Integreer AI in je Marketingkanalen
- Tijdsduur
- Locatie
- Op locatie
- Startdatum en plaats
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Marketing en #2 beste grote opleider.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #3 in Marketing.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Startdata en plaatsen
placeUtrecht 21 okt. 2024 tot 28 okt. 2024 |
placeUtrecht 20 nov. 2024 tot 27 nov. 2024 |
placeUtrecht 15 jan. 2025 tot 22 jan. 2025 |
placeUtrecht 4 mar. 2025 tot 11 mar. 2025 |
placeUtrecht 15 mei. 2025 tot 22 mei. 2025 |
placeUtrecht 7 jul. 2025 tot 14 jul. 2025 |
placeUtrecht 12 sep. 2025 tot 19 sep. 2025 |
placeUtrecht 14 nov. 2025 tot 21 nov. 2025 |
Beschrijving
Met de komst van AI kun jij je content, kanalen en communicatie efficiënter en effectiever inrichten. Denk aan perfect afgestemde advertenties en op-en-top SEO. Resultaat: meer conversie. In de training Integreer AI in je Marketingkanalen leer je de fijne – en vooral praktische – kneepjes van het vak: je gaat zelf met AI-tools aan de slag, om ze uiteindelijk naadloos op je eigen marketingstrategie toe te passen.Programma van de training Integreer AI in je Marketingkanalen
Je gaat aan de slag met
Dag 1
Ochtend
- Inleiding: de rol van AI in moderne marketing en de interactie tussen AI, merk en klant
- Branding en contentmarketing met AI: merkidentiteit ontwikkelen en content automatiseren
- Vanda…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Programma van de training Integreer AI in je Marketingkanalen
Je gaat aan de slag met
Dag 1
Ochtend
- Inleiding: de rol van AI in moderne marketing en de interactie tussen AI, merk en klant
- Branding en contentmarketing met AI: merkidentiteit ontwikkelen en content automatiseren
- Vandaag de dag: casestudies en voorbeelden uit de praktijk
- Zelf aan de slag
Middag
- Social media en e-mailmarketing met behulp van AI: persoonlijk én geautomatiseerd
- Oefenen: AI-tools gebruiken voor social media en e-mailmarketing
- AI gebruiken om online ads te optimaliseren
- Hoe doen je ads het? Prestaties analyseren en in realtime bijsturen
- Workshop: AI implementeren in advertentiecampagnes
Dag 2
Ochtend
- AI voor top of the bill SEO en gebruikerservaring
- AI toepassen op je al marketingworkflows – wel zo makkelijk
- Troubleshooting: tegen welke obstakels loop je aan?
- Groepsactiviteit: hoe en waar integreer je AI in je huidige workflows?
Middag
- Aan de slag: AI-gedreven marketingactieplan opstellen
- Discussiepanel over de toekomst van AI in marketing
- Afsluiting en evaluatie
Belangrijk advies bij de keuze van je opleiding;
- Verifieer de naam van het opleidingsinstituut vooraf aan de boeking door op ‘klachten’ en of ‘reviews' te zoeken in bijvoorbeeld Google.
- Is de prijs all in? Wat zijn de bijkomende kosten (lunches, reprorechten en of arrangementskosten).
- Waar vind de training plaats
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.