thumb_up

Gratis informatie aanvragen

Vergelijken en met je collega's overleggen.

21 Luisteren & Luistervaardigheden trainingen

Bekijk ook: Gesprekstechnieken & Gespreksvaardigheden, Communicatieve vaardigheden, Feedback geven en Empathie & Sensitiviteit.

Bekijk ook: Gesprekstechnieken & Gespreksvaardigheden, Communicatieve vaardigheden en Feedback geven.

check_box_outline_blank

Luisteren, Samenvatten en Doorvragen (LSD) gesprekstechniek: leer effectief communiceren. Je hoort het wel en luistert ook

Logo van Faculty of Skills

Actief luisteren is een kwestie van teruggeven wat je hoort, goede open vragen stellen, laten weten dat je luistert en je eigen oordeel thui…

check_box_outline_blank

Mindful Luisteren: Mindfulness Meditatie

Logo van HOBP

Volg nu Mindful Luisteren: Mindfulness Meditatie en heb een jaar lang gratis toegang tot HP/de Tijd en nog 700+ andere cursussen en media op…

check_box_outline_blank

Mindful Luisteren: Mindfulness Meditatie

Logo van Studdy

Studdy® 🔹All you can learn🔹 500+ cursussen, audioboeken, kranten 🔹Certificaat🔹 24/7 PC, mobiel, tablet Mindful luisteren begint bij stil zij…

check_box_outline_blank

Luisteren op niveau

Logo van Feedback Training & Consulting

Luisteren op niveau is een bijzonder programma wat je veel kan opleveren. Je leert luisteren als vaardigheid inzetten om je doelen te bereik…

check_box_outline_blank

Vaardigheden en Gedrag voor IT professional (met o.a. communicatieve vaardigheden, luistervaardigheden, vragen stellen, argumenteren, prese…

Logo van IMF Academy (International Management Forum)
placeDinsdag 9 mei 2023 in Centraal in het land en 1 andere datum

De meest gehoorde kreet in organisaties is "de interne communicatie is niet goed". Uit berekeningen blijkt dat er miljarden bespaard zouden …

check_box_outline_blank

Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juiste keuze laten maken.

Logo van Icademy

Lesmaterialen De cursus 'Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juis…

check_box_outline_blank

Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.

Logo van Icademy

Lesmaterialen De cursus 'Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.'…

check_box_outline_blank

Beter luisteren om beter te verkopen

Logo van TEAMPOWER

Verkopen is eerst en vooral kunnen luisteren en begrijpen wat de behoeften zijn van zijn gesprekspartner. Doelgroep De junior technico-comme…

check_box_outline_blank

Empathie en actief luisteren

Logo van TEAMPOWER
placeDonderdag 8 december 2022 in Sint-Lambrechts-Woluwe

Doelgroep Iedereen die op een oprechte en eerlijke manier wil openstaan voor en communiceren met collega’s, medewerkers, leidinggevenden, kl…

check_box_outline_blank

De magie van sterke vragen en echt luisteren

Logo van IFBD - Institute for Business Development
placeMaandag 19 december 2022 in Van der Valk Hotel Antwerpen - Luitenant Lippenslaan 66, 2140 Antwerpen

Maar waarom is luisteren zo moeilijk? En waarom stellen wij vooral irrelevante vragen? HOE OVERTUIGT U – MET VRAGEN EN LUISTEREN – IEDEREEN……

check_box_outline_blank

Actief Luisteren in het Kort

Logo van NCOI Online Academy

Leer vandaag nog slimme technieken om actief te luisteren en met aandacht in te gaan op wat de ander zegt. Aandachtig en actief luisteren ka…

check_box_outline_blank

Active Listening: A Quick Introduction

Logo van NCOI Online Academy

Careful and active listening can be very helpful in many situations. Whether you are a colleague, coach, manager or even a partner or parent…

check_box_outline_blank

Empathisch Luisteren

Logo van Capgemini Academy
computerOnline: dinsdag 27 december 2022 en 8 andere datums
placeOp locatie: woensdag 11 januari 2023 in 3543 KA Utrecht en 9 andere datums

Van consultant tot leidinggevende tot verkoper – zodra je in gesprek met een ander bent, is empathisch luisteren belangrijk. Voorvereisten G…

check_box_outline_blank

Luisteren Samenvatten Doorvragen

Logo van Supertrainer

Luisteren, Samenvatten en Doorvragen is de basis van gespreksvoering. Door LSD goed in te zetten word je een effectievere gesprekspartner. J…

check_box_outline_blank

Empathic Listening

Logo van Capgemini Academy
computerOnline: maandag 15 mei 2023
placeOp locatie: dinsdag 7 november 2023 in 3543 KA Utrecht

From consultant to executive to salesperson – as soon as you are in a conversation with another person, empathic listening is important. Voo…