event_available

Inschrijven met laagste prijsgarantie

Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in.

Trainingen Marketingstrategie

Bekijk ook: ICT Management & Strategie, Marketing management en Mediaplanning.

check_box_outline_blank
Thumbnail springest1

E-mailmarketing training - Online marketing

Logo van Douro Media
Woensdag 28 maart 2018 in Rosmalen en 1 andere datum
Thumbnail springest1

In de e-mailmarketing training verkrijg je praktisch inzicht in de beste opzet en optimalisatie van e-mails, timing van verzending en meer.…

check_box_outline_blank

Copywriting

Logo van KG Online Marketing Academy

Het schrijven van effectieve teksten is in het tijdperk ‘content is king’ ontzettend belangrijk. Wanneer je deze basis beheerst kan ook jij…

check_box_outline_blank

E-marketing: van commerciële website naar social media

Logo van Syntra-AB Antwerpen en Vlaams-Brabant
Vrijdag 18 mei 2018 in Antwerpen

Een sterke online aanwezigheid begint met een sterke website, maar daar stopt het niet. In deze opleiding leer je een efficiënte e-marketin…

check_box_outline_blank

Voeding voor honden

Logo van Syntra-AB Antwerpen en Vlaams-Brabant
Maandag 12 maart 2018 in Antwerpen

Laat je je voor de voeding van je hond ook leiden door reclameslogans? Doorprik de marketingstrategie van de hondenvoedingsproducenten en b…

check_box_outline_blank

Leergang Performance marketing

Logo van Frankwatching Trainingen
Donderdag 7 juni 2018 in Utrecht en 3 andere data

Om je business te laten groeien is een online marketingstrategie noodzakelijk. Hoe vertaal je de doelstellingen en kernwaarden van je organ…

check_box_outline_blank

Korte opleiding Online marketing

Logo van Frankwatching Trainingen

Organisaties die zich online goed profileren lijken de vruchten van hun harde werk te plukken. Het versterkt niet alleen hun merk, maar ope…

check_box_outline_blank
Thumbnail social media strategie

Social Media Strategie

Logo van Interplein
Thumbnail social media strategie

*** Bij deze cursus krijg je een gratis Bol.com cadeaukaart van 10 euro. Deze is vrij te besteden en wordt na je aanvraag naar je thuisgest…

check_box_outline_blank

Media en creativiteit in direct marketing

Logo van Instima
Brussel (stad)

Direct en dialoogmarketing als strategische toolHoe DM de driver van het hele marketinggebeuren wordtModule 2: Geïntegreerde customer centr…

check_box_outline_blank

Social media marketing: boek meer online succes

Logo van Wolters Kluwer België
Vrijdag 16 maart 2018 in Leuven en 1 andere datum

Social media zijn een essentieel onderdeel van de communicatie-en marketingstrategie van jouw bedrijf. Maar haal je wel het maximum uit je …

check_box_outline_blank

Evenementenmarketing

Logo van Laudius BE

Het wordt voor bedrijven en instellingen steeds belangrijker om een persoonlijke, langdurige relatie op te bouwen met klanten, leveranciers…

check_box_outline_blank

Quantitative Marketing

Logo van Instima

Van cijfermatige data en beslissingstechnieken tot marketingstrategie Deze opleiding besteedt enerzijds aandacht aan de theoretische benade…

check_box_outline_blank

Het marketingplan in de praktijk

Logo van Wolters Kluwer België
Donderdag 28 juni 2018 in Leuven en 1 andere datum

De nood aan een strategische, consistente en planmatige aanpak in marketing en communicatie is meer dan ooit nodig. Want impulsieve of crea…

check_box_outline_blank

Data privacy voor marketeers

Logo van Wolters Kluwer België
Dinsdag 27 maart 2018 in Leuven en 7 andere regios

Marketing moet doelgericht en liefst nog gepersonaliseerd zijn, om efficiënt mee te dingen naar de gratie van de consument. Daarvoor is het…

check_box_outline_blank

Marketingplanning

Logo van Amelior

Waarom deze thematiek? Er worden heel wat marketingplannen geschreven die in kasten verdwijnen zonder dat er iets mee gebeurt. De valkuilen…

check_box_outline_blank
Thumbnail core content workshop   6juli

Core Content Workshop

Logo van GriDD effective information
Thumbnail core content workshop   6juli

Wat zijn de belangrijkste pagina’s op jouw website? Wat zoeken jouw gebruikers daar aan informatie en welke doelen heeft jouw organisatie v…