star

Ervaringen van deelnemers

Ruim 13.000 onafhankelijke ervaringen.

18 Cursussen Telefoneren - Telefonische klantenservice

Bekijk ook: Telemarketing & telesales, Telefonische verkoop, Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker, Telefoneren en Gespreksvaardigheden.

Bekijk ook: Telemarketing & telesales, Telefonische verkoop en Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker.

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Learnit
placeOp locatie: maandag 15 juni 2020 in Den Haag en 103 andere datums
computerOnline: maandag 29 juni 2020 en 6 andere datums

Veel klantencontact verloopt via de telefoon. De manier waarop je klanten te woord staat is van groot belang: jíj bent immers het visitekaar…

check_box_outline_blank

Online cursus Commerciële vaardigheden - Telefoneren in het Engels

Logo van Studdy

Op Studdy heb je naast deze training ook onbeperkt toegang tot alle 530 andere trainingen, voor slechts €179,50 per jaar. Steeds vaker ga j…

check_box_outline_blank

Telefoneren

Logo van Studdy

Deze online cursus leert je hoe je een zakelijk telefoongesprek aanpakt en maakt deel uit van het thema communicatie en presentatie. Bellen …

check_box_outline_blank

Salesforce CRM - Veilig Online direct vragen stellen via webcam / telefoon

Logo van Mr Data Business School (XADAT.NL)

Tijdens de cursus Met Salesforce CRM wordt alle interactie tussen verkoop-, marketing- en klantenserviceteams op één locatie beheerd. U besc…

check_box_outline_blank

Professioneel telefoneren salestraining

Logo van De Laat Kenniscentrum

De telefoon is een veelgebruikt communicatiemedium wanneer het gaat om klantcontact. Deze telefoontraining is op maat gemaakt en in de basis…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren en communiceren

Logo van Expert Academy

Klantvriendelijkheid is belangrijk voor het imago van het bedrijf. Tevreden klanten zijn ook trouwe klanten en zorgen dus voor meer omzet. …

check_box_outline_blank

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

Logo van Expert Academy
1 gegarandeerde startdatum
placeDinsdag 8 september 2020 in Antwerpen

De meest voorkomende manier waarop klanten met uw dienst in contact komen, is ongetwijfeld via de telefoon. Klantvriendelijk de telefoon opn…

check_box_outline_blank

Cold calling - Succesvolle acquisitie door betere commerciële vaardigheden aan de telefoon.

Logo van Icademy

Wil je je product verkopen aan een klant die je (nog) niet kent? Heeft een collega of concurrent je overtuigd van de voordelen van 'koude a…

check_box_outline_blank

Telefoneren - Snelle basisintroductie in zakelijke telefonische communicatie

Logo van Icademy

Met deze compacte online training leer je in een paar stappen hoe je het voeren van een zakelijk telefoongesprek aanpakt. Op een goede manie…

check_box_outline_blank

Klantgericht en servicegericht telefoneren

Logo van Wolters Kluwer België
placeDinsdag 22 september 2020 in Sint-Denijs-Westrem

Telefoon, telefoon en nog eens telefoon. Van vriendelijke klanten, van boze klanten. Van iemand die informatie vraagt, maar eigenlijk niet g…

check_box_outline_blank

Afspraken maken via de telefoon

Logo van TEAMPOWER
placeDonderdag 18 juni 2020 in Teampower, Avenue Louis Gribaumont 179, 1200 Bruxelles en 2 andere datums

Met succes via de telefoon prospecteren en met natuurlijk gemak afspraken bekomen, om veelbelovende afspraken te boeken. Doelgroep Elke pers…

check_box_outline_blank

Online groepstraining Toch een tevreden klant: omgaan met klachten. In live gesprekken of via de telefoon!

Logo van Faculty of Skills
Startgarantie
computerOnline: mei 2020 en 7 andere datums

Online Groepstraining Toch een tevreden klant: omgaan met klachtenPrijs per groep €2750,00 Oefen met begrip tonen en tegelijk duidelijk zijn…

check_box_outline_blank

Personal Training Toch een tevreden klant: omgaan met klachten In live gesprekken of via de telefoon!

Logo van Faculty of Skills
Startgarantie
computerOnline: mei 2020 en 7 andere datums

Personal training Toch een tevreden klant: omgaan met klachten Oefen met begrip tonen en tegelijk duidelijk zijn. Analyseer snel het problee…

check_box_outline_blank

Personal Training Toch een tevreden klant: omgaan met klachten In live gesprekken of via de telefoon!

Logo van Faculty of Skills

Personal training Toch een tevreden klant: omgaan met klachten Oefen met begrip tonen en tegelijk duidelijk zijn. Analyseer snel het problee…

check_box_outline_blank

MBO Training - Klantgericht telefoneren (privé-les)

Logo van VSK-Academy België
Startgarantie
placeDinsdag 2 juni 2020 in Afstandsles met bijv. Zoom of Skype en 57 andere datums

Wilt u uw telefonische verkoopvaardigheden verbeteren? Wilt u indruk kunnen maken op de klanten tijdens het telefonisch klantgesprek? Als u…