Sales - Strategisch luisteren

Deze workshop is helaas verwijderd door Centrum voor Avondonderwijs. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

check_box_outline_blank

Klantgericht werken en klanttevredenheid

Logo van Learnit
|META_INFO|

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeli…

check_box_outline_blank

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Logo van Learnit
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klac…

check_box_outline_blank

Beter luisteren om beter te verkopen

Logo van TEAMPOWER
|META_INFO|

Verkoop niet meer, maar laat uw klant kopen ! Verkopen is eerst en vooral kunnen luisteren en begrijpen wat de behoeften zijn van zijn gesp…

check_box_outline_blank

Training Business Object Modelling - Data Management

Logo van Eduvision
|META_INFO|

Het concept Business Object Modelling is bedoeld om data zo vast te leggen dat het een afspiegeling vormt van de feiten en informatie uit d…

check_box_outline_blank

Strategisch Marketing Management (masterclass) - Online

Logo van Beeckestijn Business School
|META_INFO|

Omschrijving: Succesvolle strategische marketeers ontwikkelen een visie en marketingaanpak gericht op waardecreatie voor zowel de klant als…

check_box_outline_blank

Strategisch Marketing Management (masterclass)

Logo van Beeckestijn Business School
|META_INFO|

Omschrijving: Succesvolle strategische marketeers ontwikkelen een visie en marketingaanpak gericht op waardecreatie voor zowel de klant als…

check_box_outline_blank

Framing

Logo van IFBD - Institute for Business Development
|META_INFO|

HET IS NIET WAT U ZEGT MAAR WAT MEN HOORT Waarom overtuigen sommige verhalen moeiteloos, terwijl andere zorgvuldig beargumenteerde boodscha…

check_box_outline_blank

Luisteren op niveau

Logo van Feedback Training & Consulting
|META_INFO|

Wat levert de training je op? Luisteren op niveau is een bijzonder programma wat je veel kan opleveren. Je leert luisteren als vaardigheid …

check_box_outline_blank

Actief Luisteren in het Kort

Logo van NCOI Online Academy
|META_INFO|

Leer vandaag nog slimme technieken om actief te luisteren en met aandacht in te gaan op wat de ander zegt. Aandachtig en actief luisteren k…

check_box_outline_blank

Selectie van Personeel; Sollicitatiegesprekken / Selectiegesprekken & Interviewtechnieken

Logo van Recruiter University
Startgarantie
|META_INFO|

Het selecteren van de juiste medewerkers is een van de lastigste taken. Hoe weet je zeker of de kandidaat die tegenover je zit het allerbes…