Pricing

De producten van de aanbieder NIMA zijn helaas niet meer beschikbaar op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

9,3
Gemiddeld cijfer voor Pricing
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Strategic Pricing

Logo van IFBD - Institute for Business Development
|META_INFO|

Pricing of prijszetting is geen arbitrair gegeven, maar een strategische opdracht. Nieuwe verkoopkanalen, toenemende druk van private label…

check_box_outline_blank

Transfer Pricing

Logo van International Management Forum (IMF)
|META_INFO|

Transfer Pricing houdt een groeiend belastingrisico in De aandacht voor Transfer Pricing is de laatste jaren sterk toegenomen. Met het op 5…

check_box_outline_blank

The Customer journey

Logo van IFBD - Institute for Business Development
|META_INFO|

IEDEREEN IS 15 KEER PER DAG KLANT … U bent gemiddeld vijftien keer per dag klant. En u weet perfect hoe u als klant behandeld wilt worden. …

check_box_outline_blank

Training Customer journey

Logo van Frankwatching Trainingen
|META_INFO|

Het maken van een klantreis levert veel voordelen op: je weet in welke fase een (potentiële) klant zich bevindt, en wat te doen om o.a. con…

starstarstarstarstar_half
Joop Rutte
Eigenaar van een Management advies bedrijf
9
Pricing

"Uiterst leerzame workshop waarbij je naast veel schitterende voorbeelden veelvuldig geconfronteerd wordt met bruikbare theoretische bagage uit de studentenbanken. Bagage die net als het beroep dat hij doet op het hoofdrekenen door de hedendaagse hulpmiddelen soms ernstig vervaagd is geraakt. Differentiëren en segmenteren loont bijvoorbeeld en dit kun je berekenen in omzet(loss/gain) en profit (loss/gain). Tijs is een snelle denker en onorthodox. De workshop is daarom met de vele voorbeelden ook verademend. Pricing is een ondergeschoven kindje binnen de marketing. Waarschijnlijk omdat het een beroep doet op die 95% in de hersenmassa die de mens liever niet aan het werk zet. Men doet dus vaak maar wat volgens Tijs, wat ik ook wel aantref binnen mijn eigen praktijk. Een sessie die je skills afstoffen, resetten, koppelen en upgraden. Voor mijn bedrijf zat er direct toepasbaar materiaal bij om eerder shopper onderzoek advies op het gebied van differentiatie in prijspromoties en behoefte segmentatie kracht bij te zetten met heldere uitgewerkte feitelijkheden. En daar hoop je als sales-, marketeer-, channel manager of als data scientist, controller of ondernemer op als je je inschrijft voor zo’n masterclass." - 11-02-2019 10:17

"Uiterst leerzame workshop waarbij je naast veel schitterende voorbeelden veelvuldig geconfronteerd wordt met bruikbare theoretische bagage u… alles lezen - 11-02-2019 10:17

starstarstarstarstar_half
Joop Rutte
9
Pricing

"Degelijke workshop met een slimme onbevooroordeelde spreker over de rol van pricing in marketing. Gelukkig is de evangelistische Byron Sharp niet steeds geciteerd. Tijs gaat uit van wat hij ziet en wat zijn bevindingen zijn uit zijn rijke verleden. En zo hoort het." - 07-02-2019 00:00

"Degelijke workshop met een slimme onbevooroordeelde spreker over de rol van pricing in marketing. Gelukkig is de evangelistische Byron Sharp… alles lezen - 07-02-2019 00:00

Floris van Dam SMP
starstarstarstarstar
🇳🇱Floris van Dam SMP
Marketing Strategist | Neuromarketeer | Change Leader | International Business | Market Research Expert | Sports
10
Pricing

"Tijs is een echte expert in pricing. De P van Pricing is dynamischer dan ooit en Tijs weet een zeer boeiende mastercourse te geven die je nieuwe inzichten geeft en waar je direct mee aan de slag kan! " - 12-11-2017 11:15

"Tijs is een echte expert in pricing. De P van Pricing is dynamischer dan ooit en Tijs weet een zeer boeiende mastercourse te geven die je ni… alles lezen - 12-11-2017 11:15