ITIL® 4 Drive Stakeholder Value + examen (Examen: ITIL 4 - Drive Stakeholder Value)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Master it Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 Master it Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 88 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
27 dec. 2021 tot 29 dec. 2021

Beschrijving

Bij Master it Training train je met onze unieke lesmethode Active Learning, hiermee leer je aantoonbaar effectiever!

Wij zijn er namelijk van overtuigd dat je slimmer en met meer plezier leert als je actief met je lesstof omgaat. Onze klassen zijn gevuld met maximaal 8 cursisten, Hierbij luister je niet passief naar een trainer, maar ga je interactief en 1-op-1 met de trainer aan de slag om ervoor te zorgen dat jouw leerdoelen behaald worden. De theorie maak je je oveel mogelijk zelf eigen, de nadruk van de begeleiding ligt op het begrijpen en toepassen van die theorie in de praktijk. Zo leer je alleen datgene wat je echt nodig hebt.

- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk

Deze training biedt ITprofessionals inzicht in alle soorten betrokkenheid en interacties tussen een serviceprovider en hun klanten, gebruikers, leveranciers en partners, inclusief de belangrijkste CX, UX en journey mapping concepten. De training is gebaseerd op het ITIL 4 best practice servicewaardesysteem uit de nieuwste richtlijnen van 2019 en is onderdeel van de ITIL Managing Professional (ITIL MP) certificering.Na de training kan je: Begrijp je hoe customer journeys zijn ontworpen Weet je hoe je markten en belanghebbenden kunt targeten Weet je hoe je relaties met belanghebbenden kunt onderhouden Weet je hoe je de vraag kunt vormgeven en serviceaanbiedingen kunt definiëren Weet je hoe je …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, ITIL Foundation en ITIL v3.

Bij Master it Training train je met onze unieke lesmethode Active Learning, hiermee leer je aantoonbaar effectiever!

Wij zijn er namelijk van overtuigd dat je slimmer en met meer plezier leert als je actief met je lesstof omgaat. Onze klassen zijn gevuld met maximaal 8 cursisten, Hierbij luister je niet passief naar een trainer, maar ga je interactief en 1-op-1 met de trainer aan de slag om ervoor te zorgen dat jouw leerdoelen behaald worden. De theorie maak je je oveel mogelijk zelf eigen, de nadruk van de begeleiding ligt op het begrijpen en toepassen van die theorie in de praktijk. Zo leer je alleen datgene wat je echt nodig hebt.

- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk

Deze training biedt ITprofessionals inzicht in alle soorten betrokkenheid en interacties tussen een serviceprovider en hun klanten, gebruikers, leveranciers en partners, inclusief de belangrijkste CX, UX en journey mapping concepten. De training is gebaseerd op het ITIL 4 best practice servicewaardesysteem uit de nieuwste richtlijnen van 2019 en is onderdeel van de ITIL Managing Professional (ITIL MP) certificering.Na de training kan je: Begrijp je hoe customer journeys zijn ontworpen Weet je hoe je markten en belanghebbenden kunt targeten Weet je hoe je relaties met belanghebbenden kunt onderhouden Weet je hoe je de vraag kunt vormgeven en serviceaanbiedingen kunt definiëren Weet je hoe je de verwachtingen kunt afstemmen en details van services kunt overeenkomen Weet je hoe je klanten en gebruikers aan en uit kunt schakelen Weet je hoe je samen moet handelen om te zorgen voor continue waardecocreatie (serviceconsumptie / levering) Weet je hoe je servicewaarde kunt realiseren en valideren

Let op. Deze training is exclusief het examen.

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor: Professopmals die diepgaandere kennis willen van servicemanagement ITSMmanagers en aspirantITSMmanagers ITSMbeoefenaars die verantwoordelijk zijn voor het beheren van stakeholders, zich richten op de customer journey en experience, en / of verantwoordelijk zijn voor het onderhouden van relaties met partners en leveranciers

Voorkennis voor de ITIL® 4 Drive Stakeholder Value + examen training

Voor deze training moet je het ITIL 4 Foundation certificaat hebben behaald.

Examen

ITIL 4 - Drive Stakeholder Value

Onderwerpen in de ITIL® 4 Drive Stakeholder Value + examen training

Understand the concept of the customer journey Understand the ways of designing and improving customer journeys Understand the characteristics of markets Understand marketing activities and techniques Know how to describe customer needs and internal and external factors that affect these Know how to identify service providers and explain their value propositions Understand the concepts mutual readiness and maturity Understand the different supplier and partner relationship types, and how these are managed Know how to develop customer relationships Know how to analyse customer needs Know how to use communication and collaboration activities and techniques Know how the following practices can be applied to enable and contribute to fostering relationships: Relationship management Supplier management Understand methods for designing digital service experiences based on value driven, data driven and user centred service design Understand approaches for selling and obtaining service offerings Know how to capture, influence and manage demand and opportunities Know how to collect, specify and prioritise requirements from a diverse range of stakeholders Know how the Business analysis practice can be applied to enable and contribute to requirement management and service design Know how to plan for value cocreation Know how to negotiate and agree service utility, warranty and experience Know how the Service level management practice can be applied to enable and contribute to service expectation management Understand key transition, onboarding and offboarding activities Understand the ways of relating with users and fostering user relationships Understand how users are authorized and entitled to services Understand different approaches to mutual elevation of customer, user and service provider capabilities Know how to prepare onboarding and offboarding plans Know how to develop user engagement and delivery channels Know how the Service Catalogue management practice can be applied to enable and contribute to offering user services Know how the Service Desk practice can be applied to enable and contribute to user engagement Understand how users can request services Understand methods for triaging of user requests Understand the concept of user communities Understand methods for encouraging and managing customer and user feedback Know how to foster a service mindset (attitude, behaviour and culture) Know how to use different approaches to provision of user services Know how to seize and deal with customer and user ‘moments of truth’ Know how the Service request management practice can be applied to enable and contribute to service usage Know how to realise and validate service value Understand methods for measuring service usage and customer and user experience and satisfaction Understand methods to track and monitor service value (outcome, risk, cost and resources) Understand different types of reporting of service outcome and performance Understand charging mechanisms Know how to assess service value realization Know how to prepare to evaluate and improve the customer journey Know how the Portfolio management practice can be applied to enable and contribute to service value realisation

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.