Training Customer journey

Deze training is helaas verwijderd door Frankwatching Academy. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

check_box_outline_blank

Design Thinking

Logo van Competence Factory
|META_INFO|

Design thinking: de meest innovatieve merken ter wereld zoals Apple, Google en Tesla gebruiken het, en de meest toonaangevende universiteit…

check_box_outline_blank

Customer Journey Mapping (training)

Logo van Beeckestijn Business School
|META_INFO|

Omschrijving: Customer Experience is hot. Maar hoe creëer je nu een effectieve en memorabele klantbeleving? Een veel gehoorde vraag waar he…

check_box_outline_blank

Procesmodelleren met BPMN

Logo van Capgemini Academy
|META_INFO|

Korte beschrijving Leer hoe je BPMN in de praktijk kunt toepassen en wat de toegevoegde waarde van BPMN 2.0 is. Doelgroep De training is be…

check_box_outline_blank

Customer Journey Design

Logo van Capgemini Academy
|META_INFO|

Korte beschrijving In deze training leer je hoe je een klantreis ontwerpt. Door te focussen op nieuwe contactpunten, verbetert het inzicht …

check_box_outline_blank

Customer Journey Management (korte opleiding)

Logo van Beeckestijn Business School
|META_INFO|

Omschrijving: Omschrijving: De Customer journey is een belangrijk instrument op de klantbeleving te verbeteren. Hoe breng je de klantreis g…

check_box_outline_blank

Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

Logo van Beeckestijn Business School
|META_INFO|

Omschrijving: Omschrijving: Hoe maak je de juiste keuzes om de customer experience in jouw organisatie te verbeteren? En hoe voeg je waarde…

check_box_outline_blank

The customer journey

Logo van IFBD - Institute for Business Development
|META_INFO|

IEDEREEN IS 15 KEER PER DAG KLANT … U bent gemiddeld vijftien keer per dag klant. En u weet perfect hoe u als klant behandeld wilt worden. …

check_box_outline_blank

SQL Basis

Logo van Learnit
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Haal meer waarde uit je data met SQL Big Data – goed datamanagement - is een ware goudmijn voor bedrijven. Want er is steeds meer data besc…

check_box_outline_blank

Customer Relationship Management (korte opleiding)

Logo van Beeckestijn Business School
|META_INFO|

Omschrijving: Customer Relationship Management is meer dan een CRM-systeem of technologie. Het is een strategie, gericht op het hart van jo…

check_box_outline_blank

Coachen: de aanpak

Logo van Capgemini Academy
|META_INFO|

Korte beschrijving Deze training geeft je inzicht in het coachingsproces en laat je ontdekken hoe je daar als coach sturing aan kunt geven.…