ITIL® 4 Direct, Plan, Improve + examen (Examen: ITIL 4 Direct, Plan, Improve)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Master it Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 Master it Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 88 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
3 nov. 2021 tot 5 nov. 2021

Beschrijving

Bij Master it Training train je met onze unieke lesmethode Active Learning, hiermee leer je aantoonbaar effectiever!

Wij zijn er namelijk van overtuigd dat je slimmer en met meer plezier leert als je actief met je lesstof omgaat. Onze klassen zijn gevuld met maximaal 8 cursisten, Hierbij luister je niet passief naar een trainer, maar ga je interactief en 1-op-1 met de trainer aan de slag om ervoor te zorgen dat jouw leerdoelen behaald worden. De theorie maak je je oveel mogelijk zelf eigen, de nadruk van de begeleiding ligt op het begrijpen en toepassen van die theorie in de praktijk. Zo leer je alleen datgene wat je echt nodig hebt.

- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk

Deze training biedt ITprofessionals de praktische vaardigheden die nodig zijn om een ​​'lerende en verbeterende' ITorganisatie te creëren, met een sterke en effectieve strategische richting. Het biedt ITIL beoefenaars een praktische en strategische methodieken voor het plannen en leveren van continue verbetering met de benodige flexibeliteit. De training is gebaseerd op het ITIL 4 best practice servicewaardesysteem uit de nieuwste richtlijnen van 2019 en is onderdeel van de ITIL Managing Professional (ITIL MP) certificering en de ITIL Strategic Leader (SL) certificering.Na de training kan je: Begrijp je de belangrijkste concepten van Direct, Plan & Improve Begrijp je de reikwijdte van wat mo…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, ITIL Foundation en ITIL v3.

Bij Master it Training train je met onze unieke lesmethode Active Learning, hiermee leer je aantoonbaar effectiever!

Wij zijn er namelijk van overtuigd dat je slimmer en met meer plezier leert als je actief met je lesstof omgaat. Onze klassen zijn gevuld met maximaal 8 cursisten, Hierbij luister je niet passief naar een trainer, maar ga je interactief en 1-op-1 met de trainer aan de slag om ervoor te zorgen dat jouw leerdoelen behaald worden. De theorie maak je je oveel mogelijk zelf eigen, de nadruk van de begeleiding ligt op het begrijpen en toepassen van die theorie in de praktijk. Zo leer je alleen datgene wat je echt nodig hebt.

- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk

Deze training biedt ITprofessionals de praktische vaardigheden die nodig zijn om een ​​'lerende en verbeterende' ITorganisatie te creëren, met een sterke en effectieve strategische richting. Het biedt ITIL beoefenaars een praktische en strategische methodieken voor het plannen en leveren van continue verbetering met de benodige flexibeliteit. De training is gebaseerd op het ITIL 4 best practice servicewaardesysteem uit de nieuwste richtlijnen van 2019 en is onderdeel van de ITIL Managing Professional (ITIL MP) certificering en de ITIL Strategic Leader (SL) certificering.Na de training kan je: Begrijp je de belangrijkste concepten van Direct, Plan & Improve Begrijp je de reikwijdte van wat moet worden gestuurd en / of gepland, en weet hoe u de belangrijkste principes en methoden van richting en planning in die context kunt gebruiken Begrijp je de rol van governance, risk en compliance (GRC) en weet hoe de principes en methoden te integreren in het servicewaardesysteem Begrijp je en weet je hoe je de belangrijkste principes en methoden voor continue verbetering kunt gebruiken voor alle soorten verbeteringen Begrijp je en weet je hoe je de belangrijkste principes en methoden van communicatie en organisatieveranderingsbeheer kunt gebruiken voor richting, planning en verbetering Begrijp je en weet je hoe je de belangrijkste principes en methoden van meten en rapporteren kunt gebruiken in richting, planning en verbetering Begrijp je en weet hoe je waardestromen en praktijken kunt sturen, plannen en verbeteren

Let op. Deze training is exclusief het examen.

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor: Professopmals die diepgaandere kennis willen van servicemanagement ITSMmanagers en aspirantITSMmanagers ITSMbeoefenaars die de werking van ITcompatibele en digitale producten en diensten beheren, en degenen die verantwoordelijk zijn voor de endtoend levering

Voorkennis voor de ITIL® 4 Direct, Plan, Improve + examen training

Voor deze training moet je het ITIL 4 Foundation certificaat hebben behaald.

Examen

ITIL 4 Direct, Plan, Improve

Onderwerpen in de ITIL® 4 Direct, Plan, Improve + examen training

Understand the following key terms:o Directiono Planningo Improvemento Operating Modelo Methodso Riskso Scope of control Understand the differences between the following key concepts:o Vision and Missiono Strategy, Tactics and Operationso Governance, compliance and managemento Policies, Controls and Guidelines Understand the concepts of Value, Outcomes, Costs & Risks and their relationships to direction, planning & improvement Identify the scope of control and within this:o Know how to cascade goals and requirementso Know how to define effective policies, controls and guidelineso Know how to place decisionmaking authority at the correct level Know how to ensure that controls are sufficient, but not excessive Know how to use the ITIL continual improvement model to improve the service value system or any part of the SVS Know how to identify assessment objectives, outputs, requirements and criteria Know how to select an appropriate assessment method for a particular situation Know how to define and prioritize desired outcomes of an improvement Know how to build, justify and advocate for a business case Know how to conduct:o Improvement reviewso Analysis of lessons learned Know how to embed continual improvement at all levels of the SVS Understand the nature, scope and potential benefits of organizational change management Know how to use the key principles and methods of Communication & OCM:o Identify and manage different types of stakeholderso Effectively communicate with and influence otherso Establish effective feedback channels Know how to establish effective interfaces across the value chain Know how to define indicators and metrics to support objectives Understand the differences between value streams and practices and how those differences impact direction, planning and improvement Know how to select and use the appropriate methods and techniques to direct, plan and improve value streams and practices.o Addressing the 4 dimensionso Applying the guiding principleso Value stream mappingo Optimization of workflowo Elimination of waste Ensuring & utilizing feedback

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.