Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.

De producten van de aanbieder Icademy zijn helaas niet meer beschikbaar op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Persoonlijke Kracht en Assertiviteit bij stress en burnout

Logo van Verheijden Consult
|META_INFO|

Persoonlijke Kracht gaat altijd door (op afstand) en je kunt vandaag al veilig starten! De training is voor pro-actieve mensen die stress, …

check_box_outline_blank

509.02 Werkvoorbereider metaalbedrijf

Logo van WTB Trainingen B.V. / De Techniekschool
|META_INFO|

Doel Het doel van deze cursus is, dat de medewerkers leren plannen, werk kunnen inschatten op kosten, sterkte en op produceerbaarheid. Verd…

check_box_outline_blank

Gesprekstechnieken en gespreksvaardigheden

Logo van Learnit
2 gegarandeerde startdata
|META_INFO|

Wil jij jouw algemene gesprekstechniek verbeteren zodat je vaardiger wordt in het voeren en sturen van gesprekken? Daar waar het bij onze t…

check_box_outline_blank

Empathisch Luisteren

Logo van Capgemini Academy
|META_INFO|

Korte beschrijving Na het volgen van deze training leg je op een bewuste manier contact met bijvoorbeeld je collega, klant of opdrachtgever…

check_box_outline_blank

Communicatieve en sociale vaardigheden (code 95 U14)

Logo van TA Nederland
|META_INFO|

Communicatieve en sociale vaardigheden Bij het dagelijkse werk als chauffeur komt veel kijken, zoals; een goede omgang met klanten en colle…

check_box_outline_blank

Training Efficiënt en Klantvriendelijk Telefoneren

Logo van De Laat Kenniscentrum
|META_INFO|

Wat biedt de Cursus Efficiënt en Klantvriendelijk Telefoneren ? De telefoon is een veelgebruikt communicatiemedium en het visitekaartje van…

check_box_outline_blank

Luisteren op niveau

Logo van Feedback Training & Consulting
|META_INFO|

Wat levert de training je op? Luisteren op niveau is een bijzonder programma wat je veel kan opleveren. Je leert luisteren als vaardigheid …

check_box_outline_blank

Meewerkend leidinggeven

Logo van PER4MANCE
Startgarantie
|META_INFO|

MEEWERKEND LEIDINGGEVEN: MET MINDER MOEITE INVLOED OP JE TEAMLEDEN De training Meewerkend Leidinggeven is een training die gericht is op de…

check_box_outline_blank

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Logo van Learnit
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klac…

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten in de bouw - online cursus

Logo van Mofundus BV
|META_INFO|

Omgaan met klachten in de bouw - online cursus De bouwnijverheid is een dynamische omgeving. Er is sprake van veel processen en contacten, …