thumb_up

Gratis informatie aanvragen

Vergelijken en met je collega's overleggen.

20 Trainingen / Cursussen Klachtenbehandelen

Bekijk ook: NIMA Interne- en Concerncommunicatie-B.

Bekijk ook: NIMA Interne- en Concerncommunicatie-B.

check_box_outline_blank

Online cursus consumentenkoop in de detailhandel

Logo van At Monday

Naast bruikbare tips en zinvolle aanwijzingen is er ook uitleg over de manier waarop je het beste kunt omgaan met klachten van klanten 'die …

check_box_outline_blank

Online cursus professioneel klachten behandelen

Logo van At Monday

Zo komen de principes aan de orde die je bij klachtenbehandeling het beste kunt hanteren. De vier verschillende soorten fouten die tot een k…

check_box_outline_blank

Cursus Praktische Managementvaardigheden (kortdurend)

Logo van De Laat Kenniscentrum

Programma Gedurende de opleiding komen onderstaande onderwerpen aan bod:• functionerings- en beoordelingsgesprekken• rapporteren• onderhande…

check_box_outline_blank

Professioneel klachten behandelen - Maak met een klantgericht beleid en klantvriendelijkheid optimale klantenservice.

Logo van Icademy

Zo komen de principes aan de orde die je bij klachtenbehandeling het beste kunt hanteren. De vier verschillende soorten fouten die tot een k…

check_box_outline_blank

Consumentenkoop in de detailhandel - Alles over jouw eigen rechten en die van je klant

Logo van Icademy

Naast bruikbare tips en zinvolle aanwijzingen is er ook uitleg over de manier waarop je het beste kunt omgaan met klachten van klanten 'die …

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten en moeilijke klanten

Logo van Syntra-AB Antwerpen en Vlaams-Brabant
Startgarantie
date_rangeMaandag 16 december 2019 in Antwerpen en 1 andere datum

Deze opleiding leert je omgaan met klachten en moeilijke klanten. Over de cursus Hoezeer je als onderneming ook mag uitblinken in klantgeric…

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling

Logo van Mofundus BV
date_rangeWoensdag 11 september 2019 in Amersfoort en 1 andere datum

Daarnaast krijgt u vele aanbevelingen om uw klachtbehandeling zowel per telefoon als face-to-face nog succesvoller te maken. De praktijkdag …

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling online cursus

Logo van Leer- en kennisplatform Zivier

De waarde van uw organisatie vermeerdert naarmate de klachtenbehandeling beter verloopt. Een goed opgeloste klacht is de beste klantenbinder…

check_box_outline_blank

Workshop - Omgaan met Klachten, Emoties en Agressie

Logo van Flex Academy - België
Startgarantie
date_rangeMaandag 9 september 2019 in Dendermonde en 38 andere data

Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van omgaan met klachten, emoties en agressie toe t…

check_box_outline_blank

MBO Workshop - Omgaan met Klachten, Emoties en Agressie (met coaching)

Logo van Van Soest-Koedam - België
Startgarantie
date_rangeMaandag 9 september 2019 in Dendermonde en 38 andere data

Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van omgaan met klachten, emoties en agressie toe t…

check_box_outline_blank

Blended learning: Klachtenbehandeling

Logo van Mofundus BV
date_rangeWoensdag 4 september 2019 in Amersfoort en 1 andere datum

Daarnaast krijgt u vele aanbevelingen om uw klachtbehandeling zowel per telefoon als face-to-face nog succesvoller te maken. EindresultaatU …

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling

Logo van TEAMPOWER
date_rangeWoensdag 11 september 2019 in Teampower, Avenue Louis Gribaumont 179, 1200 Bruxelles en 1 andere datum

Elk bedrijf moet vandaag de dag omgaan met ontevreden klantenDoelgroep Hotliners, medewerkers van de klantendienst, verantwoordelijken voor …

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling online cursus

Logo van Mofundus BV

Daarnaast krijgt u vele aanbevelingen om uw klachtbehandeling zowel per telefoon als face-to-face nog succesvoller te maken. Deze theorie wo…

check_box_outline_blank

Opleiding Kwaliteitsmanagement

Logo van A.C.I./Action Coaching International

Bewustwordingssessies betreffende kwaliteitsmanagement, IKZ: Opleiding verbeterteams Opleiding kwaliteitstechnieken Opzet klachtenmanagement…

check_box_outline_blank

Communicatie Training - Klachtenbehandeling

Logo van Sensu +

Klachtenbehandeling: ons moduleerbaar menu het ontstaan en de zin van klachten begrijpen structuur van een gesprek bij klachtenbehandeling v…