ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support including exam voucher - (English spoken)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Capgemini Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Capgemini Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 3.642 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

place3543 KA Utrecht
1 nov. 2021 tot 3 nov. 2021
Toon rooster
event 1 november 2021, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support including exam voucher
event 2 november 2021, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support including exam voucher
event 3 november 2021, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support including exam voucher
place3543 KA Utrecht
16 feb. 2022 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 16 februari 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support including exam voucher
event 17 februari 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support including exam voucher
event 18 februari 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support including exam voucher
place3543 KA Utrecht
6 apr. 2022 tot 8 apr. 2022
Toon rooster
event 6 april 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support including exam voucher
event 7 april 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support including exam voucher
event 8 april 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support including exam voucher

Beschrijving

In het kader van de door het RIVM gecommuniceerde extra maatregelen, m.b.t. het tegengaan van verdere verspreiding van COVID-19, zijn trainingen bij ons op locatie omgezet naar virtuele varianten.

Korte beschrijving:

This module covers the 'core' service management activities and expands the current scope of ITIL to cover the 'creation' of services.

Doelgroep:

ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support is aimed at IT Service Managers who manage IT-enabled digital products and services, and those responsible for end-to-end delivery. After this training you will be able to continue to offer your customers innovative, yet reliable, technical support in an increasingly competitive market.ITIL 4 Foundation is a mandatory pre-requisite.

Voorvereisten:

ITIL 4 Foundation

Doelstelling:

Understand the concepts and challenges relating to the following across the service value system:a)Organiz…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, ITIL Foundation en ITIL v3.

In het kader van de door het RIVM gecommuniceerde extra maatregelen, m.b.t. het tegengaan van verdere verspreiding van COVID-19, zijn trainingen bij ons op locatie omgezet naar virtuele varianten.

Korte beschrijving:

This module covers the 'core' service management activities and expands the current scope of ITIL to cover the 'creation' of services.

Doelgroep:

ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support is aimed at IT Service Managers who manage IT-enabled digital products and services, and those responsible for end-to-end delivery. After this training you will be able to continue to offer your customers innovative, yet reliable, technical support in an increasingly competitive market.ITIL 4 Foundation is a mandatory pre-requisite.

Voorvereisten:

ITIL 4 Foundation

Doelstelling:

Understand the concepts and challenges relating to the following across the service value system:a)Organizational structureb)Integrated/collaborative teamsc)Team capabilities, roles and competenciesd)Team culture and differencese)Working to a customer-orientated mindsetf) Employee satisfaction managementg)The value of positive communicationsKnow how the following ITIL practices contribute to a value stream for a new service (including subsections), and the following references from the practice guidance):a)Service designb)Software development and managementc)Deployment managementd)Release managemente)Service validation and testingf)Change enablementg)Service deskh)Incident managementi)Problem managementj)Knowledge managementk)Service level management Monitoring and event managementExam Information - Exam duration (minutes): 90 min - % extra time for non-native speakers: 25% - Number of exam questions: 40 - Minimum to pass out of total questions: 28 - Exam style: Multiple choice - Open Book: No - We have changed a lot of our events to virtual: have a look at the location used within the specific event.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.