event_available

Inschrijven met laagste prijsgarantie

Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in.

17 Trainingen / Cursussen Klachtenbehandelen

Bekijk ook: Service level (agreement) management.

Bekijk ook: Service level (agreement) management.

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling, klachten zijn kansen. Maatwerk-training, min. 5 personen, 1 dag

Logo van Re-Move

aan bod: • kennismaking en inventariseren leerwensen• gespreksstructuur bij klachten• het “over de rooie” model• emotiereductie• brengen van…

check_box_outline_blank

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Logo van Learnit
placeOp locatie: maandag 15 juni 2020 in Alkmaar en 103 andere datums
computerOnline: dinsdag 30 juni 2020 en 6 andere datums

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klach…

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling

Logo van Studdy

Kans en cadeautje Een klacht is een kans om de gast alsnog tevreden naar huis te laten gaan. Je wil liever dat de ontevreden gast het jou ve…

check_box_outline_blank

Zakelijke brieven schrijven - Correcte opbouw van brieven zoals antwoorden op sollicitatiebrief of klacht. Professionele presentatie.

Logo van Icademy

Lesmaterialen De cursus 'Zakelijke brieven schrijven - Correcte opbouw van brieven zoals antwoorden op sollicitatiebrief of klacht. Professi…

check_box_outline_blank

Communicatie Training - Klachtenbehandeling

Logo van Sensu +

Tijdens deze 2-daagse leren uw medewerkers dat een klacht een uitgesproken kans is om service en kwaliteit verder te verhogen! Klantgericht …

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling online cursus

Logo van Leer- en kennisplatform Zivier

Een klacht is een unieke kans om te laten zien hoe goed u bent. De kunst van het luisteren, de kunst van het lijden en uiteraard die van de …

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling

Logo van TEAMPOWER

Elk bedrijf moet vandaag de dag omgaan met ontevreden klantenDoelgroep Hotliners, medewerkers van de klantendienst, verantwoordelijken voor …

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling

Logo van Mofundus BV
Startgarantie
placeWoensdag 17 juni 2020 in Lochem

Een klacht is een unieke kans om te laten zien hoe goed u bent. De kunst van het luisteren, de kunst van het lijden en uiteraard die van de …

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling - Blended learning

Logo van Mofundus BV
Startgarantie
placeWoensdag 3 juni 2020 in Lochem

Blended learning:KlachtenbehandelingEen klacht is een unieke kans om te laten zien hoe goed u bent. De kunst van het luisteren, de kunst van…

check_box_outline_blank

Personal Training Toch een tevreden klant: omgaan met klachten In live gesprekken of via de telefoon!

Logo van Faculty of Skills
Startgarantie
computerOnline: mei 2020 en 7 andere datums

Personal training Toch een tevreden klant: omgaan met klachten Oefen met begrip tonen en tegelijk duidelijk zijn. Analyseer snel het problee…

check_box_outline_blank

Online groepstraining Toch een tevreden klant: omgaan met klachten. In live gesprekken of via de telefoon!

Logo van Faculty of Skills
Startgarantie
computerOnline: mei 2020 en 7 andere datums

Online Groepstraining Toch een tevreden klant: omgaan met klachtenPrijs per groep €2750,00 Oefen met begrip tonen en tegelijk duidelijk zijn…

check_box_outline_blank

HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie (privé-les)

Logo van VSK-Academy België
Startgarantie
placeDinsdag 2 juni 2020 in Afstandsles met bijv. Zoom of Skype en 57 andere datums

Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie toe …

check_box_outline_blank

MBO Workshop - Omgaan met Klachten, Emoties en Agressie (privé-les)

Logo van VSK-Academy België
Startgarantie
placeDinsdag 2 juni 2020 in Afstandsles met bijv. Zoom of Skype en 57 andere datums

Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van omgaan met klachten, emoties en agressie toe t…

check_box_outline_blank

Personal Training Toch een tevreden klant: omgaan met klachten In live gesprekken of via de telefoon!

Logo van Faculty of Skills

Personal training Toch een tevreden klant: omgaan met klachten Oefen met begrip tonen en tegelijk duidelijk zijn. Analyseer snel het problee…

check_box_outline_blank

HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie (met coaching)

Logo van Van Soest-Koedam - België
Startgarantie
placeDinsdag 2 juni 2020 in Afstandsles met bijv. Zoom of Skype en 36 andere datums

Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie toe …