Service Excellence Management (korte opleiding) - Online

Deze cursus is helaas verwijderd door Beeckestijn Business School. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

check_box_outline_blank

Persoonlijke ontwikkeling | Emotionele Intelligentie | Maatwerktraining

Logo van Re-Move MKB Training en Coaching
|META_INFO|

Emotionele Intelligentie. I.Q heeft u nodig om uw vakmanschap uit te oefenen.E.Q. is en wordt steeds belangrijker in relaties met klanten, …

check_box_outline_blank

Microsoft Dynamics 365 Customer Service MB-230

Logo van SignOn ICT Trainingen+ B.V.
|META_INFO|

Microsoft Dynamics 365 Customer Service - MB-230 training Microsoft Dynamics 365 Customer Service biedt elke organisatie een kans op klants…

check_box_outline_blank

OPEX & LEAN - masterclass operational excellence & lean

Logo van IFBD - Institute for Business Development
|META_INFO|

Vandaag is Operational Excellence hét belangrijkste thema, zowel in productiebedrijven als service organisaties. Operational Excellence hee…

check_box_outline_blank

Lean Six Sigma - Black Belt Excellence

Logo van The Lean Six Sigma Company
|META_INFO|

I.s.m Rotterdam School of Management, Erasmus University is de Black Belt Excellence opgezet. Dit is het meest complete Lean Six Sigma prog…

check_box_outline_blank

Verkoopvaardigheden

Logo van Feedback Training & Consulting
|META_INFO|

Enthousiasme: het belangrijkste 'eigen vermogen' van een verkoper. Een goede verkoper is zelf enthousiast en weet daarmee ook zijn klanten …

check_box_outline_blank

Operational Excellence: krijg grip op uw processen

Logo van NCOI Learning
|META_INFO|

Betrouwbare producten en diensten voor uw (interne) klant Operational Excellence omvat alle activiteiten om een uitzonderlijk hoge betrouwb…

check_box_outline_blank

Training Minder stress met de HeartMath methode

Logo van Eduvision
|META_INFO|

De HeartMath-methode is een benadering voor stressmanagement en emotionele regulatie, die gebaseerd is op het idee dat het hart een central…

check_box_outline_blank

Online cursus Online marketing funnel volgens het 6B-model

Logo van Frankwatching Academy
|META_INFO|

Aan de slag met het inrichten van jouw online marketing funnel Hoe zet je websitebezoekers om in enthousiaste én terugkerende klanten? Daar…

check_box_outline_blank

MB-230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service (MB-230) Active Learning

Logo van Master it Training
|META_INFO|

Volg de MB-230 Training Microsoft Dynamics 365 Customer Service. Microsoft Dynamics 365 Customer Service biedt elke organisatie een kans op…

check_box_outline_blank

Customer Experience In-company

Logo van Competence Factory Incompany
|META_INFO|

Klanten dat ‘wauw-gevoel’ geven, waardoor ze je grootste fan worden én blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg…