MB-240: Microsoft Dynamics 365 Field Service [MB-240T00-A] including Exam Voucher - (English spoken)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Capgemini Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Capgemini Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 3.550 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

computer Online: Online Virtual
1 sep. 2021 tot 3 sep. 2021
Toon rooster
event 1 september 2021, 09:00-16:30, Online Virtual, MB-240: Microsoft Dynamics 365 Field Service [MB-240T00-A] including Exam Voucher
event 2 september 2021, 09:00-16:30, Online Virtual, MB-240: Microsoft Dynamics 365 Field Service [MB-240T00-A] including Exam Voucher
event 3 september 2021, 09:00-16:30, Online Virtual, MB-240: Microsoft Dynamics 365 Field Service [MB-240T00-A] including Exam Voucher
place3543 KA Utrecht
16 feb. 2022 tot 18 feb. 2022
Toon rooster
event 16 februari 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, MB-240: Microsoft Dynamics 365 Field Service [MB-240T00-A] including Exam Voucher
event 17 februari 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, MB-240: Microsoft Dynamics 365 Field Service [MB-240T00-A] including Exam Voucher
event 18 februari 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, MB-240: Microsoft Dynamics 365 Field Service [MB-240T00-A] including Exam Voucher

Beschrijving

In het kader van de door het RIVM gecommuniceerde extra maatregelen, m.b.t. het tegengaan van verdere verspreiding van COVID-19, zijn trainingen bij ons op locatie omgezet naar virtuele varianten.

Korte beschrijving:

Gain the skills necessary to identify and configure the key components that are used to deliver Field Service and mobile solutions.

Doelgroep:

This course is designed for IT professionals with experience or interest in delivering Field Service solutions for large-scale customers.This training prepares you for the exam that measures your ability to accomplish the following technical tasks: configure field service applications; manage work orders; schedule and dispatch work orders; manage field service mobility; manage inventory and purchasing; and implement Connected Field Service.Also, you will receive an Exam Voucher. Enlist today.

Voorvereisten:

No prerequisites require…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Microsoft CRM/ Dynamics, Microsoft Dynamics AX (ERP), Microsoft Office 365, Business intelligence en Excel.

In het kader van de door het RIVM gecommuniceerde extra maatregelen, m.b.t. het tegengaan van verdere verspreiding van COVID-19, zijn trainingen bij ons op locatie omgezet naar virtuele varianten.

Korte beschrijving:

Gain the skills necessary to identify and configure the key components that are used to deliver Field Service and mobile solutions.

Doelgroep:

This course is designed for IT professionals with experience or interest in delivering Field Service solutions for large-scale customers.This training prepares you for the exam that measures your ability to accomplish the following technical tasks: configure field service applications; manage work orders; schedule and dispatch work orders; manage field service mobility; manage inventory and purchasing; and implement Connected Field Service.Also, you will receive an Exam Voucher. Enlist today.

Voorvereisten:

No prerequisites required.

Doelstelling:

After completing this course, you will be able to: - Identify the key components involved in Field Service Implementations. - Define the products and services that will be delivered to customers. - Determine which pricing options to use in specific scenarios. - Determine which resources are required. - Create and manage products and services - Configure tax codes for your organization - Configure resource scheduling for your organization - Define account preferences and enable location mapping - Define bookable resources - Create pools and crews and manage facility records - Create an incident for common service tasks and schedule using incidents - Configure work orders and schedule resources using work orders - Use an agreement to schedule work orders and generate invoices for customers - Create customer asset records and manage inventory, purchasing and returns - Manage mobile projects - Install, deploy the mobile client and describe the value of the mobile app for a mobile workforce - Describe Universal Resource Scheduling and enable an entity for URS - Configure and use the schedule board to schedule resources - Reschedule work orders and substitute resources - Customize the schedule board, create additional boards and add views to a schedule board - Define optimization for an organization and schedule single resourcesExam information - Exam duration (minutes): 120 - % extra time for non-native speakers: - - Number of exam questions: 40-60 - Minimum correct questions: variable - Exam style: Multiple choice - Open book: No - We have changed a lot of our events to virtual: have a look at the location used within the specific event.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.