatic buying platform. Wij trainen je in Google Display & Video 360.
Aan het einde van de training krijg je een eigen account in het platform en kun je ook direct beginnen met je eigen campagnes.

Doel:
Je leert in 2 dagen; - Wat programmatic advertising is en hoe het werkt, De belangrijkste begrippen, kennis en inzichten, - Campagnes inrichten en opstellen; - (re)Targeting en Audiences, - Brandsafety, - Deals opzetten, dealmanagement met premium publishers, - High Impact formaten inkopen, - Rapporteren en campagnes bijsturen o.b.v. KPi’s.

Doelgroep:
Deze training is bedoeld voor online marketingprofessionals of -managers, media-adviseurs, mediaplanners en (display) consultants. Je hebt al enige kennis van online marketing en advertising (bij voorkeur met Google Ads) . Je wil je nu ook verdiepen in programmatic advertising en zo het resultaat van je online advertising campagnes verbeteren. Je wilt een betere gesprekspartner worden voor opdrachtgever, mediabureau of publisher op het gebied van programmatic advertising.

Vooropleiding:
Er wordt verondersteld dat je al kennis hebt van online marketing en advertising (bij voorkeur met Google Ads) en wil je nu ook verdiepen in programmatic advertising. Voor deze training gaan we uit van hbo-denkniveau, danwel goede analyse vaardigheden.

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.