Brand Purpose: Hoe jouw merk waarde kan toevoegen aan de samenleving?

De producten van de aanbieder NIMA zijn helaas niet meer beschikbaar op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

9
Gemiddeld cijfer voor Brand Purpose: Hoe jouw merk waarde kan toevoegen aan de samenleving?
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Brand Strategy

Logo van Competence Factory
|META_INFO|

De ene organisatie kan twee keer zoveel geld vragen voor een dienst of product dan de andere. Voor een sterk merk betalen we namelijk graag…

check_box_outline_blank

Contentmarketing

Logo van Competence Factory
|META_INFO|

Contentmarketing is een cruciaal onderdeel van moderne marketing en dé manier om klanten aan je merk te binden. Maar hoe ontwikkel je een c…

check_box_outline_blank

Online Copywriter

Logo van Competence Factory
|META_INFO|

Je propositie, je design, je logo – als je aan een merk bouwt, moet alles kloppen. Dus ook je stem. Want hoe klínkt je merk eigenlijk? Tijd…

check_box_outline_blank

Personal Branding

Logo van Baazz BV
|META_INFO|

Naam : Personal Branding; Beschrijving : Personal branding is een effectieve manier om jezelf krachtig, authentiek en onderscheidend te pre…

check_box_outline_blank

Contractmanagement: Masterclass Volwaardig Contractmanager

Logo van Covalis ketenmanagement
|META_INFO|

Masterclass 'Volwaardig Contractmanager' Je bent succesvol als contractmanager en bedreven in je vak. Eigenlijk mag je niet klagen! En toch…

check_box_outline_blank

Proactief en ondernemend gedrag

Logo van Feedback Training & Consulting
|META_INFO|

Iedereen levert toegevoegde waarde met zijn of haar specifieke kwaliteiten. Toegevoegde waarde die gekoppeld is aan de fase waarin de organ…

check_box_outline_blank

Contentmarketing In-company

Logo van Competence Factory Incompany
|META_INFO|

Contentmarketing is een cruciaal onderdeel van moderne marketing en dé manier om klanten aan je merk te binden. Maar hoe ontwikkel je een c…

check_box_outline_blank

Samenwerken in Bouwteams

Logo van PAO Techniek en Management
|META_INFO|

Je leert meer over de trends op het gebied van bouwteams en hoe het van toegevoegde waarde kan zijn voor jouw project. Uiteraard krijg je k…

check_box_outline_blank

Online Copywriter In-company

Logo van Competence Factory Incompany
|META_INFO|

Je propositie, je design, je logo – als je aan een merk bouwt, moet alles kloppen. Dus ook je stem. Want hoe klínkt je merk eigenlijk? Tijd…

check_box_outline_blank

Online cursus Succes op Instagram met de juiste strategie

Logo van Frankwatching Academy
|META_INFO|

Alles over statistieken, hashtags en tools Je zet Instagram in om je merk, producten en/of diensten onder de aandacht te brengen, wil graag…

starstarstarstarstar_half
Wouter van het Bolscher
Manager Marketing & Communicatie
9
warning Brand Purpose: Hoe jouw merk waarde kan toevoegen aan de samenleving? is niet meer beschikbaar

"Mooi uitgebalanceerd en tot interactie uitnodigend programma over de trends, ontwikkelingen en de tijdgeest waarin merken zich bevinden. Met een praktisch ‘Brand Impact Canvas’ konden we het eigen merk plotten." - 18-02-2019 10:37

"Mooi uitgebalanceerd en tot interactie uitnodigend programma over de trends, ontwikkelingen en de tijdgeest waarin merken zich bevinden. Met… alles lezen - 18-02-2019 10:37