Telefonisch debiteurenbeheer

Deze training is helaas verwijderd door IFBD - Institute for Business Development. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

check_box_outline_blank

Debiteurenbeheer - Zelfbewust en professioneel omgaan met mensen en organisaties die nog moeten betalen

Logo van Icademy
|META_INFO|

Wat je er ook van vindt..., de betalingsmoraal gaat er niet op vooruit in ons land. En dat zul jij ook al wel hebben gemerkt in het contact…

check_box_outline_blank

Debiteurenbeheer

Logo van Feedback Training & Consulting
|META_INFO|

Na de training kan je op een juiste wijze debiteuren bewaken, beheren en vooral behouden. Je leert hoe je om moet gaan met smoezen en wat j…

check_box_outline_blank

Schrijven van rappels met impact

Logo van IFBD - Institute for Business Development
|META_INFO|

In deze turbulente tijden heeft u er alle belang bij uw facturen op een correcte en snelle manier te incasseren. Een professioneel debiteur…

check_box_outline_blank

Telefonisch debiteurenbeheer

Logo van IFBD - Institute for Business Development
|META_INFO|

DEBITEURENBEHEER: NU BELANGRIJKER DAN OOIT TEVOREN In deze turbulente tijden heeft u er alle belang bij uw facturen op een correcte en snel…

check_box_outline_blank

Strategisch account management

Logo van IFBD - Institute for Business Development
|META_INFO|

Deze training leert u hoe u als account manager de drie cruciale rollen die u speelt, optimaal kunt invullen. U bent immers Strateeg en Bus…

check_box_outline_blank

Durven confronteren en onderhandelen op uw werkplek

Logo van IFBD - Institute for Business Development
|META_INFO|

IEDEREEN ONDERHANDELT … ELKE DAG OPNIEUW De meeste onderhandeltrainingen richten zich op prijsdruk en prijsnegotiaties, het opbouwen van ve…

check_box_outline_blank

The customer journey

Logo van IFBD - Institute for Business Development
|META_INFO|

IEDEREEN IS 15 KEER PER DAG KLANT … U bent gemiddeld vijftien keer per dag klant. En u weet perfect hoe u als klant behandeld wilt worden. …

check_box_outline_blank

Klachtgericht opereren in het callcenter - online cursus

Logo van Mofundus BV
|META_INFO|

Klachtgericht opereren in het callcenter - online cursus Het callcenter krijgt in de organisatie niet altijd de waardering die het verdient…

check_box_outline_blank

Assertief op de werkvloer

Logo van IFBD - Institute for Business Development
|META_INFO|

U durft die extra verantwoordelijk niet te weigeren, hoewel u nu reeds verzuipt in uw werk. Uw manager begrijpt u niet. Uw collega loopt me…

check_box_outline_blank

Inspirerend spreken voor een groep

Logo van Expert Academy
|META_INFO|

Wilt u graag vol zelfvertrouwen en met de nodige rust voor een groep spreken? Uw stem, taal en gebaren op overtuigende wijze kunnen gebruik…