Supervisor callcenter

Vaardigheden voor beroep Supervisor callcenter

Hieronder lees je welke competenties belangrijk zijn voor het beroep van Supervisor callcenter. Door op de vaardigheid te klikken vind je de juiste trainingen en opleidingen.

Professionele vaardighedenRelevantie
Call Centers6 producten, 37 ervaringen, € 50 tot € 499
"
Teamleiding25 producten, 2 ervaringen, € 995 tot € 3.799
"
Medewerker Performance Management5 producten, 6 ervaringen, € 795 tot € 2.110
"
Prestatiemanagement5 producten, 4 ervaringen, € 795 tot € 3.000
"
Klantenservice13 producten, 0 ervaringen, € 199 tot € 2.145
"
Coaching en Begeleiding152 producten, 95 ervaringen, € 0 tot € 14.950
"
Procesverbeteringen57 producten, 2 ervaringen, € 317 tot € 6.995
"
Servicekwaliteit41 producten, 4 ervaringen, € 0 tot € 22.500
"
Plannen4 producten, 1 ervaringen, € 129 tot € 1.100
"
Prestatie-Indicatoren2 producten, 0 ervaringen, € 508 tot € 1.499
"
Naleving van de Regelgeving58 producten, 1 ervaringen, € 163 tot € 12.000
"
Telemarketing5 producten, 10 ervaringen, € 149 tot € 499
"
Telefoonbeheer19 producten, 21 ervaringen, € 50 tot € 1.695
"
Telefonische Vaardigheden7 producten, 39 ervaringen, € 55 tot € 3.799
"
Verkoop16 producten, 72 ervaringen, € 50 tot € 1.395
"
Kwaliteitsmanagement41 producten, 4 ervaringen, € 0 tot € 22.500
"
Toon alle (16)
Persoonlijke / sociale vaardighedenRelevantie
Leiderschap178 producten, 790 ervaringen, € 0 tot € 22.500
"
Communicatie16 producten, 75 ervaringen, € 110 tot € 6.995
"
Probleemoplossing2 producten, 0 ervaringen, € 825 tot € 1.506
"