Programmatic Advertising (training)
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 5 feb. 2024 tot 26 feb. 2024Toon rooster event 5 februari 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Basisprincipes Programmatic Advertising event 26 februari 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Google DV360 in de Praktijk |
placeCapelle aan den IJssel 5 feb. 2024 tot 26 feb. 2024Toon rooster event 5 februari 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Basisprincipes Programmatic Advertising event 26 februari 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Google DV360 in de Praktijk |
placeEindhoven 5 feb. 2024 tot 26 feb. 2024Toon rooster event 5 februari 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Basisprincipes Programmatic Advertising event 26 februari 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Google DV360 in de Praktijk |
placeLeusden 5 feb. 2024 tot 26 feb. 2024Toon rooster event 5 februari 2024, 09:30-16:30, Leusden, Basisprincipes Programmatic Advertising event 26 februari 2024, 09:30-16:30, Leusden, Google DV360 in de Praktijk |
placeUtrecht 5 feb. 2024 tot 26 feb. 2024Toon rooster event 5 februari 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Basisprincipes Programmatic Advertising event 26 februari 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Google DV360 in de Praktijk |
placeAmsterdam 12 apr. 2024 tot 19 apr. 2024Toon rooster event 12 april 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Basisprincipes Programmatic Advertising event 19 april 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Google DV360 in de Praktijk |
placeCapelle aan den IJssel 12 apr. 2024 tot 19 apr. 2024Toon rooster event 12 april 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Basisprincipes Programmatic Advertising event 19 april 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Google DV360 in de Praktijk |
placeEindhoven 12 apr. 2024 tot 19 apr. 2024Toon rooster event 12 april 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Basisprincipes Programmatic Advertising event 19 april 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Google DV360 in de Praktijk |
placeLeusden 12 apr. 2024 tot 19 apr. 2024Toon rooster event 12 april 2024, 09:30-16:30, Leusden, Basisprincipes Programmatic Advertising event 19 april 2024, 09:30-16:30, Leusden, Google DV360 in de Praktijk |
placeUtrecht 12 apr. 2024 tot 19 apr. 2024Toon rooster event 12 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Basisprincipes Programmatic Advertising event 19 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Google DV360 in de Praktijk |
placeAmsterdam 25 jun. 2024 tot 2 jul. 2024Toon rooster event 25 juni 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Basisprincipes Programmatic Advertising event 2 juli 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Google DV360 in de Praktijk |
placeCapelle aan den IJssel 25 jun. 2024 tot 2 jul. 2024Toon rooster event 25 juni 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Basisprincipes Programmatic Advertising event 2 juli 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Google DV360 in de Praktijk |
placeEindhoven 25 jun. 2024 tot 2 jul. 2024Toon rooster event 25 juni 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Basisprincipes Programmatic Advertising event 2 juli 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Google DV360 in de Praktijk |
placeLeusden 25 jun. 2024 tot 2 jul. 2024Toon rooster event 25 juni 2024, 09:30-16:30, Leusden, Basisprincipes Programmatic Advertising event 2 juli 2024, 09:30-16:30, Leusden, Google DV360 in de Praktijk |
placeUtrecht 25 jun. 2024 tot 2 jul. 2024Toon rooster event 25 juni 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Basisprincipes Programmatic Advertising event 2 juli 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Google DV360 in de Praktijk |
Beschrijving
Omschrijving:
Wil je zelf het resultaat van online advertising campagnes kunnen verbeteren? Beter je publiek online kunnen bereiken? Snel bijsturen op basis van realtime resultaten?
Of wil je bedrijf meer marketing activiteiten gaan inhousen?
Dan is de training Programmatic Advertising - Google DV360 de perfecte eerste stap. Je leert in twee dagen tijd hoe te werken met een programmatic buying platform. Wij trainen je in Google Display & Video 360.
Aan het einde van de training krijg je een eigen account in het platform en kun je ook direct beginnen met je eigen campagnes.
Doel:
Je leert in 2 dagen; - Wat programmatic advertising is en hoe het werkt, De belangrijkste begrippen, kennis en in…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Wil je zelf het resultaat van online advertising campagnes
kunnen verbeteren? Beter je publiek online kunnen bereiken? Snel
bijsturen op basis van realtime resultaten?
Of wil je bedrijf meer marketing activiteiten gaan inhousen?
Dan is de training Programmatic Advertising - Google DV360 de
perfecte eerste stap. Je leert in twee dagen tijd hoe te werken met
een programmatic buying platform. Wij trainen je in Google Display
& Video 360.
Aan het einde van de training krijg je een eigen account in het
platform en kun je ook direct beginnen met je eigen
campagnes.
Doel:
Je leert in 2 dagen; - Wat programmatic advertising is en hoe het
werkt, De belangrijkste begrippen, kennis en inzichten, - Campagnes
inrichten en opstellen; - (re)Targeting en Audiences, -
Brandsafety, - Deals opzetten, dealmanagement met premium
publishers, - High Impact formaten inkopen, - Rapporteren en
campagnes bijsturen o.b.v. KPi’s.
Doelgroep:
Deze training is bedoeld voor online marketingprofessionals of
-managers, media-adviseurs, mediaplanners en (display) consultants.
Je hebt al enige kennis van online marketing en advertising (bij
voorkeur met Google Ads) . Je wil je nu ook verdiepen in
programmatic advertising en zo het resultaat van je online
advertising campagnes verbeteren. Je wilt een betere
gesprekspartner worden voor opdrachtgever, mediabureau of publisher
op het gebied van programmatic advertising.
Vooropleiding:
Er wordt verondersteld dat je al kennis hebt van online marketing
en advertising (bij voorkeur met Google Ads) en wil je nu ook
verdiepen in programmatic advertising. Voor deze training gaan we
uit van hbo-denkniveau, danwel goede analyse vaardigheden.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.