event_available

Inschrijven met laagste prijsgarantie

Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in.

26 Trainingen / Cursussen Klachtenbehandelen

Bekijk ook: NIMA Interne- en Concerncommunicatie-B.

Bekijk ook: NIMA Interne- en Concerncommunicatie-B.

check_box_outline_blank

Huismeester Facilitair 2

Logo van Possible.
date_rangeDinsdag 9 april 2019 in Zeist

Dit laatste is een steeds belangrijker wordend onderdeel van jouw functie.De opleiding ‘Huismeester Facilitair 2’ gaat dieper in op een aant…

check_box_outline_blank

Aannemen van Klachten en Reparaties

Logo van Possible.
date_rangeDonderdag 23 mei 2019 in Zeist

Met veel praktische voorbeelden, oefeningen en cases raak je spelenderwijs op de hoogte van reparatieverzoeken en leer je omgaan met klachte…

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling

Logo van Pure Talent
date_rangeMaandag 28 januari 2019 in Utrecht en 2 andere data

Ken je de communicatietechnieken met betrekking tot luisteren, vragen stellen, toetsen van begrip. Kun je omgaan met boze klanten en samen w…

check_box_outline_blank
Thumbnail 2

Consumentenkoop in de detailhandel

Logo van At Monday
Thumbnail 2

Op At Monday heb je naast deze training ook onbeperkt toegang tot alle 530 andere trainingen, voor slechts €179,50 per jaar. Consumenten st…

check_box_outline_blank
Thumbnail 2

Professioneel klachten behandelen

Logo van At Monday
Thumbnail 2

Zo komen de principes aan de orde die je bij klachtenbehandeling het beste kunt hanteren. De vier verschillende soorten fouten die tot een k…

check_box_outline_blank
Thumbnail 2

Klachten en lastige klanten

Logo van At Monday
Thumbnail 2

Je leert namelijk de basis van omgaan met klachten en lastige klanten, wanneer je er mee te maken krijgt en hoe je er slim mee omgaat. In ee…

check_box_outline_blank
Thumbnail original

Cursus Praktische Managementvaardigheden (kortdurend)

Logo van De Laat Kenniscentrum
placeHasselt, Luik en 2 andere regio's
Thumbnail original

Veel opleidingen, waaronder ook de managementopleidingen, leiden op voor landelijk erkende en gewaardeerde diploma’s. Deze examens zijn vee…

check_box_outline_blank
Thumbnail 7704 cursus training professioneel klachten behandelen

Professioneel klachten behandelen - Maak met een klantgericht beleid en klantvriendelijkheid optimale klantenservice.

Logo van Icademy
Thumbnail 7704 cursus training professioneel klachten behandelen

Zo komen de principes aan de orde die je bij klachtenbehandeling het beste kunt hanteren. De vier verschillende soorten fouten die tot een k…

check_box_outline_blank
Thumbnail 7651 cursus training consumentenkoop in de detailhandel

Consumentenkoop in de detailhandel - Alles over jouw eigen rechten en die van je klant

Logo van Icademy
Thumbnail 7651 cursus training consumentenkoop in de detailhandel

Naast bruikbare tips en zinvolle aanwijzingen is er ook uitleg over de manier waarop je het beste kunt omgaan met klachten van klanten 'die …

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten en moeilijke klanten

Logo van Syntra-AB Antwerpen en Vlaams-Brabant
date_rangeDinsdag 26 maart 2019 in Antwerpen

Hoe maak je van een klacht iets positief? Hoe maak je van een ontevreden klant een tevreden klant? Deze opleiding leert je omgaan met klach…

check_box_outline_blank
Thumbnail klachtenbehandeling

Klachtenbehandeling online cursus

Logo van Leer- en kennisplatform Zivier
Thumbnail klachtenbehandeling

De waarde van uw organisatie vermeerdert naarmate de klachtenbehandeling beter verloopt. Een goed opgeloste klacht is de beste klantenbinder…

check_box_outline_blank

Workshop - Omgaan met Klachten, Emoties en Agressie

Logo van Flex Academy - België
date_rangeMaandag 4 februari 2019 in Dendermonde en 38 andere data

Programma Omgaan met ontevreden klanten Klachtbehandeling Feiten en emoties scheiden Effectief omgaan met agressie Certificaat De Workshop -…

check_box_outline_blank

MBO Workshop - Omgaan met Klachten, Emoties en Agressie

Logo van Van Soest-Koedam
date_rangeMaandag 4 februari 2019 in Dendermonde en 38 andere data

Doelgroep Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen van omgaan met klachten, emoties en agressie willen beheersen. Alg…

check_box_outline_blank
Thumbnail klachtenbehandeling.fw

Klachtenbehandeling

Logo van Mofundus BV
date_rangeWoensdag 8 mei 2019 in Deventer en 2 andere data
Thumbnail klachtenbehandeling.fw

De waarde van uw organisatie vermeerdert naarmate de klachtenbehandeling beter verloopt. Een goed opgeloste klacht is de beste klantenbinder…

check_box_outline_blank
Thumbnail klachtenbehandeling.fw

Blended learning: Klachtenbehandeling

Logo van Mofundus BV
date_rangeWoensdag 1 mei 2019 in Deventer en 2 andere data
Thumbnail klachtenbehandeling.fw

Blended learning:KlachtenbehandelingEen klacht is een unieke kans om te laten zien hoe goed u bent. De kunst van het luisteren, de kunst van…