Professional Telephone Skills
Deze training is helaas verwijderd door Expert Academy. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.
- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
- Extra informatie: "Excl. Examen & BTW"
The 6 Critical Practices for Leading a Team
Are you ready to lead? As a first level leader, you make a significant impact on every metric in your business: employee productivity and e…
- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
- Extra informatie: Prijzen zijn exclusief BTW
Service Desk Analyst + exam [SDA]
OVERVIEW Become a qualified Service Desk Analyst and boost your levels of customer service support The importance of delivering high-qualit…
- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
Dynamics 365 fundamentals (CRM)
Do you want to learn more about Dynamics 365? This course will provide you with a broad introduction to the customer engagement capabilitie…
- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
- Extra informatie: inclusief lunch, lesmateriaal en exclusief BTW
Writing an Application Letter
Get through the first selection round by making an impression with your motivation letter and CV. In the current labour market, many people…
- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
Microsoft Dynamics 365 Fundamentals Customer Engagement Apps (CRM) (MB-910) [M-MB910]
OVERVIEW This course will provide you with a broad introduction to the customer engagement capabilities of Dynamics 365. You will become fa…
- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
ITIL® 4 Specialist – Drive Stakeholder Value - EN
This module covers all types of engagement and interactions between a service provider and their customers, users, suppliers and partners. …
- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
Administer and Maintain Service Cloud [ADX-261]
OVERVIEW Leverage Service Cloud to scale your support efforts and improve customer service. In this 2-day class, Service Cloud experts will…
- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
ITIL® 4 Foundation (Examen verplicht)
The course will be conducted by D-ICT, Accredited Training Organization of AXELOS Limited. Exam for this training is obligated. The ITIL®20…
- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
- Extra informatie: inclusief lunch, lesmateriaal en exclusief BTW
Microsoft Dynamics 365 Customer Service
Microsoft Dynamics 365 Customer Service offers any organization an opportunity for customer success. Using tools such as automatic case cre…
- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
- Extra informatie: inclusief lunch, lesmateriaal en exclusief BTW