Solution Selling Essentials

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Solution Selling Essentials

Krauthammer International Netherlands B.V.
Logo van Krauthammer International Netherlands B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 Krauthammer International Netherlands B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeNH Amersfoort
10 nov. 2022 tot 23 feb. 2023
placenhow Rotterdam
24 nov. 2022 tot 21 mar. 2023

Beschrijving

Ben je er aan toe om je stijl van verkopen eens stevig op de schop te nemen? Of is verkopen een nieuw vak voor je en wil je een moderne en toekomstbestendige aanpak leren? Houd je niet van oppervlakkige gesprekken en doorzichtige salestechnieken? Dan ben je bij dit programma aan het juiste adres.

Steeds vaker is verkopen het gevolg van waardevolle oplossingen bieden aan de klant. Daarom is het nodig dat je verbindt met klanten om hiervoor mogelijkheden te ontdekken. Door co‐design bouw je samen met de klant zijn oplossingen. En uiteindelijk besluit de klant te kiezen voor samenwerking omdat hij je nu vertrouwt.

Tijdens dit programma maak je je deze manier van samenwerken met je klant eigen…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Accountmanagement, NIMA A Sales, NIMA B Sales, Relatiemanagement en Buitendienst verkoop.

Ben je er aan toe om je stijl van verkopen eens stevig op de schop te nemen? Of is verkopen een nieuw vak voor je en wil je een moderne en toekomstbestendige aanpak leren? Houd je niet van oppervlakkige gesprekken en doorzichtige salestechnieken? Dan ben je bij dit programma aan het juiste adres.

Steeds vaker is verkopen het gevolg van waardevolle oplossingen bieden aan de klant. Daarom is het nodig dat je verbindt met klanten om hiervoor mogelijkheden te ontdekken. Door co‐design bouw je samen met de klant zijn oplossingen. En uiteindelijk besluit de klant te kiezen voor samenwerking omdat hij je nu vertrouwt.

Tijdens dit programma maak je je deze manier van samenwerken met je klant eigen in 4 stappen: Connect, Construct, Close & Conquer.

Doelgroep
Verkopers/accountmanagers met 0‐4 jaar ervaring, verkopers/accountmanagers die hun stijl en aanpak willen veranderen, indirecte verkopers zoals Technical Support, Marketing, Commerciële Binnendienst.

Voordelen

  • Voor jou als persoon: betere focus op klantpotentieel en zinvolle kansen, (prijs)onderhandelingen worden eenvoudiger, je verkoopomzet
    groeit, intensieve en langdurige samenwerking met de klant en duidelijke toename van het aantal zeer tevreden klanten.
  • Voor jouw organisatie: minder transactionele verkoop ‐ meer verkoop gebaseerd op goed begrip van de klant, langdurige klantrelaties,
    proactief gebruik van het netwerk, meer betekenisvolle ontmoetingen met klanten en prospect, goede doorstroming in de commerciële
    pijplijn, behoud van marges, meer gewenste opdrachten.

Het veranderen van gedrag is moeilijk. Probeer je te herinneren hoeveel van je laatste training je vandaag eigenlijk nog toepast? In de afgelopen 50 jaar heeft Krauthammer's unieke leermethodiek bewezen dat langdurige gedragsverandering mogelijk is.

Ontdek hoe Krauthammer jouw leertraject kan ondersteunen. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.