business

Ook voor leren in je organisatie

Social learning met collega's.

E-Learning Organisatiekunde Opleidingen & Cursussen

Bekijk ook: Management Algemeen, Leidinggeven, Interim Management en Arbeids- en Organisatiepsychologie.

Bekijk ook: Management Algemeen, Leidinggeven en Interim Management.

check_box_outline_blank

Organisatie - Organisatiekunde maakt inzichtelijk: tijd voor verandermanagement of never change a winning team?

Logo van Icademy

Natuurlijk heeft jouw bedrijf in de loop van een langere of kortere tijd al een bepaalde organisatievorm gekregen. Misschien wel min of mee…

Organisatiekunde

Ben jij betrokken bij de strategische besluitvorming van jouw organisatie? Kun jij het management vertellen hoe de geldstromen, de mensen en het productieproces elkaar beïnvloeden? Om doelstellingen, bijdrage en concurrentiepositie te verbeteren wil een organisatie inspelen op de behoeften van alle stakeholders. Dat vraagt vaak om een doordachte inrichting van een organisatie. Tijdens een cursus organisatiekunde leer je de beste gesprekspartner te worden voor het management of directie.

Wat is organisatiekunde?

Organisatiekunde houdt zich bezig met het gedrag binnen organisaties. Het bekijkt de oorzaken van bepaald gedrag met als doel de effectiviteit van organisatie te vergroten.

Voor wie is een opleiding organisatiekunde geschikt?

Ben jij een ambitieuze manager of professional die meer inzicht wil krijgen in jouw organisatie? Wil je gesprekspartner worden van het management of directie? Wil je doorgroeien in een general management rol? Dan is de opleiding organisatiekunde een goede keuze.

Wat leer je tijdens een opleiding organisatiekunde?

Je leert hoe je de dynamiek, cultuur en processen van jouw organisatie kunt analyseren. Wat maakt organisaties waardevol, onderscheidend en duurzaam? Hoe richt je leiderschap en macht in? Hoe leidt je jouw bedrijf door verandering en innovatie? Dat zijn de onderwerpen die je kunt verwachten tijden de opleiding organisatiekunde.

Welke resultaten kun je verwachten?

Na de opleiding heb je een goed inzicht in de processen en succesfactoren van jouw organisatie. Je krijgt kennis in het inspireren en leiden van medewerkers. Je hebt na afloop meer kennis van financiën en de invloed daarvan op strategische beslissingen.