ITIL 4 Create, Deliver, Support + examen (Examen: ITIL 4 Create, Deliver, Support)

Tijdsduur
Logo van Master it Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Master it Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 85 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Bij Master it Training train je met onze unieke lesmethode Active Learning, hiermee leer je aantoonbaar effectiever!

Wij zijn er namelijk van overtuigd dat je slimmer en met meer plezier leert als je actief met je lesstof omgaat. Onze klassen zijn gevuld met maximaal 8 cursisten, Hierbij luister je niet passief naar een trainer, maar ga je interactief en 1-op-1 met de trainer aan de slag om ervoor te zorgen dat jouw leerdoelen behaald worden. De theorie maak je je oveel mogelijk zelf eigen, de nadruk van de begeleiding ligt op het begrijpen en toepassen van die theorie in de praktijk. Zo leer je alleen datgene wat je echt nodig hebt.

- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk

Deze ITIL 4 Create, Deliver, Support training biedt ITprofessionals die de ITIL 4 Foundation hebben, inzicht in het integreren van verschillende waardestromen en activiteiten voor het creëren, leveren en ondersteunen van ITproducten en diensten. De training is gebaseerd op het ITIL 4 best practice servicewaardesysteem uit de nieuwste richtlijnen van 2019 en is onderdeel van de ITIL Managing Professional (ITIL MP) certificering.Na de training kan je: Begrijp je hoe je een servicewaardestroom kunt plannen en bouwen om services te creëren, leveren en ondersteunen Weet je hoe je relevante ITIL 4praktijken bijdragen aan creatie, levering en ondersteuning voor de SVS en waardestromen Weet je hoe j…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, ITIL Foundation en ITIL v3.

Bij Master it Training train je met onze unieke lesmethode Active Learning, hiermee leer je aantoonbaar effectiever!

Wij zijn er namelijk van overtuigd dat je slimmer en met meer plezier leert als je actief met je lesstof omgaat. Onze klassen zijn gevuld met maximaal 8 cursisten, Hierbij luister je niet passief naar een trainer, maar ga je interactief en 1-op-1 met de trainer aan de slag om ervoor te zorgen dat jouw leerdoelen behaald worden. De theorie maak je je oveel mogelijk zelf eigen, de nadruk van de begeleiding ligt op het begrijpen en toepassen van die theorie in de praktijk. Zo leer je alleen datgene wat je echt nodig hebt.

- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk

Deze ITIL 4 Create, Deliver, Support training biedt ITprofessionals die de ITIL 4 Foundation hebben, inzicht in het integreren van verschillende waardestromen en activiteiten voor het creëren, leveren en ondersteunen van ITproducten en diensten. De training is gebaseerd op het ITIL 4 best practice servicewaardesysteem uit de nieuwste richtlijnen van 2019 en is onderdeel van de ITIL Managing Professional (ITIL MP) certificering.Na de training kan je: Begrijp je hoe je een servicewaardestroom kunt plannen en bouwen om services te creëren, leveren en ondersteunen Weet je hoe je relevante ITIL 4praktijken bijdragen aan creatie, levering en ondersteuning voor de SVS en waardestromen Weet je hoe je services kunt creëren, leveren en ondersteunen Ben je voor bereid op het t ITIL 4 Create, Deliver, Supportexamen

Let op. Deze training is exclusief het examen.

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor: Professopmals die diepgaandere kennis willen van servicemanagement ITSMmanagers en aspirantITSMmanagers ITSMbeoefenaars die de werking van ITcompatibele en digitale producten en diensten beheren, en degenen die verantwoordelijk zijn voor de endtoend levering

Voorkennis voor de ITIL 4 Create, Deliver, Support + examen training

Voor deze training heb je: ITIL 4 Foundation certificering

Examen

ITIL 4 Create, Deliver, Support

Onderwerpen in de ITIL 4 Create, Deliver, Support + examen training

Understand the concepts and challenges relating to the following across the service value system: Organisational structure Integrated/collaborative teams Team capabilities, roles, competencies Team culture and differences Working to a customerorientated mindset Employee satisfaction management The value of positive communicationsUnderstand how to use a ‘shift left’ approachKnow how to plan and manage resources in the service value system: Team collaboration and integration Workforce planning Results based measuring and reporting The culture of continual improvementUnderstand the use and value of information and technology across the service value system: Integrated service management toolsets Integration and data sharing Reporting and advanced analytics Collaboration and workflow Robotic process automation (RPA) Artificial intelligence and machine learning Continuous integration and delivery/deployment (CI/CD) Information modelsKnow how to use a value stream to design, develop and transition new servicesKnow how the following ITIL practices contribute to a value stream for a new service: Service design Software development and Management Deployment management Release management Service Validation and testing Change EnablementKnow how to use a value stream to provide user supportKnow how the following ITIL practices contribute to a value stream for user support: Service desk Incident management Problem management Knowledge management Service level management Monitoring and event managementKnow how to coordinate, prioritize and structure work and activities to create deliver and support services, including: Managing queues and backlogs Prioritizing work Understand the use and value of the following across the service value system: Buy vs build considerations Sourcing options Service integration and management (SIAM)

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.