Microsoft MB-230 | M-MB230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service (Incompany)

Type product
Logo van IT-University

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Bij deze incompany training wordt in overleg het aantal dagen bepaald dat nodig is om de ontbrekende kennis bij te brengen. Microsoft Dynamics 365 voor klantenservice biedt elke organisatie een kans voor klantensucces. Het gebruik van tools zoals het automatisch aanmaken van cases en wachtrijbeheer maakt tijd vrij om meer tijd te steken in jouw klanten.

Microsoft MB-230 | M-MB230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service (Incompany)

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor personen die de rol van Microsoft 365 Enterprise Admin nastreven en een van de certificeringspaden voor Microsoft 365-werkbelastingbeheerders hebben voltooid.

Vereiste voorkennis (incl. eventueel voorafgaande training)

Cursis…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Front Office, Microsoft CRM/ Dynamics, Microsoft Dynamics AX (ERP), Microsoft Office 365 en Secretaresse.

Bij deze incompany training wordt in overleg het aantal dagen bepaald dat nodig is om de ontbrekende kennis bij te brengen. Microsoft Dynamics 365 voor klantenservice biedt elke organisatie een kans voor klantensucces. Het gebruik van tools zoals het automatisch aanmaken van cases en wachtrijbeheer maakt tijd vrij om meer tijd te steken in jouw klanten.

Microsoft MB-230 | M-MB230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service (Incompany)

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor personen die de rol van Microsoft 365 Enterprise Admin nastreven en een van de certificeringspaden voor Microsoft 365-werkbelastingbeheerders hebben voltooid.

Vereiste voorkennis (incl. eventueel voorafgaande training)

Cursisten moeten de terminologie, prioriteiten, normen, methodologieën, klantenservice-activiteiten en best practices van de industrie begrijpen. Cursisten moeten een uitgebreid inzicht hebben in de rol van de klantenservice-applicatie in relatie tot het Dynamics 365-pakket met applicaties, samen met een basiskennis van de oplossingsarchitectuur en kwaliteitsborging.

Deze training bestaat uit de volgende onderdelen

  • klassikale incompany training uitgevoerd door een ervaren en voor deze training gecertificeerde praktijkdocent
  • het officiële cursusmateriaal (wordt uitgereikt bij aanvang van de training)
  • toegang tot het eigen IT-University digitale leerplein Athena
  • toegang tot de eigen IT-University virtuele labomgeving (waarmee buiten de training  kan worden geoefend)
  • zelfstudie op basis van elearning
  • kennis assessment en oefenexamen
  • studiebegeleiding door je eCoach
  • deelnamecertificaat 

Examen

Deze training is ter voorbereiding op de volgende examens: MB-230

Certificering

Deze training maakt onderdeel uit van het(de) navolgende certificeringstraject(en):

MB-230

Cursusduur

Aantal dagen afhankelijk van de opleidingsvraag. De vermelde prijs is EXCLUSIEF 21% BTW.

Prijs

€ 1250 per dag (excl 21% btw)

Leervorm

De leervorm Klassikaal – Incompany is een door een ervaren praktijkdocent geleide klassikale IT training met deelnemers uit een zelfde bedrijf. De IT cursus wordt Incompany gegeven of op een in overleg gekozen (externe) locatie. Bij een klassikale Incompany IT training word je door een ervaren praktijkdocent gedegen op weg geholpen. Moment van training kan in overleg worden bepaald. De te behandelen onderwerpen zijn op maat samengesteld. De hele groep behandelt dezelfde onderwerpen in hetzelfde tempo. Vooral geschikt voor groepen waar de stof (relatief) nieuw voor is en - afgestemd op de eigen praktijk - door een goede praktijkdocent Incompany op weg willen worden geholpen. Alle cursisten die een klassikale Incompany it training volgen krijgen toegang tot ons digitale leerplein Athena. Hierin zit veel extra functionaliteit zoals virtual labomgeving, kennis assessment, oefenexamens, de eCoach, contact met een docent, forum met medecursisten, enz.

Module 1: Customer Service Overview • Lesson 1: Create case records • Lesson 2: Related service apps • Lesson 3: Analytics for service • Lesson 4: AI for service • Lesson 5: Configuring customer service Module 2: Case Management • Lesson 1: Case management overview • Lesson 2: Creating case records • Lesson 3: Queue management • Lesson 4: Case routing • Lesson 5: Resolving cases Module 3: Service Level Agreements and Entitlements • Lesson 1: SLA and entitlement overview • Lesson 2: Create and manage entitlements • Lesson 3: Create and manage SLAs Module 4: Knowledge Management • Lesson 1: Knowledge management overview • Lesson 2: Authoring and organizing • Lesson 3: Use knowledge content • Lesson 4: Manage knowledge content

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.