Maak het verschil met jouw merk (e-book)

Type product

Maak het verschil met jouw merk (e-book)

Hobp Holding BV
Logo van Hobp Holding BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Hobp Holding BV heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 100 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Volg de online cursus Maak het verschil met jouw merk (e-book) gemakkelijk via Hobp en ontvang direct 1 jaar lang toegang tot alle andere 600+ leeritems die gericht zijn op persoonlijk welzijn, motivatie en werkgeluk. Hobp, in samenwerking met partner TNO, is hét duurzaamheidsplatform dat medewerkers helpt om gezond, gelukkig en bekwaam aan het werk te blijven. Door deze samenwerking stimuleert Hop welzijn en duurzame inzetbaarheid voor zowel jou als je organisatie. Heeft jouw organisatie een bestaand LMS/LXP en wil je ons aanbod koppelen of wens je een eigen leeromgeving in eigen huisstijl? Vraag dan naar onze mogelijkheden.

Ga aan het werk met jouw merk!
Een kreet die aanspoort tot actie. …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Brand Management, NIMA Marketing-B, Marketing management, NIMA Marketing-C en Marketingstrategie.

Volg de online cursus Maak het verschil met jouw merk (e-book) gemakkelijk via Hobp en ontvang direct 1 jaar lang toegang tot alle andere 600+ leeritems die gericht zijn op persoonlijk welzijn, motivatie en werkgeluk. Hobp, in samenwerking met partner TNO, is hét duurzaamheidsplatform dat medewerkers helpt om gezond, gelukkig en bekwaam aan het werk te blijven. Door deze samenwerking stimuleert Hop welzijn en duurzame inzetbaarheid voor zowel jou als je organisatie. Heeft jouw organisatie een bestaand LMS/LXP en wil je ons aanbod koppelen of wens je een eigen leeromgeving in eigen huisstijl? Vraag dan naar onze mogelijkheden.

Ga aan het werk met jouw merk!
Een kreet die aanspoort tot actie. Maar wat voor soort actie? En wat levert die actie dan op? En waar moet ik beginnen? Herkenbaar? Vast wel. Als ondernemer heb je namelijk wel wat anders aan je hoofd dan werken aan je merk. Dat komt nog wel. Als ik meer tijd heb, denk je. Maar het is wel noodzakelijk om eraan te werken. Want je kunt nog zoveel leuke en mooie dingen bedenken, de mensen die je wilt interesseren voor jouw aanbod moeten er wel van op de hoogte zijn. Vervolgens gaat het erom dat je mensen kunt laten ervaren dat jouw aanbod echt toegevoegde waarde heeft.

Echt onderscheidend zijn in de huidige tijd is heel moeilijk. Concurrentie is overal, de huidige consument is goed geïnformeerd en heeft hooggespannen verwachtingen 

Aan je merk werken is dus pure noodzaak als je niet onder wilt sneeuwen. Maar de grote vraag is: Wie moet wat doen? Wat moet ik doen? Hoe moet ik het doen? Ik merk dat ondernemers met dit soort vragen bezig zijn. En mogelijkheden liggen vaak dichter bij huis dan ze denken. Mijn motto is dan ook: ‘je merk is dichterbij dan je denkt’.

Voor hen die geen tijd hebben om in de vele theoretische en praktische boeken over merk en branding te duiken schreef Michiel Trenité, de Merkenman, deze basisgids over branding. Over de belangrijkste bouwstenen die leiden naar een geloofwaardig merkverhaal.

Hobp is hét duurzaamheidsplatform dat medewerkers helpt om gezond, gelukkig en bekwaam aan het werk te blijven.

Het platform biedt ruim 600+ online cursussen, luisterboeken en e-boeken gericht op persoonlijk welzijn, motivatie en werkgeluk. Hiermee stimuleert Hobp welzijn en duurzame inzetbaarheid voor jou en je organisatie, in samenwerking met partner TNO. Hobp® is lid van de NRTO en CRKBO en partner van TNO en NPDI. 
__________________________________________________

Is duurzame inzetbaarheid en/of welzijn van medewerkers een speerpunt in jullie organisatie? Vraag dan vrijblijvend naar onze mogelijkheden!

Wij bieden o.a. een door TNO gecertificeerde Duurzame inzetbaarheidsscan dat het welzijn van jou en je medewerkers in kaart brengt. Hiermee kunnen medewerkers via het platform (online) tools geadviseerd krijgen op basis van de uitkomsten van hun test. Daarnaast kunnen we de productiviteitsverbetering en financiële impact van duurzame inzetbaarheid in je organisatie meten met de exclusieve rekentool van NPDI en TNO.

Ook als jouw organisatie al een bestaand LMS/LXP heeft dan kunnen we ons aanbod koppelen. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.