Social advertising
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #2 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Marketing en #3 in Internet & Media.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #2 in Marketing.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Professionele training, goed uitgelegd door Bilal. Er hing een leuke sfeer en we gingen goed de diepte in. Ik zou deze training zeker aanraden, omdat ik het nu kan adverteren op verschillende social media platforms." - 01-12-2021 16:09
"Professionele training, goed uitgelegd door Bilal. Er hing een leuke sfeer en we gingen goed de diepte in. Ik zou deze training zeker aanrad… alles lezen - 01-12-2021 16:09
Startdata en plaatsen
placeRosmalen 15 mei. 2024 tot 29 mei. 2024Toon rooster event 15 mei 2024, 10:00-16:00, Rosmalen, Facebook & Instagram advertising basis event 22 mei 2024, 10:00-16:00, Rosmalen, Facebook & Instagram advertising gevorderden event 29 mei 2024, 10:00-16:00, Rosmalen, LinkedIn advertising |
placeUtrecht 15 mei. 2024 tot 29 mei. 2024Toon rooster event 15 mei 2024, 10:00-16:00, Utrecht, Facebook & Instagram advertising basis event 22 mei 2024, 10:00-16:00, Utrecht, Facebook & Instagram advertising gevorderden event 29 mei 2024, 10:00-16:00, Utrecht, LinkedIn advertising |
placeRosmalen 25 jun. 2024 tot 9 jul. 2024Toon rooster event 25 juni 2024, 10:00-16:00, Rosmalen, Facebook & Instagram advertising basis event 2 juli 2024, 10:00-16:00, Rosmalen, Facebook & Instagram advertising gevorderden event 9 juli 2024, 10:00-16:00, Rosmalen, LinkedIn advertising |
placeUtrecht 25 jun. 2024 tot 9 jul. 2024Toon rooster event 25 juni 2024, 10:00-16:00, Utrecht, Facebook & Instagram advertising basis event 2 juli 2024, 10:00-16:00, Utrecht, Facebook & Instagram advertising gevorderden event 9 juli 2024, 10:00-16:00, Utrecht, LinkedIn advertising |
placeRosmalen 11 sep. 2024 tot 25 sep. 2024Toon rooster event 11 september 2024, 10:00-16:00, Rosmalen, Facebook & Instagram advertising basis event 18 september 2024, 10:00-16:00, Rosmalen, Facebook & Instagram advertising gevorderden event 25 september 2024, 10:00-16:00, Rosmalen, LinkedIn advertising |
placeUtrecht 11 sep. 2024 tot 25 sep. 2024Toon rooster event 11 september 2024, 10:00-16:00, Utrecht, Facebook & Instagram advertising basis event 18 september 2024, 10:00-16:00, Utrecht, Facebook & Instagram advertising gevorderden event 25 september 2024, 10:00-16:00, Utrecht, LinkedIn advertising |
placeRosmalen 12 nov. 2024 tot 26 nov. 2024Toon rooster event 12 november 2024, 10:00-16:00, Rosmalen, Facebook & Instagram advertising basis event 19 november 2024, 10:00-16:00, Rosmalen, Facebook & Instagram advertising gevorderden event 26 november 2024, 10:00-16:00, Rosmalen, LinkedIn advertising |
placeUtrecht 12 nov. 2024 tot 26 nov. 2024Toon rooster event 12 november 2024, 10:00-16:00, Utrecht, Facebook & Instagram advertising basis event 19 november 2024, 10:00-16:00, Utrecht, Facebook & Instagram advertising gevorderden event 26 november 2024, 10:00-16:00, Utrecht, LinkedIn advertising |
Beschrijving
Waarom een training bij Edumia?
★ Volg je training direct aan Utrecht CS, Rosmalen (of
digitaal)
★ Bijzonder goede ervaringen (Gem. 9,6 uit > 700 ervaringen)
★ 6 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland
★ Groepen van max. 10 personen met veel aandacht en interactie
★ Zeer ervaren en gekwalificeerde toptrainers uit de praktijk
★ Gebruik je eigen praktijksituatie om tot de
beste inzichten te komen
★ Niets geleerd geld terug garantie
★ Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Waarom een training bij Edumia?
