ITIL 4 Foundation (elearning Plus Pro Pack)

Type product
Logo van IT-University

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Deze combinatie van elearning en video-instructie is de beste in de markt en een volwaardig alternatief voor klassikaal trainen. Daarom durven we een slagingsgarantie af te geven! De digitale leeromgeving is inclusief oefenvragen en oefenexamen. Je kan op ieder gewenst moment starten. In deze online ITIL® Foundation training leer je alle basisbeginselen en kernbegrippen rondom ITIL V4. ITIL is de internationaal erkende toolset en het referentiekader om beheerprocessen binnen de ICT organisatie in te richten. Naast een introductie in ITIL doorloopt deze training de volledige toolset. ITIL is weggelegd voor iedereen die actief is binnen de IT wereld zoals IT-medewerkers, IT-managers, projectma…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, ITIL Foundation en ITIL v3.

Deze combinatie van elearning en video-instructie is de beste in de markt en een volwaardig alternatief voor klassikaal trainen. Daarom durven we een slagingsgarantie af te geven! De digitale leeromgeving is inclusief oefenvragen en oefenexamen. Je kan op ieder gewenst moment starten. In deze online ITIL® Foundation training leer je alle basisbeginselen en kernbegrippen rondom ITIL V4. ITIL is de internationaal erkende toolset en het referentiekader om beheerprocessen binnen de ICT organisatie in te richten. Naast een introductie in ITIL doorloopt deze training de volledige toolset. ITIL is weggelegd voor iedereen die actief is binnen de IT wereld zoals IT-medewerkers, IT-managers, projectmanagers en servicedeskmedewerkers. Met de ITIL Foundation certificering toon je aan over de kennis te beschikken die wordt beschreven in de Service Levenscyclus, zoals die beschreven is in de 5 kernboeken van ITIL: Servicestrategie Service-ontwerp Servicetransitie Serviceproductie Continue Serviceverbetering

ITIL 4 Foundation (elearning Plus Pro Pack)

Doelgroep

Professionals die bijdragen aan het beheer, de organisatie en de optimalisatie van de activiteiten van de processen in een IT-serviceorganisatie. De doelgroep bestaat uit operationele medewerkers, teamleiders, supervisors en managers die hun IT Service Managementvaardigheden naar de nieuwste inzichten willen ontwikkelen. Daarnaast is deze training ook geschikt voor personen die al bekend zijn met vorige versies van ITIL.

Vereiste voorkennis (incl. eventueel voorafgaande training)

Geen voorkennis vereist


Deze training bestaat uit de volgende onderdelen

  • 6 maanden toegang tot het eigen IT-University Online Academy
  • studiebegeleiding door je eCoach
  • video-instructie van de gehele lesstof (Engels) uitgevoerd door een ervaren praktijkdocent
  • kennis assessment en oefenexamen
  • deelnamecertificaat 
  • slagingsgarantie (geld terug wanneer je niet slaagt voor het officiële examen) !!!
     

Niet inbegrepen in de prijs is het examen.

 

Examen

Deze training is ter voorbereiding op de volgende examens: ITIL4 Foundation

Certificering

Deze training maakt onderdeel uit van het(de) navolgende certificeringstraject(en):

ITIL4 Foundation

Cursusduur

Omdat het zelfstudie betreft bepaal je de trainingduur zelf. De vermelde prijs is EXCLUSIEF 21% BTW.

Prijs

€ 295 per training/per cursist (excl 21% btw)

Leervorm

Deze eLearning Plus leervorm betreft zelfstudie waarbij je zelf kan bepalen Wat, Waar, Wanneer en Hoe snel je wil leren. Vooral geschikt voor mensen die in eigen tempo alleen dat deel willen leren wat ze nodig hebben op de momenten dat het past. Dit vraagt wel enige zelfdiscipline. Dit eLearning Plus pakket bestaat uit hoogwaardige video-instructie van de gehele lesstof. Deze video-instructie geeft de beleving van het klaslokaal, maar dan thuis. De duur van de video-instructie is langer dan de duur van een klassikale training. Je krijgt dus meer uitleg! Alle IT eLearning wordt gevolgd vanuit de IT-University Online Academy. Hierin zit veel extra functionaliteit zoals virtual labomgeving (meerprijs), kennis assessment, oefenexamens, de eCoach, contact met een docent, forum met medecursisten, enz. Kortom; veel begeleiding om van je IT eLearning een succes te maken. Deze leervorm is een volwaardig alternatief voor klassikaal trainen. Gezien de kwaliteit geven wij een slagingsgarantie af. Niet geslaagd, geld terug! Vraag naar de voorwaarden.

De prijs is inclusief het studiemateriaal en exclusief examenvoucher(s). Omdat het zelfstudie betreft bepaal je de trainingduur zelf. Deze training maakt ook onderdeel uit van onze IT-Opleidingscatalogus. Onbeperkt leren voor maar € 995,- per jaar. Lees hierover meer op https://www.it-university.nl/it-university-it-opleidingscatalogus/

Introduction • IT service management in the modern world • About ITIL 4 • The structure and benefits of the ITIL 4 framework Key concepts of service management • Value and value co-creation • Organizations, service providers, service consumers, and other stakeholders • Products and services • Service relationships • Value: outcomes, costs, and risks The four dimensions of service management • Organizations and people • Information and technology • Partners and suppliers • Value streams and processes • External factors The ITIL service value system • Service value system overview • Opportunity, demand, and value • The ITIL guiding principles • Governance • Service value chain • Continual improvement • Practices ITIL management practices • General management practices • Service management practices • Technical management practices

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.