Social Media Analytics & Monitoring (training) - Online
Startdata en plaatsen
placeOnline 19 apr. 2024Toon rooster event 19 april 2024, 09:30-16:30, Online, Social Media Analytics & Monitoring |
placeOnline 26 jun. 2024Toon rooster event 26 juni 2024, 09:30-16:30, Online, Social Media Analytics & Monitoring |
Beschrijving
Omschrijving:
Je marketing(communicatie)strategie is omgezet naar een Social media strategie. Maar dan? Welke KPI’s koppel je aan je strategie en hoe ga je je resultaten meten om te zien of je doelen ook zijn behaald? Wat kun je allemaal meten en hoe maak je je resultaten inzichtelijk? In de training Social Media Analytics & Monitoring leer je naast het meten van resultaten, deze ook te analyseren en te optimaliseren voor het beste resultaat. Met als uiteindelijke doel meer resultaat halen uit je Social media activiteiten en campagnes.
Doel:
Je leert: - KPI’s te formuleren voor jouw Social media campagnes, - Je resultaten te meten en analyseren, - Hoe je met slimme tools meer uit je data kun…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Je marketing(communicatie)strategie is omgezet naar een Social media strategie. Maar dan? Welke KPI’s koppel je aan je strategie en hoe ga je je resultaten meten om te zien of je doelen ook zijn behaald? Wat kun je allemaal meten en hoe maak je je resultaten inzichtelijk? In de training Social Media Analytics & Monitoring leer je naast het meten van resultaten, deze ook te analyseren en te optimaliseren voor het beste resultaat. Met als uiteindelijke doel meer resultaat halen uit je Social media activiteiten en campagnes.
Doel:
Je leert: - KPI’s te formuleren voor jouw Social media campagnes, -
Je resultaten te meten en analyseren, - Hoe je met slimme tools
meer uit je data kunt halen, - Statistieken te koppelen aan je
KPI’s, - Visueel aantrekkelijk te rapporteren aan interne
stakeholders, - Een Social media monitoringsplan op te zetten, -
Waar je rekening mee moet houden qua privacy en AVG, - Een plan te
maken voor de optimalisatie van je Social Media activiteiten en
campagnes
Doelgroep:
De training Social Media Analytics & Monitoring is bedoeld voor
iedereen die wil weten hoe je je Social media resultaten optimaal
kunt meten, analyseren en optimaliseren met als doel om het meeste
te halen uit je Social media marketing. Basiskennis van social
media is vereist en basiskennis van Google Analytics een pré.
Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je reeds
enige kennis hebt van Social Media.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.