Online Personalisatie In-company

Type product
Logo van Competence Factory Incompany
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Competence Factory Incompany heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Je kent het wel, je bezoekt een webshop en meteen bedekt een pop-up je hele scherm. ‘Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en krijg korting!’ Voor die boodschap is het nog veel te vroeg, want je hebt nog geen product gezien. Grote kans dat je de pop-up meteen wegklikt – en misschien zelfs de website verlaat. Eén ding weet je zeker: deze webshop is niet gepersonaliseerd. In de training Online Personalisatie leer je hoe je wél het juiste bericht, op het juiste moment, aan de juiste bezoeker laat zien.

Programma van de training Online Personalisatie

Dag 1

College 1:

  • Wat is personalisatie?
  • Welke vormen van personalisatie zijn er?
  • Hoe past online personalisatie in de actuele online marketing-tren…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Webwinkel, WordPress, Google Analytics, Schrijven voor het web en Content management (CMS).

Je kent het wel, je bezoekt een webshop en meteen bedekt een pop-up je hele scherm. ‘Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en krijg korting!’ Voor die boodschap is het nog veel te vroeg, want je hebt nog geen product gezien. Grote kans dat je de pop-up meteen wegklikt – en misschien zelfs de website verlaat. Eén ding weet je zeker: deze webshop is niet gepersonaliseerd. In de training Online Personalisatie leer je hoe je wél het juiste bericht, op het juiste moment, aan de juiste bezoeker laat zien.

Programma van de training Online Personalisatie

Dag 1

College 1:

  • Wat is personalisatie?
  • Welke vormen van personalisatie zijn er?
  • Hoe past online personalisatie in de actuele online marketing-trends?
  • Waarom is online personalisatie zo belangrijk?

College 2:

  • Voorbeelden van succesvolle personalisatiestrategieën
  • Leren denken in segmenten, journey’s en persuasieve gepersonaliseerde content
  • Een online personalisatieplan opstellen

Dag 2

College 3:

  • Overzicht van verschillende personalisatietools
  • DMP’s, CDP’s, CRM: hoe ga je met klantdata om, en wat kun je er mee?
  • Personalisatie en privacy

College 4:

  • Demo van een laagdrempelige tool: hoe werkt het? Wat haal je eruit?
  • Oefenen met realistische personalisatie-scenario’s voor jouw eigen site
  • Je eigen online personalisatieplan invullen en afronden
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.