Personal Training Toch een tevreden klant: omgaan met klachten In live gesprekken of via de telefoon!

De producten van de aanbieder Faculty of Skills zijn helaas niet meer beschikbaar op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Gesprekstechnieken

Logo van Spotlight Training & Ontwikkeling
|META_INFO|

Haal het beste uit je gesprekken door goed aan te sluiten. Kost het voeren van moeilijke gesprekken je veel energie? Vind je het lastig om …

check_box_outline_blank

Online training Plannen van aanpak geaccepteerd krijgen

Logo van Leiderschap met impact
|META_INFO|

Hoe krijg je een plan van aanpak geaccepteerd? Leer het geheim van hoe je een plan brengt – waardoor je een JA krijgt van je gesprekspartne…

check_box_outline_blank

Telefonische acquisitie

Logo van Learnit
|META_INFO|

Het voeren van telefonische acquisitiegesprekken roept bij de meeste mensen terughoudendheid of zelfs angst op. Hoe voorkom je bijvoorbeeld…

check_box_outline_blank

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Logo van Learnit
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klac…

check_box_outline_blank

Beurstraining

Logo van Feedback Training & Consulting
|META_INFO|

Leer hoe je jouw bedrijf presenteert op een beurs met deze beurstraining. Schat bezoekers in en benader ze op een succesvolle manier. Zet p…

check_box_outline_blank

Het Functioneringsgesprek in het Kort

Logo van NCOI Online Academy
|META_INFO|

Update je kennis over functioneringsgesprekken, zodat je goed voorbereid bent op de volgende ronde! Staan de functioneringsgesprekken weer …

check_box_outline_blank

Afsluiten van het verkoopgesprek (webinar on demand)

Logo van Syntra-AB Antwerpen en Vlaams-Brabant
|META_INFO|

Deze opleiding gaat diep in op elk detail van het commercieel gesprek met als ultiem doel, het vlot afsluiten contract of overeenkomst waar…

check_box_outline_blank

Training Communicatie op de werkvloer

Logo van Mikrocentrum
|META_INFO|

In de training Communicatie op de werkvloer leer jij jouw communicatieve vaardigheden en gesprekstechnieken te verbeteren. Bekijk de traini…

check_box_outline_blank

De magie van sterke vragen en echt luisteren

Logo van IFBD - Institute for Business Development
|META_INFO|

UW VRAAG ALS ULTIEM BEINVLOEDINGSINSTRUMENT Een vraag is uw krachtigste beïnvloedingsinstrument. Want als u juiste vragen stelt, stuurt u h…

check_box_outline_blank

Bachelor International Management (B.A. 180 ECTS)

Logo van IU International University of Applied Sciences
|META_INFO|

Start je Online Bachelor in International Management Bevorder je professionele mogelijkheden, en behaal een diploma met een focus op intern…