Microsoft Dynamics 365 Customer Service (Examen: MB-230 Dynamics 365 for Customer Engagement For Customer Service)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Master it Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 Master it Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 88 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeVianen of Virtueel
4 okt. 2021 tot 8 okt. 2021
placeVianen of Virtueel
1 nov. 2021 tot 5 nov. 2021
placeEindhoven of Virtueel
29 nov. 2021 tot 3 dec. 2021
placeEindhoven of Virtueel
13 dec. 2021 tot 17 dec. 2021
placeVianen of Virtueel
13 dec. 2021 tot 17 dec. 2021

Beschrijving

Bij Master it Training train je met onze unieke lesmethode Active Learning, hiermee leer je aantoonbaar effectiever!

Wij zijn er namelijk van overtuigd dat je slimmer en met meer plezier leert als je actief met je lesstof omgaat. Onze klassen zijn gevuld met maximaal 8 cursisten, Hierbij luister je niet passief naar een trainer, maar ga je interactief en 1-op-1 met de trainer aan de slag om ervoor te zorgen dat jouw leerdoelen behaald worden. De theorie maak je je oveel mogelijk zelf eigen, de nadruk van de begeleiding ligt op het begrijpen en toepassen van die theorie in de praktijk. Zo leer je alleen datgene wat je echt nodig hebt.

- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service biedt iedere organisatie de kans op succes met klanten. Gebruik makend van tools zoals automatische case creation en wachtrij management maak je tijd vrij om deze te besteden aan dingen waar je een grotere toegevoegde waarde kan zijn, namelijk direct bij je klanten.Na afronding van deze training Microsoft Dynamics 365 Customer Service kan je: De customer service app installeren en configureren. Veel voorkomende customer service scenario’s identificeren. Het proces van het oplossen van een case afronden. Customer service data analyseren. Case management record processing automatiseren. Kennis artikelen gebruiken en creëren. Gebruikersrechten en serv…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Front Office, Microsoft CRM/ Dynamics, Microsoft Dynamics AX (ERP), Microsoft Office 365 en Secretaresse.

Bij Master it Training train je met onze unieke lesmethode Active Learning, hiermee leer je aantoonbaar effectiever!

Wij zijn er namelijk van overtuigd dat je slimmer en met meer plezier leert als je actief met je lesstof omgaat. Onze klassen zijn gevuld met maximaal 8 cursisten, Hierbij luister je niet passief naar een trainer, maar ga je interactief en 1-op-1 met de trainer aan de slag om ervoor te zorgen dat jouw leerdoelen behaald worden. De theorie maak je je oveel mogelijk zelf eigen, de nadruk van de begeleiding ligt op het begrijpen en toepassen van die theorie in de praktijk. Zo leer je alleen datgene wat je echt nodig hebt.

- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service biedt iedere organisatie de kans op succes met klanten. Gebruik makend van tools zoals automatische case creation en wachtrij management maak je tijd vrij om deze te besteden aan dingen waar je een grotere toegevoegde waarde kan zijn, namelijk direct bij je klanten.Na afronding van deze training Microsoft Dynamics 365 Customer Service kan je: De customer service app installeren en configureren. Veel voorkomende customer service scenario’s identificeren. Het proces van het oplossen van een case afronden. Customer service data analyseren. Case management record processing automatiseren. Kennis artikelen gebruiken en creëren. Gebruikersrechten en service level agreements gebruiken en creëren.

Let op. Deze training is exclusief het examen.

Doelgroep

De Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement For Customer Service training is bedoeld voor mensen die te maken hebben met experts, stakeholders en het configureren van de solutions en applicaties. Deze training is bedoeld voor jou als je solutions verzint die out of de box zijn.

Voorkennis voor de Microsoft Dynamics 365 Customer Service training

Voor het volgen van deze Microsoft Dynamics 365 Customer Service training is geen specifieke voorkennis vereist. Algemene IT kennis wordt echter wel aangeraden.

Examen

MB-230 Dynamics 365 for Customer Engagement For Customer Service

Onderwerpen in de Microsoft Dynamics 365 Customer Service training

Module 1: Customer Service OverviewIn this module you will learn the basics of customer service in Dynamics 365. We will install and configure the application as well as learn about security roles, related applications and analytics.Lessons Lesson 1: Create case records Lesson 2: Related service apps Lesson 3: Analytics for service Lesson 4: AI for service Lesson 5: Configuring customer service Lesson 6: Module summaryAfter completing this module, students will be able to: Install and configure the customer service application. Identify common customer service scenarios.Module 2: Case Management In this module you will learn how to open and resolve customer service cases, both manually and with automation.Lessons Lesson 1: Case management overview Lesson 2: Creating case records Lesson 3: Queue management Lesson 4: Case routing Lesson 5: Resolving cases Lesson 6: Module summaryAfter completing this module, you will be able to: Open and resolve customer service cases. Automate case creation and routing.Module 3: Service Level Agreements and Entitlements In this module you will learn how to define and use entitlements and entitlement templates as well as service level agreements and how these tools enable case resolution.Lessons Lesson 1: SLA and entitlement overview Lesson 2: Create and manage entitlements Lesson 3: Create and manage SLAs Lesson 4: Module summaryAfter completing this module, you will be able to: Create and use service level agreements. Create and use entitlements.Module 4: Knowledge ManagementIn this module you will learn how to create and use knowledge management. Additionally, you will learn the lifecycle of knowledge articles.Lessons Lesson 1: Knowledge management overview Lesson 2: Authoring and organizing Lesson 3: Use knowledge content Lesson 4: Manage knowledge content Lesson 5: Module summaryAfter completing this module, you will be able to: Create and manage knowledge content.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.