event_available

Inschrijven met laagste prijsgarantie

Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in.

19 Luisteren & Luistervaardigheden trainingen

Bekijk ook: Gesprekstechnieken & Gespreksvaardigheden, Communicatieve vaardigheden, Feedback geven, Communicatiestijlen en Empathie & Sensitiviteit.

Bekijk ook: Gesprekstechnieken & Gespreksvaardigheden, Communicatieve vaardigheden en Feedback geven.

check_box_outline_blank

Luisteren op niveau

Logo van Feedback Training & Consulting
placeMaandag 9 september 2024 in Utrecht en 1 andere datum

Luisteren op niveau is een bijzonder programma wat je veel kan opleveren. Je leert luisteren als vaardigheid inzetten om je doelen te bereik…

check_box_outline_blank

Heel je Zelf: leer luisteren naar de taal van symptomen

Logo van Hobp

Volg de online cursus Heel je Zelf: leer luisteren naar de taal van symptomen gemakkelijk via Hobp! Je ontvangt hiernaast ook direct 1 jaar …

check_box_outline_blank

Heel je Zelf: leer luisteren naar de taal van symptomen

Logo van Studdy

Volg de online cursus Heel je Zelf: leer luisteren naar de taal van symptomen gemakkelijk via Studdy! Studdy is dé online leeromgeving vol k…

check_box_outline_blank

Luisteren en begrijpen, met privé trainer.

Logo van Faculty of Skills
placeDonderdag 21 maart 2024 in Utrecht en 4 andere datums

Luisteren en begrijpen zijn cruciaal in vrijwel elke vorm van communicatie. Luisteren en begrijpen zijn cruciaal in vrijwel elke vorm van co…

check_box_outline_blank

Onlinetraining, Luisteren en begrijpen,

Logo van Faculty of Skills

Luisteren en begrijpen zijn cruciaal in vrijwel elke vorm van communicatie. Luisteren en begrijpen zijn cruciaal in vrijwel elke vorm van co…

check_box_outline_blank

Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juiste keuze laten maken.

Logo van Icademy

Lesmaterialen De cursus 'Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juis…

check_box_outline_blank

Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.

Logo van Icademy

Lesmaterialen De cursus 'Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.'…

check_box_outline_blank

De magie van sterke vragen en echt luisteren

Logo van IFBD - Institute for Business Development
placeDinsdag 11 juni 2024 in Van der Valk Hotel Gent - Akkerhage 10, 9000 Gent en 1 andere datum

Maar waarom is luisteren zo moeilijk? En waarom stellen wij vooral irrelevante vragen? HOE OVERTUIGT U – MET VRAGEN EN LUISTEREN – IEDEREEN……

check_box_outline_blank

Beter luisteren om beter te verkopen

Logo van TEAMPOWER
placeVrijdag 8 maart 2024 in Teampower, Arnaud Fraiteurlaan 15/23, 1050 Brussel en 1 andere datum

Verkopen is eerst en vooral kunnen luisteren en begrijpen wat de behoeften zijn van zijn gesprekspartner. Doelgroep De junior technico-comme…

check_box_outline_blank

Empathie en actief luisteren

Logo van TEAMPOWER
placeDinsdag 9 april 2024 in Teampower, Arnaud Fraiteurlaan 15/23, 1050 Brussel en 1 andere datum

Doelgroep Iedereen die op een oprechte en eerlijke manier wil openstaan voor en communiceren met collega’s, medewerkers, leidinggevenden, kl…

check_box_outline_blank

Active Listening: A Quick Introduction

Logo van NCOI Online Academy

Careful and active listening can be very helpful in many situations. Whether you are a colleague, coach, manager or even a partner or parent…

check_box_outline_blank

Actief Luisteren in het Kort

Logo van NCOI Online Academy

Leer vandaag nog slimme technieken om actief te luisteren en met aandacht in te gaan op wat de ander zegt. Aandachtig en actief luisteren ka…

check_box_outline_blank

Empathisch Luisteren

Logo van Capgemini Academy
computerOnline: maandag 4 maart 2024 en 6 andere datums
placeOp locatie: woensdag 20 maart 2024 in 3543 KA Utrecht en 15 andere datums

Van consultant tot leidinggevende tot verkoper – zodra je in gesprek met een ander bent, is empathisch luisteren belangrijk. Voorvereisten G…

check_box_outline_blank

Empathic Listening

Logo van Capgemini Academy
computerOnline: woensdag 15 mei 2024 en 1 andere datum
placeOp locatie: donderdag 7 november 2024 in 3543 KA Utrecht

From consultant to executive to salesperson – as soon as you are in a conversation with another person, empathic listening is important. Voo…

check_box_outline_blank

Luisteren Samenvatten Doorvragen

Logo van Supertrainer
Startgarantie
placeFebruari 2024 in Alkmaar en 505 andere datums

Luisteren, Samenvatten en Doorvragen is de basis van gespreksvoering. Door LSD goed in te zetten word je een effectievere gesprekspartner. J…