MB-220: Microsoft Dynamics 365 Marketing [MB-220T00-A] including Exam Voucher - (English spoken)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Capgemini Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Capgemini Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 3.550 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

place3543 KA Utrecht
1 nov. 2021 tot 4 nov. 2021
Toon rooster
event 1 november 2021, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, MB-220: Microsoft Dynamics 365 Marketing [MB-220T00-A] including Exam Voucher
event 2 november 2021, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, MB-220: Microsoft Dynamics 365 Marketing [MB-220T00-A] including Exam Voucher
event 3 november 2021, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, MB-220: Microsoft Dynamics 365 Marketing [MB-220T00-A] including Exam Voucher
event 4 november 2021, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, MB-220: Microsoft Dynamics 365 Marketing [MB-220T00-A] including Exam Voucher
place3543 KA Utrecht
4 apr. 2022 tot 7 apr. 2022
Toon rooster
event 4 april 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, MB-220: Microsoft Dynamics 365 Marketing [MB-220T00-A] including Exam Voucher
event 5 april 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, MB-220: Microsoft Dynamics 365 Marketing [MB-220T00-A] including Exam Voucher
event 6 april 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, MB-220: Microsoft Dynamics 365 Marketing [MB-220T00-A] including Exam Voucher
event 7 april 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, MB-220: Microsoft Dynamics 365 Marketing [MB-220T00-A] including Exam Voucher

Beschrijving

In het kader van de door het RIVM gecommuniceerde extra maatregelen, m.b.t. het tegengaan van verdere verspreiding van COVID-19, zijn trainingen bij ons op locatie omgezet naar virtuele varianten.

Korte beschrijving:

Learn to implement solutions that attract and convert leads, build brand awareness, standardize omnichannel messaging, and deliver marketing insights.

Doelgroep:

This course is designed for IT or marketing professionals who want to learn how to leverage Dynamics 365 Marketing for businesses.Candidates should have some knowledge of marketing principles and the Marketing application's role in relationship to the Dynamics 365 suite of applications, including integration with Dynamics 365 and Microsoft 365 applications. Candidates should understand industry terminology, priorities, common initiatives, standards, methodologies, and best practices.Also, you will receive an Exam…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Microsoft CRM/ Dynamics, Microsoft Dynamics AX (ERP), Marketing, Microsoft Office 365 en Business intelligence.

In het kader van de door het RIVM gecommuniceerde extra maatregelen, m.b.t. het tegengaan van verdere verspreiding van COVID-19, zijn trainingen bij ons op locatie omgezet naar virtuele varianten.

Korte beschrijving:

Learn to implement solutions that attract and convert leads, build brand awareness, standardize omnichannel messaging, and deliver marketing insights.

Doelgroep:

This course is designed for IT or marketing professionals who want to learn how to leverage Dynamics 365 Marketing for businesses.Candidates should have some knowledge of marketing principles and the Marketing application's role in relationship to the Dynamics 365 suite of applications, including integration with Dynamics 365 and Microsoft 365 applications. Candidates should understand industry terminology, priorities, common initiatives, standards, methodologies, and best practices.Also, you will receive an Exam Voucher. Enlist today.

Voorvereisten:

Knowledge of the Dynamics 365 platform and an understanding of basic marketing principles.

Doelstelling:

After completing this course, you will be able to: - Configure advanced settings - Manage marketing content, templates and integrations - Create and manage leads - Design and create marketing forms and pages - Create and manage segments - Set up and launch customer journeys - Create and manage events - Distribute and analyze surveys - We have changed a lot of our events to virtual: have a look at the location used within the specific event.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.