SIAM™ Foundation blended

Tijdsduur
Locatie
Online
Startdatum en plaats

SIAM™ Foundation blended

Capgemini Academy
Logo van Capgemini Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 Capgemini Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 5.533 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,5
Gemiddeld cijfer voor SIAM™ Foundation blended
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
SIAM™ Foundation blended

"Ik ben ervan overtuigd dat iedereen door het volgen van deze training zijn examen makkelijk kan halen. Dit is wat mij betreft het doel van de training, dus dat is meer dan geslaagd.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 11-10-2023 00:00

"Ik ben ervan overtuigd dat iedereen door het volgen van deze training zijn examen makkelijk kan halen. Dit is wat mij betreft het doel van d… alles lezen - 11-10-2023 00:00

Startdata en plaatsen

computer Online: Online Virtual
15 apr. 2024
Toon rooster
event 15 april 2024, 09:00-16:30, Online Virtual, SIAM™ Foundation blended
computer Online: Online Virtual
8 nov. 2024
Toon rooster
event 8 november 2024, 09:00-16:30, Online Virtual, SIAM™ Foundation blended

Beschrijving

Wij voeren onze trainingen zowel op locatie als online uit. Kijk bij jouw training voor de locatie die van toepassing is.

Korte beschrijving


Service Integration and Management Foundation is for professionals who want to implement SIAM methodology in their organization and professionals who are already working with IT Service Management.

Doelgroep


Service Integration and Management Foundation is aimed at professionals who want to implement SIAM methodology in their organization and in particular professionals who are already working with IT Service Management processes. It is also intended for providers that want to implement and manage Service Integration and Management models.

Voorvereisten


There are no specific requirements to participate in this training. Experience with Service Management like ITIL® is…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: SIAM, Netwerken (IT), Netwerkmanagement / Netwerkbeheer, Veeam en Palo Alto.

Wij voeren onze trainingen zowel op locatie als online uit. Kijk bij jouw training voor de locatie die van toepassing is.

Korte beschrijving


Service Integration and Management Foundation is for professionals who want to implement SIAM methodology in their organization and professionals who are already working with IT Service Management.

Doelgroep


Service Integration and Management Foundation is aimed at professionals who want to implement SIAM methodology in their organization and in particular professionals who are already working with IT Service Management processes. It is also intended for providers that want to implement and manage Service Integration and Management models.

Voorvereisten


There are no specific requirements to participate in this training. Experience with Service Management like ITIL® is recommended.

Doelstelling


After this training, you will be able to:
  • Understand the main concepts and processes of SIAM that are used in organizations;
  • Establish a SIAM ecosystem in order to better organize the organization's resources;
  • Provide better support during a SIAM implementation by understanding the main considerations for the most important processes;
  • Reduce risks associated with Integrated Services and the SIAM ecosystem;
  • Connect different practices with SIAM to boost and improve the organization’s service provision.
  • Integrate services by using different structures based on SIAM practices and methodology;
  • Recognize the key stages of SIAM implementation in order to better plan its roll-out;
  • Determine SIAM roles and responsibilities in processes and the organization;

Exameninformatie


This training includes a voucher for the official, internationally recognized exam and a re-exam if you do not pass the exam the first time.
Bear in mind that you must plan your exam at least 5 working days in advance.
For more info check: https://academy.capgemini.nl/en/topic/exams-capgemini-academy
  • Exam duration (minutes): 60
  • % extra time for non-native speakers: 25
  • Number of exam questions: 40
  • Minimum correct questions: 26
  • Exam style: Multiple choice
  • Open book: No

8,5
Gemiddeld cijfer voor SIAM™ Foundation blended
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
SIAM™ Foundation blended

"Ik ben ervan overtuigd dat iedereen door het volgen van deze training zijn examen makkelijk kan halen. Dit is wat mij betreft het doel van de training, dus dat is meer dan geslaagd.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 11-10-2023 00:00

"Ik ben ervan overtuigd dat iedereen door het volgen van deze training zijn examen makkelijk kan halen. Dit is wat mij betreft het doel van d… alles lezen - 11-10-2023 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
SIAM™ Foundation blended

"Allereerst het feit dat SIAM traingen nu via de Academy worden aangeboden! Ronald is een goede trainer gebleken. Materialen waren duidelijk, uitleg was helder.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 6
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 8" - 21-09-2022 00:00

"Allereerst het feit dat SIAM traingen nu via de Academy worden aangeboden! Ronald is een goede trainer gebleken. Materialen waren duidelijk,… alles lezen - 21-09-2022 00:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.