Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Type product
Logo van Learnit
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 Learnit heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 546 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Learnit TrainingVolg al onze trainingen nu ook Live Online, comfortabel vanuit huis! 

Microsoft Dynamics 365 Customer Service biedt elke organisatie de kans op klantsucces. Door tools te gebruiken zoals het automatisch aanmaken van cases en wachtrijbeheer, maakt u tijd vrij om het te besteden aan waar u een grotere impact kunt hebben, rechtstreeks bij uw klanten. Sluit u aan bij ons team van wereldwijd erkende experts, die u stap voor stap begeleiden in het maken van cases tot het communiceren met klanten en het oplossen van die cases. Zodra u deze zaken heeft opgelost, kunt u uit de gegevensanalyse de belangrijkste details leren om soortgelijke zaken sneller op te lossen of nieuwe problemen helemaal te vermijden.

Inhoud

  • Module 1: Customer Service Overview
  • Module 2: Case Man…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Front Office, Microsoft CRM/ Dynamics, Microsoft Dynamics AX (ERP), Microsoft Office 365 en Secretaresse.

Learnit TrainingVolg al onze trainingen nu ook Live Online, comfortabel vanuit huis! 

Microsoft Dynamics 365 Customer Service biedt elke organisatie de kans op klantsucces. Door tools te gebruiken zoals het automatisch aanmaken van cases en wachtrijbeheer, maakt u tijd vrij om het te besteden aan waar u een grotere impact kunt hebben, rechtstreeks bij uw klanten. Sluit u aan bij ons team van wereldwijd erkende experts, die u stap voor stap begeleiden in het maken van cases tot het communiceren met klanten en het oplossen van die cases. Zodra u deze zaken heeft opgelost, kunt u uit de gegevensanalyse de belangrijkste details leren om soortgelijke zaken sneller op te lossen of nieuwe problemen helemaal te vermijden.

Inhoud

  • Module 1: Customer Service Overview
  • Module 2: Case Management
  • Module 3: Service Level Agreements and Entitlements
  • Module 4: Knowledge Management
  • Module 5: Omnichannel
  • Module 6: Customer Service Scheduling
  • Module 7: Connected Customer Service
  • Module 8: Customer Service Insights

Trainingsmateriaal

Voor het volgen van deze training ontvang je officieel Microsoft studie en oefenmateriaal. Je ontvangt het e-book dat dienst doet als naslagwerk voor het praktisch uitvoeren van opdrachten in een online leeromgeving. Je krijgt een half jaar toegang tot deze leeromgeving waarvoor je geen software nodig hebt, alleen een computer met internetverbinding. In de online labs werk je door scenario’s waarbij je het geleerde direct in de praktijk kunt toepassen. Door middel van een oefenexamen kun je je goed voorbereiden op het bijbehorende Microsoft examen. Dit oefenexamen volg je ook online. Het bestaat uit vragen vergelijkbaar met de vragen die je op het daadwerkelijke examen kunt verwachten en geeft gedetailleerde uitleg bij zowel correcte als incorrecte antwoorden. De training is volledig Engelstalig en zal in ongeveer 3 dagen af te ronden zijn.

Certificaat

Na afronding van de training ontvang je van Learnit een certificaat. Indien je ook het bijbehorende examen MB-230 boekt en voltooid, krijg je ook een officieel certificaat van Microsoft.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.