Programmatic Advertising (training)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Programmatic Advertising (training)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 177 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
5 feb. 2024 tot 26 feb. 2024
Toon rooster
event 5 februari 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Basisprincipes Programmatic Advertising
event 26 februari 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Google DV360 in de Praktijk
placeCapelle aan den IJssel
5 feb. 2024 tot 26 feb. 2024
Toon rooster
event 5 februari 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Basisprincipes Programmatic Advertising
event 26 februari 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Google DV360 in de Praktijk
placeEindhoven
5 feb. 2024 tot 26 feb. 2024
Toon rooster
event 5 februari 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Basisprincipes Programmatic Advertising
event 26 februari 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Google DV360 in de Praktijk
placeLeusden
5 feb. 2024 tot 26 feb. 2024
Toon rooster
event 5 februari 2024, 09:30-16:30, Leusden, Basisprincipes Programmatic Advertising
event 26 februari 2024, 09:30-16:30, Leusden, Google DV360 in de Praktijk
placeUtrecht
5 feb. 2024 tot 26 feb. 2024
Toon rooster
event 5 februari 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Basisprincipes Programmatic Advertising
event 26 februari 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Google DV360 in de Praktijk
placeAmsterdam
12 apr. 2024 tot 19 apr. 2024
Toon rooster
event 12 april 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Basisprincipes Programmatic Advertising
event 19 april 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Google DV360 in de Praktijk
placeCapelle aan den IJssel
12 apr. 2024 tot 19 apr. 2024
Toon rooster
event 12 april 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Basisprincipes Programmatic Advertising
event 19 april 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Google DV360 in de Praktijk
placeEindhoven
12 apr. 2024 tot 19 apr. 2024
Toon rooster
event 12 april 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Basisprincipes Programmatic Advertising
event 19 april 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Google DV360 in de Praktijk
placeLeusden
12 apr. 2024 tot 19 apr. 2024
Toon rooster
event 12 april 2024, 09:30-16:30, Leusden, Basisprincipes Programmatic Advertising
event 19 april 2024, 09:30-16:30, Leusden, Google DV360 in de Praktijk
placeUtrecht
12 apr. 2024 tot 19 apr. 2024
Toon rooster
event 12 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Basisprincipes Programmatic Advertising
event 19 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Google DV360 in de Praktijk
placeAmsterdam
25 jun. 2024 tot 2 jul. 2024
Toon rooster
event 25 juni 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Basisprincipes Programmatic Advertising
event 2 juli 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Google DV360 in de Praktijk
placeCapelle aan den IJssel
25 jun. 2024 tot 2 jul. 2024
Toon rooster
event 25 juni 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Basisprincipes Programmatic Advertising
event 2 juli 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Google DV360 in de Praktijk
placeEindhoven
25 jun. 2024 tot 2 jul. 2024
Toon rooster
event 25 juni 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Basisprincipes Programmatic Advertising
event 2 juli 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Google DV360 in de Praktijk
placeLeusden
25 jun. 2024 tot 2 jul. 2024
Toon rooster
event 25 juni 2024, 09:30-16:30, Leusden, Basisprincipes Programmatic Advertising
event 2 juli 2024, 09:30-16:30, Leusden, Google DV360 in de Praktijk
placeUtrecht
25 jun. 2024 tot 2 jul. 2024
Toon rooster
event 25 juni 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Basisprincipes Programmatic Advertising
event 2 juli 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Google DV360 in de Praktijk

Beschrijving

Omschrijving:

Wil je zelf het resultaat van online advertising campagnes kunnen verbeteren? Beter je publiek online kunnen bereiken? Snel bijsturen op basis van realtime resultaten?
Of wil je bedrijf meer marketing activiteiten gaan inhousen?

Dan is de training Programmatic Advertising - Google DV360 de perfecte eerste stap. Je leert in twee dagen tijd hoe te werken met een programmatic buying platform. Wij trainen je in Google Display & Video 360.
Aan het einde van de training krijg je een eigen account in het platform en kun je ook direct beginnen met je eigen campagnes.

Doel:
Je leert in 2 dagen; - Wat programmatic advertising is en hoe het werkt, De belangrijkste begrippen, kennis en in…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Advertenties, LinkedIn, Facebook, Social Media Marketing en Zoekmachine adverteren (SEA).

Omschrijving:

Wil je zelf het resultaat van online advertising campagnes kunnen verbeteren? Beter je publiek online kunnen bereiken? Snel bijsturen op basis van realtime resultaten?
Of wil je bedrijf meer marketing activiteiten gaan inhousen?

Dan is de training Programmatic Advertising - Google DV360 de perfecte eerste stap. Je leert in twee dagen tijd hoe te werken met een programmatic buying platform. Wij trainen je in Google Display & Video 360.
Aan het einde van de training krijg je een eigen account in het platform en kun je ook direct beginnen met je eigen campagnes.

Doel:
Je leert in 2 dagen; - Wat programmatic advertising is en hoe het werkt, De belangrijkste begrippen, kennis en inzichten, - Campagnes inrichten en opstellen; - (re)Targeting en Audiences, - Brandsafety, - Deals opzetten, dealmanagement met premium publishers, - High Impact formaten inkopen, - Rapporteren en campagnes bijsturen o.b.v. KPi’s.

Doelgroep:
Deze training is bedoeld voor online marketingprofessionals of -managers, media-adviseurs, mediaplanners en (display) consultants. Je hebt al enige kennis van online marketing en advertising (bij voorkeur met Google Ads) . Je wil je nu ook verdiepen in programmatic advertising en zo het resultaat van je online advertising campagnes verbeteren. Je wilt een betere gesprekspartner worden voor opdrachtgever, mediabureau of publisher op het gebied van programmatic advertising.

Vooropleiding:
Er wordt verondersteld dat je al kennis hebt van online marketing en advertising (bij voorkeur met Google Ads) en wil je nu ook verdiepen in programmatic advertising. Voor deze training gaan we uit van hbo-denkniveau, danwel goede analyse vaardigheden.

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.