★ Volg je training direct aan Utrecht CS, Rosmalen (of
digitaal)
★ Bijzonder goede ervaringen (Gem. 9,6 uit > 700 ervaringen)
★ 6 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland
★ Groepen van max. 10 personen met veel aandacht en interactie
★ Zeer ervaren en gekwalificeerde toptrainers uit de praktijk
★ Gebruik je eigen praktijksituatie om tot de
beste inzichten te komen
★ Niets geleerd geld terug garantie
★ Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies
Objectives
- Je kunt de belangrijke doelstelling(en), doelgroep(en) en strategie(ën) van je Facebook, Instagram en LinkedIn advertising activiteiten bepalen.
- Je verkrijgt inzicht in de belangrijke company page voorwaarden om het LinkedIn bedrijfsprofiel te optimaliseren.
- Je verkrijgt inzicht in hoe je goed converterende content, foto’s en video’s kunt creëren.
- Je verkrijgt diepgaande kennis over Facebook (Ad platform), Instagram en LinkedIn advertising, zodat je zelf campagnes kunt opzetten en geavanceerd kunt inrichten.
- Je kunt binnen Instagram zogeheten Visuals en Stories advertentie campagnes structureren en optimaliseren.
- Je kunt binnen de campagnemanager alle vormen van LinkedIn advertentie campagnes structureren en optimaliseren.
- Je kunt de belangrijke Facebook, Instagram en LinkedIn advertentie activiteiten meetbaar maken en interpreteren.
- Je kunt campagnes via een volledige online verkoop funnel opzetten en met een experimentele strategie het rendement maximaliseren.
- Je kunt geavanceerde mogelijkheden als remarketing, in-debt Look-a-like- en Custom audiences inzetten.
- Op basis van grondige geavanceerde statistische analyses leer je kansen ontdekken, zodat je het rendement van de campagne kunt verhogen.
- De training wordt gebaseerd op het eigen Facebook, Instagram en LinkedIn account (en aanvullend je vragen), zodat je direct tijdens en na de training met concrete verbeterpunten aan de slag kunt.
- Na een succesvolle afronding van de training ontvang je een certificaat van deelname.
Opbouw van de training
De social advertising training bestaat uit drie trainingsdagen en is samengesteld op basis van drie trainingen die perfect op elkaar aansluiten:- Facebook & Instagram advertising basis
- Facebook & Instagram advertising gevorderden
- LinkedIn advertising
Student profile
Wil je zelf aan de knoppen leren draaien of juist meer inzicht verkrijgen in de werkzaamheden van je online marketeer? Dan is deze training geschikt voor jou. Edumia is door de kleine groepen met veel persoonlijke aandacht gespecialiseerd in het opleiden van diegenen die vanuit de theorie direct praktijkgericht aan de slag willen. Wij ontvangen cursisten die werkzaam zijn binnen multinationals/het MKB of als (zelfstandig) ondernemer. Ook ontvangen we cursisten die in-between-jobs zijn. Cursisten zijn werkzaam in een divers werkveld, van B2B tot B2C, van profit tot non-profit.Voorkennis
Voorkennis van social advertising is niet noodzakelijk.Characteristics
.Programma
Dag 1
- Introductie in Facebook & Instagram advertising.
- li>Doelstelling(en), doelgroep(en) en strategie(ën) bepalen.
- Content:
- Creëren van goed converterende content.
- Gebruik van foto’s en video’s (tips en tools).
- Facebook Ad platform:
- Structuur van advertentie campagnes.
- Facebook Business Manager.
- Doelstelling(en), doelgroep(en), budget en content bepalen.
- Instagram Advertising:
- Nuances ten opzichte van Facebook.
- Visuals en Stories Ads.
- Installeren van de conversie pixels.
Dag 2
- Rendement maximaliseren via de experimentele strategie (o.a. A/B testen).
- Geavanceerde campagne-instellingen (o.a. automatische- en geavanceerde biedstrategieën en advertentieplanning).
- Ads opzetten via volledige online verkoop funnel.
- Resultaten analyseren en optimaliseren (o.a. segmenteren en de beoordeling van ratioscores).
