ITIL® 4 High Velocity IT + examen (Examen: ITIL 4 - Drive Stakeholder Value)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Master it Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 Master it Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 88 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeNieuwegein
20 dec. 2021 tot 22 dec. 2021

Beschrijving

Bij Master it Training train je met onze unieke lesmethode Active Learning, hiermee leer je aantoonbaar effectiever!

Wij zijn er namelijk van overtuigd dat je slimmer en met meer plezier leert als je actief met je lesstof omgaat. Onze klassen zijn gevuld met maximaal 8 cursisten, Hierbij luister je niet passief naar een trainer, maar ga je interactief en 1-op-1 met de trainer aan de slag om ervoor te zorgen dat jouw leerdoelen behaald worden. De theorie maak je je oveel mogelijk zelf eigen, de nadruk van de begeleiding ligt op het begrijpen en toepassen van die theorie in de praktijk. Zo leer je alleen datgene wat je echt nodig hebt.

- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk

Deze training biedt ITprofessionals inzicht in de methodieken waarop digitale organisaties en digitale besturingsmodellen functioneren in omgevingen met hoge snelheid, met de nadruk op snelle levering van producten en diensten om maximale waarde te creëeren. Je krijgt inzicht in werkmethoden zoals Agile en Lean, en technische onderwerpen en technologieën zoals Cloud, Automation en Automatic Testing. De training is gebaseerd op het ITIL 4 best practice servicewaardesysteem uit de nieuwste richtlijnen van 2019 en is onderdeel van de ITIL Managing Professional (ITIL MP) certificering.Na de training kan je: Begrijp je hoe customer journeys zijn ontworpen Weet je hoe je markten en belanghebbenden…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, ITIL Foundation en ITIL v3.

Bij Master it Training train je met onze unieke lesmethode Active Learning, hiermee leer je aantoonbaar effectiever!

Wij zijn er namelijk van overtuigd dat je slimmer en met meer plezier leert als je actief met je lesstof omgaat. Onze klassen zijn gevuld met maximaal 8 cursisten, Hierbij luister je niet passief naar een trainer, maar ga je interactief en 1-op-1 met de trainer aan de slag om ervoor te zorgen dat jouw leerdoelen behaald worden. De theorie maak je je oveel mogelijk zelf eigen, de nadruk van de begeleiding ligt op het begrijpen en toepassen van die theorie in de praktijk. Zo leer je alleen datgene wat je echt nodig hebt.

- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk

Deze training biedt ITprofessionals inzicht in de methodieken waarop digitale organisaties en digitale besturingsmodellen functioneren in omgevingen met hoge snelheid, met de nadruk op snelle levering van producten en diensten om maximale waarde te creëeren. Je krijgt inzicht in werkmethoden zoals Agile en Lean, en technische onderwerpen en technologieën zoals Cloud, Automation en Automatic Testing. De training is gebaseerd op het ITIL 4 best practice servicewaardesysteem uit de nieuwste richtlijnen van 2019 en is onderdeel van de ITIL Managing Professional (ITIL MP) certificering.Na de training kan je: Begrijp je hoe customer journeys zijn ontworpen Weet je hoe je markten en belanghebbenden kunt targeten Weet je hoe je relaties met belanghebbenden kunt onderhouden Weet je hoe je de vraag kunt vormgeven en serviceaanbiedingen kunt definiëren Weet je hoe je de verwachtingen kunt afstemmen en details van services kunt overeenkomen Weet je hoe je klanten en gebruikers aan en uit kunt schakelen Weet je hoe je samen moet handelen om te zorgen voor continue waardecocreatie (serviceconsumptie / levering) Weet je hoe je servicewaarde kunt realiseren en valideren

Let op. Deze training is exclusief het examen.

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor: Professionals die diepgaandere kennis willen van servicemanagement ITSMmanagers en aspirantITSMmanagers ITmanagers en professionals die betrokken zijn bij digitale diensten of die werken aan projecten voor digitale transformatie, die werken in of naar een high velocity omgeving

Voorkennis voor de ITIL® 4 High Velocity IT + examen training

Voor deze training moet je het ITIL 4 Foundation certificaat hebben behaald.

Examen

ITIL 4 - Drive Stakeholder Value

Onderwerpen in de ITIL® 4 High Velocity IT + examen training

Understand the following terms: Digital organization High velocity IT Digital transformation IT transformation Digital products Digital technology Understand when the transformation to high velocity IT is desirable and feasible The five objectives associated with digital products – to achieve: Valuable investments – strategically innovative and effective application of IT Fast development quick realization and delivery of IT services and ITrelated products Resilient operations highly resilient IT services and ITrelated products Cocreated value effective interaction between service provider and consumer Assured conformance to governance, risk and compliance (GRC) requirements Understand how high velocity IT relates to: The four dimensions of service management The ITIL service value system The service value chain The digital product lifecycle Understand the following concepts: Ethics Safety culture Toyota Kata Lean / Agile / Resilient / Continuous Servicedominant logic Design thinking Complexity thinking Know how to use the following principles, models and concepts: Ethics Safety culture Lean culture Toyota Kata Lean / Agile / Resilient / Continuous Servicedominant logic Design thinking Complexity thinking to contribute to: Help get customers’ jobs done Trust and be trusted Commit to performance Deal with uncertainty Improve by being inquisitive Know how the service provider ensures valuable investments are achieved Know how to use the following practices to contribute to achieving valuable investments: Portfolio management Relationship management Know how the service provider ensures fast deployment is achieved Know how to use the following practices to contribute to achieving fast deployment: Architecture management Business analysis Deployment management Service validation and testing Software development and management Know how the service provider ensures resilient operations are achieved Know how to use the following practices to contribute to achieving resilient operations: Availability management Capacity and performance management Monitoring and event management Problem management Service continuity management Infrastructure and platform management Know how the service provider ensures cocreated value is achieved Know how to use the following practices to contribute to achieving cocreated value with: Relationship management Service design Service desk Know how the service provider ensures assured conformance is achieved Know how to use the following practices to contribute to achieving assured conformance: Information security management Risk management

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.