event_available

Inschrijven met laagste prijsgarantie

Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in.

28 BPM Trainingen & Cursussen

Bekijk ook: Project management, ICT Management & Strategie, Procesmanagement en NIMA Interne- en Concerncommunicatie-B.

Bekijk ook: Project management, ICT Management & Strategie en Procesmanagement.

check_box_outline_blank

OCEB BPM foundation, business process management (short track)

Logo van CAI opleidingen
date_rangeVrijdag 19 juli 2019 in Den Bosch en 29 andere data

Compacte cursus, in 1 of 2 weken. Zelf vooraf het boek doornemen en dan in twee dagen veel basiskennis over business processen, ondersteune…

check_box_outline_blank

Enterprise Content Management (ECM) training

Logo van International Management Forum (IMF)
date_rangeDinsdag 26 november 2019 in Amsterdam

Enterprise Content Management (ECM) training De 4-daagse Engelstalige Enterprise Content Management (ECM) training biedt u het volledige th…

check_box_outline_blank

Advanced Business process modeling met BPMN2.0

Logo van CAI opleidingen
date_rangeWoensdag 21 augustus 2019 in Rijswijk en 5 andere data

Een cursus die gelijk praktijkgericht de deelnemer aan de gang zet. We herhalen kort de BPMN syntax en semantiek, daarna gelijk aan de gang…

check_box_outline_blank

avondcursus OCEB BPM, business process management en BPMN-2

Logo van CAI opleidingen
date_rangeVrijdag 26 juli 2019 in Eindhoven en 10 andere data

Avondcursus over Business Process Management em business process modeling met BPMN.. Business Process Management en modelleren met BPMN om …

check_box_outline_blank

OCEB2 BPM, Business Process Management Foundations

Logo van CAI opleidingen
date_rangeWoensdag 17 juli 2019 in Den Bosch en 23 andere data

Busienss Process Management betreft het beheren en optimaliseren van business processen. Van klantorder tot klantlevering gaat via een weg …

check_box_outline_blank

OCEB2, BPM fundamentals, procesmanagement & BPMN

Logo van CAI opleidingen
date_rangeWoensdag 24 juli 2019 in Den Bosch en 29 andere data

Certificeren op het gebied van business process management zodat je de essentials weet. Krijg inzicht in processen en hun werking met doel …

check_box_outline_blank

Masterclass Business Process Management en information management

Logo van CAI opleidingen
date_rangeWoensdag 24 juli 2019 in Amsterdam en 4 andere data

Business process management en beheeren van de infrastructuren gaan hand in hand. Welke strategie, welke beleid pas je toe, hoe ondersteun …

check_box_outline_blank

OCEB2 Business Process Management, BPM fundamentals (English)

Logo van CAI opleidingen
date_rangeDinsdag 13 augustus 2019 in Zoetermeer en 1 andere datum

Become a Certified OCEB business process manager. Start with the first level; fundamentals to gain a broad knowledge on the topic of busine…

check_box_outline_blank

Praktijkgerichte Business Analyse met voorbereiding BABOK® ECBA

Logo van CAI opleidingen
1 gegarandeerde startdatum
date_rangeDonderdag 8 augustus 2019 in Den haag en 3 andere data

Leer en begrijp wat business analyse is, welke aspecten en welke techieken er zijn. De cursus gaat in op business analyse technieken en met…

check_box_outline_blank

Opleidingen voor ambtenaren en Overheid Business Process Management & ERP Training

Logo van Mr Data Business School

De Basisopleiding voor gemeenteambtenaren is een must voor iedereen die begint als ambtenaar binnen een gemeentelijke organisatie gaat werk…

check_box_outline_blank

Business Process Management (BPM) in de praktijk

Logo van International Management Forum (IMF)
date_rangeWoensdag 13 november 2019 in Utrecht

Business Process Management (BPM) – sneller en beter de prestatie van de bedrijfsvoering voorspellen Kennis van Business Process Management…

check_box_outline_blank

Digital Learning - Business Process Management (BPM)

Logo van International Management Forum (IMF)

Business Process Management (BPM) – de praktijk van procesgericht organiseren De 10-delige schriftelijke opleiding over Business Process Ma…

check_box_outline_blank

Process Mining (BPM / Data Mining)

Logo van International Management Forum (IMF)
date_rangeWoensdag 18 september 2019 in Leusden en 2 andere data

Met Process Mining kunt u uw bedrijfsprocessen snel en objectief in kaart brengen en deze vervolgens analyseren en verbeteren. In deze 4-da…

check_box_outline_blank

Business Process Management (BPM) - certificerende AIIM training

Logo van International Management Forum (IMF)
date_rangeMaandag 18 november 2019 in Amsterdam

Business Process Management (BPM) training Deze 4-daagse Engelstalige Business Process Management (BPM) training dekt het volledige kader v…

check_box_outline_blank

Business Process Management (BPM) - schriftelijke/online cursus

Logo van International Management Forum (IMF)

De praktijk van procesgericht organiseren De 10-delige schriftelijke cursus Business Process Management (BPM) is dé cursus over procesoptim…

Tips voor het maken van een goede keuze

Wat is Business Process Management (BPM)? De essentie van Business Process Management (BPM) is het procesdenken. De bedrijfsvoering wordt gezien als een keten die beschreven kan worden. Het management voert haar beleid bewust uit en is in staat processen en procedures te identificeren, beheren en bij te sturen. Het gaat er niet om de bedrijfsvoering te herstructureren, maar te stroomlijnen. De eisen en wensen van de klant zijn daarbij steeds het uitgangspunt. Zo wordt er in een holistische managementbenadering verbinding gemaakt tussen klantenservice en productontwikkeling. Een dergelijke procesgeoriënteerde aanpak heeft positieve effecten op de prestaties van de organisatie. Er zijn speciale BPM-tools ontwikkeld (ook open source, zoals BonitaSoft, ProcessMaker en UEngine). BPM helpt organisaties effectief en efficiënt te blijven, voortdurend de kwaliteit te optimaliseren en flexibeler te innoveren. De Business Process manager maakt analyses van processen en modellen, implementeert en zorgt voor monitoring en automatisering. Bij het beheersen van processen is het constant bijstellen en opnieuw ijken in dienst van grotere klanttevredenheid en betere resultaten een doel op zich geworden.