- Inzetten van remarketing.
- Inzetten van in-debt Look-a-like audiences en Custom audiences.
- Toepassen van de doelgroep statistieken tool om direct potentiële klanten te targeten.
- Geavanceerde mogelijkheden van de tracking pixels.
- Leren omgaan met het effect van de iOS 14 update.
- Tips en tricks ter bevordering van het rendement van campagnes.
Dag 3
- Introductie in LinkedIn advertising.
- Doelstelling(en), doelgroep(en) en strategie(ën) bepalen.
- Optimaliseren van je huidige company page.
- Content:
- Creëren van goed converterende content.
- Gebruik van foto’s en video’s (tips en tools).
- Campagnemanager:
- Structuur van advertentie campagnes.
- Verschillende targetingopties.
- LinkedIn follow & text ads, sponsored InMail.
- Sponsored updates.
- Adverteren als een pro:
- Conversie pixels.
- Retargeting.
- A/B testen.
- Statistieken en dashboards analyseren.
Dag 1
- Introductie in Facebook & Instagram advertising.
- li>Doelstelling(en), doelgroep(en) en strategie(ën) bepalen.
- Content:
- Creëren van goed converterende content.
- Gebruik van foto’s en video’s (tips en tools).
- Facebook Ad platform:
- Structuur van advertentie campagnes.
- Facebook Business Manager.
- Doelstelling(en), doelgroep(en), budget en content bepalen.
- Instagram Advertising:
- Nuances ten opzichte van Facebook.
- Visuals en Stories Ads.
- Installeren van de conversie pixels.
Dag 2
- Rendement maximaliseren via de experimentele strategie (o.a. A/B testen).
- Geavanceerde campagne-instellingen (o.a. automatische- en geavanceerde biedstrategieën en advertentieplanning).
- Ads opzetten via volledige online verkoop funnel.
- Resultaten analyseren en optimaliseren (o.a. segmenteren en de beoordeling van ratioscores).
- Inzetten van remarketing.
- Inzetten van in-debt Look-a-like audiences en Custom audiences.
- Toepassen van de doelgroep statistieken tool om direct potentiële klanten te targeten.
- Geavanceerde mogelijkheden van de tracking pixels.
- Leren omgaan met het effect van de iOS 14 update.
- Tips en tricks ter bevordering van het rendement van campagnes.
Dag 3
- Introductie in LinkedIn advertising.
- Doelstelling(en), doelgroep(en) en strategie(ën) bepalen.
- Optimaliseren van je huidige company page.
- Content:
- Creëren van goed converterende content.
- Gebruik van foto’s en video’s (tips en tools).
- Campagnemanager:
- Structuur van advertentie campagnes.
- Verschillende targetingopties.
- LinkedIn follow & text ads, sponsored InMail.
- Sponsored updates.
- Adverteren als een pro:
- Conversie pixels.
- Retargeting.
- A/B testen.
- Statistieken en dashboards analyseren.
"Professionele training, goed uitgelegd door Bilal. Er hing een leuke sfeer en we gingen goed de diepte in. Ik zou deze training zeker aanraden, omdat ik het nu kan adverteren op verschillende social media platforms." - 01-12-2021 16:09
"Professionele training, goed uitgelegd door Bilal. Er hing een leuke sfeer en we gingen goed de diepte in. Ik zou deze training zeker aanrad… alles lezen - 01-12-2021 16:09
"Goede cursus om Facebook, LinkedIn en Instagram advertising te leren. De stappen worden duidelijk toegelicht, met tips waar je op kunt letten om de advertenties beter te laten werken. Daarnaast is er ook gekeken naar de campagnes en advertenties die ik zelf heb opgezet, waardoor ik ook feedback heb ontvangen om mijn eigen advertenties te verbeteren.
Met de uitleg en tips van Bilal heb ik direct na de eerste les al leads binnen gekregen! " - 01-12-2021 11:24
"Goede cursus om Facebook, LinkedIn en Instagram advertising te leren. De stappen worden duidelijk toegelicht, met tips waar je op kunt lette… alles lezen - 01-12-2021 11:24
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.