Lean Six Sigma Yellow Belt
"Doelgericht opleiding met concrete oefeningen/situaties.
Ze lieten zien hoe en waar wij onze tijd verliezen maar hebben ons ook laten zien hoe dat wij binnen onze organisatie de LEAN Method konden toepassen om efficiënter te kunnen werken. Belangrijk aspect in een call center ! " - 28-10-2013 17:59
"Doelgericht opleiding met concrete oefeningen/situaties. Ze lieten zien hoe en waar wij onze tijd verliezen maar hebben ons ook laten zien… alles lezen - 28-10-2013 17:59
"Het programma werd door sterke interactie onmiddellijk bijgestuurd naar noodzaak van de groep. Het programma was sterk geladen met Business Cases (Korte toelichtingen), waarbij de consultants/trainers een sterke ervaring hebben van de sector waarin wij ons vertoeven. " - 25-10-2013 20:40
"Het programma werd door sterke interactie onmiddellijk bijgestuurd naar noodzaak van de groep. Het programma was sterk geladen met Business … alles lezen - 25-10-2013 20:40