Accountmanagement

Type product

Accountmanagement

Hobp Holding BV
Logo van Hobp Holding BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Hobp Holding BV heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 100 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Accountmanagement
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Bart de Jong
10
Accountmanagement

"Een e-learning die je helpt bij het persoonlijk ontwikkelen van klantenbinding en het tevreden houden van de klanten. Dit portaal heeft daarnaast nog veel meer van dit soort trainingen en bied in totaal meer dan 700+ trainingen aan. Ik kan dit als tevreden klant van harte aanbevelen!" - 15-10-2020 13:37

"Een e-learning die je helpt bij het persoonlijk ontwikkelen van klantenbinding en het tevreden houden van de klanten. Dit portaal heeft daar… alles lezen - 15-10-2020 13:37

Beschrijving

Volg je de training accountmanagement dan heb je automatisch 1 jaar toegang tot alle andere 700+ trainingen, audioboeken en testen op HOBP. Bonus: Een jaar lang toegang tot het AD, de Volkskrant, het Parool en HP/ deTijd.

Het moeilijke woord voor klanten en opdrachten verwerven is 'acquisitie'. Acquisitie hoort gewoon bij jouw taak als ondernemer. Daarom is het goed als je in ieder geval vertrouwd bent met de belangrijkste uitgangspunten voor een goede acquisitie. Deze online cursus helpt je in ongeveer een uur om op een praktische manier kennis te maken met de hoofdzaken van een goede acquisitie.

Doel van de cursus

In de online cursus 'Klanten en opdrachten verwerven'  leer je stap voor …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Accountmanagement, NIMA A Sales, NIMA B Sales, Relatiemanagement en Buitendienst verkoop.

Volg je de training accountmanagement dan heb je automatisch 1 jaar toegang tot alle andere 700+ trainingen, audioboeken en testen op HOBP. Bonus: Een jaar lang toegang tot het AD, de Volkskrant, het Parool en HP/ deTijd.

Het moeilijke woord voor klanten en opdrachten verwerven is 'acquisitie'. Acquisitie hoort gewoon bij jouw taak als ondernemer. Daarom is het goed als je in ieder geval vertrouwd bent met de belangrijkste uitgangspunten voor een goede acquisitie. Deze online cursus helpt je in ongeveer een uur om op een praktische manier kennis te maken met de hoofdzaken van een goede acquisitie.

Doel van de cursus

In de online cursus 'Klanten en opdrachten verwerven'  leer je stap voor stap meer over het acquisitieproces; van de voorbereiding (keuze product en potentiële klanten, verzamelen gegevens, benaderingswijze) tot het acquisitiegesprek en het maken van een offerte. 

Wat kan je of ken je na de cursus

  • Effectief acquireren
  • Planmatig aanpakken van acquisitie
  • Je hebt kennisgemaakt met de belangrijkste uitgangspunten voor goede acquisitie
  • Belang van netwerken erkennen om in contact te komen met potentiële klanten
  • Opvolgen van acquisitiegesprekken (aannemen order en leveren product of dienst)

Duur en studiebelasting

De e-learning 'Klanten en opdrachten verwerven' duurt ongeveer 16 uur. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. De totale studiebelasting bedraagt 18 uur.

Doelgroep en vooropleiding

Deze e-learning is geschikt voor ondernemers in het algemeen en voor mkb'ers  in het bijzonder. Advies vooropleiding: MBO3

Vaardigheden

Als je deze online training wilt inzetten binnen de opleiding die je volgt, dan werk je aan de volgende vaardigheden en beroepscompetenties (op MBO-niveau): Beslissen, Activiteiten initiëren, Relaties bouwen en netwerken, Overtuigen en beïnvloeden, Presenteren, Plannen en organiseren, Op de behoeften en verwachtingen van de 'klant' richten.

Lesmaterialen

De cursus 'Klanten en opdrachten verwerven' bestaat uit: VideoCollege, E-Book, Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP), Acquisitie in stappenkaart, Rekenmodel werkbelasting, Formulier salesoverzicht, Leerjournaal, Praktijkoefeningen, Samenvatting. De cursus omvat tevens het aanvullend lesmateriaal: Audioboeken Eén fan per dag; Human2human; de nieuwe klantrelatie.

Opbouw van de cursus

Deze cursus is opgebouwd uit diverse e-learning leerobjecten en bevat tevens aanvullend oefenmateriaal. Aan het einde van de cursus is er een eindtoets. 

Aantal modules

Deze cursus bestaat uit 1 module.

Toetsing

De online cursus 'Klanten en opdrachten verwerven' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat. Dit certificaat kun je uiteraard op LinkedIn of op een ander loopbaanportal zoals At Monday plaatsen. Zo ontwikkel je je en laat je het ook aan anderen zien!

Hobp is hét duurzaamheidsplatform dat medewerkers helpt om gezond, gelukkig en bekwaam aan het werk te blijven.

Het platform biedt ruim 600+ online cursussen, luisterboeken en e-boeken gericht op persoonlijk welzijn, motivatie en werkgeluk. Hiermee stimuleert Hobp welzijn en duurzame inzetbaarheid voor jou en je organisatie, in samenwerking met partner TNO. Hobp® is lid van de NRTO en CRKBO en partner van TNO en NPDI. 
__________________________________________________

Is duurzame inzetbaarheid en/of welzijn van medewerkers een speerpunt in jullie organisatie? Vraag dan vrijblijvend naar onze mogelijkheden!

Wij bieden o.a. een door TNO gecertificeerde Duurzame inzetbaarheidsscan dat het welzijn van jou en je medewerkers in kaart brengt. Hiermee kunnen medewerkers via het platform (online) tools geadviseerd krijgen op basis van de uitkomsten van hun test. Daarnaast kunnen we de productiviteitsverbetering en financiële impact van duurzame inzetbaarheid in je organisatie meten met de exclusieve rekentool van NPDI en TNO.

Ook als jouw organisatie al een bestaand LMS/LXP heeft dan kunnen we ons aanbod koppelen. 

10
Gemiddeld cijfer voor Accountmanagement
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Bart de Jong
10
Accountmanagement

"Een e-learning die je helpt bij het persoonlijk ontwikkelen van klantenbinding en het tevreden houden van de klanten. Dit portaal heeft daarnaast nog veel meer van dit soort trainingen en bied in totaal meer dan 700+ trainingen aan. Ik kan dit als tevreden klant van harte aanbevelen!" - 15-10-2020 13:37

"Een e-learning die je helpt bij het persoonlijk ontwikkelen van klantenbinding en het tevreden houden van de klanten. Dit portaal heeft daar… alles lezen - 15-10-2020 13:37

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.