Microsoft MB-230 | M-MB230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service (Virtual Classroom Plus)

Type product
Logo van IT-University

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Virtual Classroom Plus is een unieke methode van IT-University waarmee je voor minder geld op een flexibele manier kan leren onder begeleiding van een ervaren praktijkdocent. Microsoft Dynamics 365 voor klantenservice biedt elke organisatie een kans voor klantensucces. Het gebruik van tools zoals het automatisch aanmaken van cases en wachtrijbeheer maakt tijd vrij om meer tijd te steken in jouw klanten.

Microsoft MB-230 | M-MB230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service (Virtual Classroom Plus)

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor personen die de rol van Microsoft 365 Enterprise Admin nastreven en een van de certificeringspaden voor Microsoft 365-werkbelastingbeheerders hebben voltooid.

Ve…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Front Office, Microsoft CRM/ Dynamics, Microsoft Dynamics AX (ERP), Microsoft Office 365 en Secretaresse.

Virtual Classroom Plus is een unieke methode van IT-University waarmee je voor minder geld op een flexibele manier kan leren onder begeleiding van een ervaren praktijkdocent. Microsoft Dynamics 365 voor klantenservice biedt elke organisatie een kans voor klantensucces. Het gebruik van tools zoals het automatisch aanmaken van cases en wachtrijbeheer maakt tijd vrij om meer tijd te steken in jouw klanten.

Microsoft MB-230 | M-MB230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service (Virtual Classroom Plus)

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor personen die de rol van Microsoft 365 Enterprise Admin nastreven en een van de certificeringspaden voor Microsoft 365-werkbelastingbeheerders hebben voltooid.

Vereiste voorkennis (incl. eventueel voorafgaande training)

Cursisten moeten de terminologie, prioriteiten, normen, methodologieën, klantenservice-activiteiten en best practices van de industrie begrijpen. Cursisten moeten een uitgebreid inzicht hebben in de rol van de klantenservice-applicatie in relatie tot het Dynamics 365-pakket met applicaties, samen met een basiskennis van de oplossingsarchitectuur en kwaliteitsborging.

Deze training bestaat uit de volgende onderdelen

  • 5x virtual classroom avondsessie (20:00 – 22:00 uur Central European Time);
  • uitgevoerd door een ervaren en voor deze training gecertificeerde praktijkdocent;
  • het officiële cursusmateriaal (wordt opgestuurd voor aanvang van de training);
  • toegang tot het eigen IT-University digitale leerplein Athena;
  • toegang tot de eigen IT-University virtuele labomgeving (waarmee buiten de training kan worden geoefend);
  • kennis assessment en oefenexamen;
  • studiebegeleiding door je docent;
  • deelnamecertificaat.

 

Examen

Deze training is ter voorbereiding op de volgende examens: MB-230

Certificering

Deze training maakt onderdeel uit van het(de) navolgende certificeringstraject(en):

MB-230

Cursusduur

1 virtual classroom avondsessie. Deze training wordt binnen heel Europa verkocht. Wanneer er deelnemers van meerdere nationaliteiten zijn wordt deze training in het Engels gegeven. Al het trainingsmateriaal is net als het Microsoexamen eveneens in het Engels. De vermelde prijs is EXCLUSIEF 21% BTW.

Prijs

€ 995 per training/per cursist (excl 21% btw)

Leervorm

Online proctoring examen. 

Module 1: Customer Service Overview • Lesson 1: Create case records • Lesson 2: Related service apps • Lesson 3: Analytics for service • Lesson 4: AI for service • Lesson 5: Configuring customer service Module 2: Case Management • Lesson 1: Case management overview • Lesson 2: Creating case records • Lesson 3: Queue management • Lesson 4: Case routing • Lesson 5: Resolving cases Module 3: Service Level Agreements and Entitlements • Lesson 1: SLA and entitlement overview • Lesson 2: Create and manage entitlements • Lesson 3: Create and manage SLAs Module 4: Knowledge Management • Lesson 1: Knowledge management overview • Lesson 2: Authoring and organizing • Lesson 3: Use knowledge content • Lesson 4: Manage knowledge content

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.