thumb_up

Gratis informatie aanvragen

Vergelijken en met je collega's overleggen.

11 Service Excellence trainingen, cursussen & opleidingen

Bekijk ook: Emotionele intelligentie, Persoonlijke ontwikkeling, Zelfontwikkeling, Effectief beïnvloeden, Positieve Psychologie en Empathie & Sensitiviteit.

Bekijk ook: Emotionele intelligentie, Persoonlijke ontwikkeling en Zelfontwikkeling.

check_box_outline_blank

Customer Experience

Logo van Competence Factory
placeDonderdag 1 september 2022 in Utrecht en 7 andere datums

Klanten dat ‘wauw-gevoel’ geven, waardoor ze je grootste fan worden én blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg…

check_box_outline_blank

Customer Experience In-company

Logo van Competence Factory Incompany

Klanten dat ‘wauw-gevoel’ geven, waardoor ze je grootste fan worden én blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg…

check_box_outline_blank

Service Excellence Management (post-HBO)

Logo van Beeckestijn Business School
placeWoensdag 21 september 2022 in Amsterdam en 8 andere datums

Omschrijving: Service excellence is het vermogen van organisaties om op consistente wijze enthousiaste klanten met een emotionele binding t…

check_box_outline_blank

Universeel Service Management (USM) Beyond ITIL inclusief examen voucher

Logo van Capgemini Academy
computerOnline: dinsdag 8 november 2022
placeOp locatie: donderdag 9 maart 2023 in 3543 KA Utrecht en 1 andere datum

Korte beschrijving: Hoe richt je op eenvoudige wijze een organisatie in met 5 processen en 8 workflows. Ideaal om alle neuzen in dezelfde r…

check_box_outline_blank

Service Excellence Management (korte opleiding)

Logo van Beeckestijn Business School
placeWoensdag 21 september 2022 in Amsterdam en 8 andere datums

Omschrijving: Werken aan enthousiaste klanten door emotionele klantbeleving. Service excellence is het vermogen van organisaties om op cons…

check_box_outline_blank

Contact Center Management (optionele module)

Logo van Beeckestijn Business School

Omschrijving: Als aanvulling op een aantal opleidingen is het mogelijk een extra module op het gebied van Contact Center Management te volg…

check_box_outline_blank

Service Excellence Management (korte opleiding) - Online

Logo van Beeckestijn Business School
placeWoensdag 21 september 2022 in Online en 1 andere datum

Omschrijving: Werken aan enthousiaste klanten door emotionele klantbeleving. Service excellence is het vermogen van organisaties om op cons…

check_box_outline_blank

Klantbeleving in de publieke sector (optionele module) - Online

Logo van Beeckestijn Business School
placeWoensdag 25 januari 2023 in Online

Omschrijving: Als aanvulling op een aantal opleidingen is het mogelijk een extra module op het gebied van Klantbeleving in de publieke sect…

check_box_outline_blank

Contact Center Management (optionele module) - Online

Logo van Beeckestijn Business School
placeMaandag 23 januari 2023 in Online

Omschrijving: Als aanvulling op een aantal opleidingen is het mogelijk een extra module op het gebied van Contact Center Management te volg…

check_box_outline_blank

Klantbeleving in de publieke sector (optionele module)

Logo van Beeckestijn Business School

Omschrijving: Als aanvulling op een aantal opleidingen is het mogelijk een extra module op het gebied van Klantbeleving in de publieke sect…

check_box_outline_blank

Service Excellence Management (post-HBO) - Online

Logo van Beeckestijn Business School
placeWoensdag 21 september 2022 in Online en 1 andere datum

Omschrijving: Service excellence is het vermogen van organisaties om op consistente wijze enthousiaste klanten met een emotionele binding t…