Professional Telephone Skills

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Expert Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,5 Expert Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 3 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAntwerpen
6 dec. 2021

Beschrijving

Groeien door inzicht

Often being the first point of contact, the telephone is seriously under-rated as a factor in creating that vital first impression. Our aim is to educate businesses and employees to interact professionally with their respective customers, offering customer service and utilising the telephone as a window of opportunity.The participants will learn the basics of customer service and how to project a professional telephone image.

You never get a second chance to make a first impression: answering the phone

  • Rapport building with the customer
  • Identifying the needs of the caller
  • How to handle dissatisfied customers? Roleplay
  • Right questions and ending a call

This training will help you: 

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Front Office, Telefoneren, Secretaresse, Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker en Administratief Medewerker.

Groeien door inzicht

Often being the first point of contact, the telephone is seriously under-rated as a factor in creating that vital first impression. Our aim is to educate businesses and employees to interact professionally with their respective customers, offering customer service and utilising the telephone as a window of opportunity.The participants will learn the basics of customer service and how to project a professional telephone image.

You never get a second chance to make a first impression: answering the phone

  • Rapport building with the customer
  • Identifying the needs of the caller
  • How to handle dissatisfied customers? Roleplay
  • Right questions and ending a call

This training will help you: 

  • Maximise sales and service opportunities
  • Cope effectively with a busy switchboard and heavy call traffic 
  • Project a confident and professional image 
  • Deal with difficult calls skillfully and create positive results from complaints 
  • Offer exceptional service to all your callers. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.