Social Media Analytics & Monitoring (training) - Online

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Social Media Analytics & Monitoring (training) - Online

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 180 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeOnline
19 apr. 2024
Toon rooster
event 19 april 2024, 09:30-16:30, Online, Social Media Analytics & Monitoring
placeOnline
26 jun. 2024
Toon rooster
event 26 juni 2024, 09:30-16:30, Online, Social Media Analytics & Monitoring

Beschrijving

Omschrijving:

Je marketing(communicatie)strategie is omgezet naar een Social media strategie. Maar dan? Welke KPI’s koppel je aan je strategie en hoe ga je je resultaten meten om te zien of je doelen ook zijn behaald? Wat kun je allemaal meten en hoe maak je je resultaten inzichtelijk? In de training Social Media Analytics & Monitoring leer je naast het meten van resultaten, deze ook te analyseren en te optimaliseren voor het beste resultaat. Met als uiteindelijke doel meer resultaat halen uit je Social media activiteiten en campagnes.

Doel:
Je leert: - KPI’s te formuleren voor jouw Social media campagnes, - Je resultaten te meten en analyseren, - Hoe je met slimme tools meer uit je data kun…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Social Media, LinkedIn, Facebook, Twitter en Social media strategie.

Omschrijving:

Je marketing(communicatie)strategie is omgezet naar een Social media strategie. Maar dan? Welke KPI’s koppel je aan je strategie en hoe ga je je resultaten meten om te zien of je doelen ook zijn behaald? Wat kun je allemaal meten en hoe maak je je resultaten inzichtelijk? In de training Social Media Analytics & Monitoring leer je naast het meten van resultaten, deze ook te analyseren en te optimaliseren voor het beste resultaat. Met als uiteindelijke doel meer resultaat halen uit je Social media activiteiten en campagnes.

Doel:
Je leert: - KPI’s te formuleren voor jouw Social media campagnes, - Je resultaten te meten en analyseren, - Hoe je met slimme tools meer uit je data kunt halen, - Statistieken te koppelen aan je KPI’s, - Visueel aantrekkelijk te rapporteren aan interne stakeholders, - Een Social media monitoringsplan op te zetten, - Waar je rekening mee moet houden qua privacy en AVG, - Een plan te maken voor de optimalisatie van je Social Media activiteiten en campagnes

Doelgroep:
De training Social Media Analytics & Monitoring is bedoeld voor iedereen die wil weten hoe je je Social media resultaten optimaal kunt meten, analyseren en optimaliseren met als doel om het meeste te halen uit je Social media marketing. Basiskennis van social media is vereist en basiskennis van Google Analytics een pré.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je reeds enige kennis hebt van Social Media.

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.