MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service [MB-230T01-A] including Exam Voucher - (English spoken)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Capgemini Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Capgemini Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 3.551 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

place3543 KA Utrecht
17 nov. 2021 tot 19 nov. 2021
Toon rooster
event 17 november 2021, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service [MB-230T01-A] including Exam Voucher
event 18 november 2021, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service [MB-230T01-A] including Exam Voucher
event 19 november 2021, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service [MB-230T01-A] including Exam Voucher
place3543 KA Utrecht
23 mei. 2022 tot 25 mei. 2022
Toon rooster
event 23 mei 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service [MB-230T01-A] including Exam Voucher
event 24 mei 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service [MB-230T01-A] including Exam Voucher
event 25 mei 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service [MB-230T01-A] including Exam Voucher

Beschrijving

In het kader van de door het RIVM gecommuniceerde extra maatregelen, m.b.t. het tegengaan van verdere verspreiding van COVID-19, zijn trainingen bij ons op locatie omgezet naar virtuele varianten.

Korte beschrijving:

Achieve customer success leveraging the use of Dynamics 365 tools and techniques, to offer out of the box functionality.

Doelgroep:

A Dynamics 365 Customer Engagement Functional Consultant is responsible for performing discovery, capturing requirements, engaging subject matter experts and stakeholders, translating requirements, and configuring the solution and applications. The Functional Consultant implements a solution using out of the box capabilities, codeless extensibility, application and service integrations.Also, you will receive an Exam Voucher. Enlist today.

Voorvereisten:

This course is designed for functional consultants working with Dynamics 365 Customer Serv…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Microsoft CRM/ Dynamics, Microsoft Dynamics AX (ERP), Microsoft Office 365, Business intelligence en Excel.

In het kader van de door het RIVM gecommuniceerde extra maatregelen, m.b.t. het tegengaan van verdere verspreiding van COVID-19, zijn trainingen bij ons op locatie omgezet naar virtuele varianten.

Korte beschrijving:

Achieve customer success leveraging the use of Dynamics 365 tools and techniques, to offer out of the box functionality.

Doelgroep:

A Dynamics 365 Customer Engagement Functional Consultant is responsible for performing discovery, capturing requirements, engaging subject matter experts and stakeholders, translating requirements, and configuring the solution and applications. The Functional Consultant implements a solution using out of the box capabilities, codeless extensibility, application and service integrations.Also, you will receive an Exam Voucher. Enlist today.

Voorvereisten:

This course is designed for functional consultants working with Dynamics 365 Customer Service, or functional consultants who work with other Dynamics 365 apps who want to expand their knowledge of Customer Service.

Doelstelling:

After completing this course, you will be able to: - Install and configure the customer service app - Identify common customer service scenarios - Complete a case resolution process - Analyze customer service data - Automate case management record processing - Create and use knowledge articles - Create and use entitlements and service level agreements - Work with Omnichannel - Work with Connected Customer Service - Work with Customer Service Scheduling - Work with Customer Service Insights - We have changed a lot of our events to virtual: have a look at the location used within the specific event.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.