Kloteklanten 3.0 (audioboeken)

Type product

Kloteklanten 3.0 (audioboeken)

HOBP
Logo van HOBP
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 HOBP heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 100 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Volg nu Kloteklanten 3.0 (audioboeken) en heb een jaar lang gratis toegang tot HP/de Tijd en nog 700+ andere cursussen en media op HOBP zakelijk leren.

Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Egbert Jan van Bel interviewde deze ware klantgerichte managers, zodat je kunt leren van hun ervaringen, de strategie die ze hebben gehanteerd, de hobbels die moesten worden genomen, het gewonnen plezier en de geboekte winst. Het zijn mensen zoals jij en ik, met hun dagelijkse sores. Wat heeft klantvriendelijkheid hen gebracht? Hoe kun je deze opgedane ervaringen zelf direct inzetten in je eigen organisatie? 
Dit boek stelt jou en je m…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: EC Council, Python, PHP, Programmeren (algemeen) en Perl Scripting.

Volg nu Kloteklanten 3.0 (audioboeken) en heb een jaar lang gratis toegang tot HP/de Tijd en nog 700+ andere cursussen en media op HOBP zakelijk leren.

Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Egbert Jan van Bel interviewde deze ware klantgerichte managers, zodat je kunt leren van hun ervaringen, de strategie die ze hebben gehanteerd, de hobbels die moesten worden genomen, het gewonnen plezier en de geboekte winst. Het zijn mensen zoals jij en ik, met hun dagelijkse sores. Wat heeft klantvriendelijkheid hen gebracht? Hoe kun je deze opgedane ervaringen zelf direct inzetten in je eigen organisatie? 
Dit boek stelt jou en je medewerkers in staat om winst te behalen met klantvriendelijkheid. 
- Resultaten en trends uit 10 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland, bijeengebracht in een praktisch boek. 
- Hoe kijken Nederlandse klanten naar klantvriendelijkheid. Wat werkt wel in Nederland, en vooral, wat werkt niet! 
- Met praktische tips en ervaringen waarmee je direct aan de slag kunt. 

Tot slot met wetenschappelijk bewijs dat er een harde relatie bestaat tussen klantvriendelijkheid en klantentrouw. 

Aardig zijn kost niks ...

Over de auteur

Egbert Jan van Bel maakt organisaties klantvriendelijk met resultaat. Egbert Jan’s boeken wonnen prijzen en werden bestsellers. Hij wil organisaties succesvoller maken. Dat is niet eenvoudig, maar in zijn publicaties, workshops en adviezen vind je altijd de benodigde tips. 

Egbert Jan is hoofdredacteur van het klantblog CustomerTalk.nl en hij helpt organisaties duurzame klantrelaties te realiseren.

Competenties:

Customer loyalty; customer marketing; klanten winnen; klantenbinding; klantentrouw; klantgerichtheid; klanttevredenheid; algemeen management.

 

HOBP® | 🗂 700+ online cursussen, audioboeken, media, assessments | 🇳🇱 Taal: Nederlands | 🗓 Abonnement: 12 maanden | 🎯Vakgebieden: Taal, Marketing, Persoonlijke ontwikkeling, Communincatie, IT & projectmanagement, Internet, Business, Juridisch, HR en coaching | 📲 24/7, PC, mobiel, tablet

Onbeperkt leren doe je beter met HOBP®

De zakelijke leeromgeving van HOBP heeft naast een unieke selectie van ruim 700 online trainingen ook een groot aanbod audioboeken, assessments en leerlijnen. Verder heb je direct toegang tot o.a. de Volkskrant, het Parool, het AD en HP/ deTijd. HOBP is daarmee Nederlands grootste aanbieder van online zakelijke leermiddelen. 

Door de unieke samenwerking tussen Springest en HOBP® heb je voor slechts €295,- per jaar direct, 12 maanden toegang tot het hele leeraanbod op HOBP®

Informatie over het HOBP® onbeperkt leren abonnement op Springest

  • Abonnement 1 jaar onbeperkt online leren incl. certificaat bij afronden van cursussen
  • Leermiddelen (700+): Online cursussen, audioboeken, (persoonlijkheids)testen, e-books en meer.
  • Online media zoals HP/de Tijd, het Parool, het AD, de Volkskrant en dagblad Trouw.
  • 15 Nederlandse topopleiders en mediapartners op 1 portal samen met hoogwaardige content.
  • Vakgebieden: Taal, Marketing, Persoonlijke ontwikkeling, Communincatie, IT & projectmanagement, Internet, Business, Juridisch, HR en coaching etc. 
  • Zakelijke toepassingen zoals uitgebreide gebruikers dashboards

Start direct met leren en geef je carrière een boost!

HOBP® is lid van de NRTO en CRKBO

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.